قرص

قرص گیاهی ضد بلغم 100 عددی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 127,500 تومان
قیمت : 133,875 تومان
  • قرص 100 % گیاهی و طبیعی 

  • موارد مصرف: برای دفع بلغم

  • مواد تشکیل دهنده :حاوی زنیان، آویشن شیرازی، سیاه دانه، مصطکی و عسل مصفا.

  • کمک به درمان نفخ و رفلاکس معده

  • ضد بلغم قوی و بادشکن

  • بهبود سرفه‌هایی ناشی از اسید معده

  • ایده‌آل برای درمان سردی مزاج بلغمی‌ها

  • ایجاد احساس سبکی در معده

  • کمک به پاک‌سازی سیستم گوارش

طریقه مصرف:

 قرص دوای بلغم به منظور دفع خلط بلغم مصرف 2 تا 3 قرص صبح ناشتا و 2 تا 3 قرص قبل از خواب



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

قرص گیاهی ضد بلغم یک محصول کاملاً طبیعی است و در ازبین‌رفتن غلبه بلغم کمک می‌کند. یکی از عوارض بسیار مهم در غلبه بلغم ایجاد نفخ و ورم معده است. قرص بلغم با داشتن خواص بادشکن در کاهش ورم معده و روده بسیار مؤثر است. این دارویی ارزشمند به دلیل ترکیباتی که دارد رفلاکس معده را نیز کاهش می‌دهد.

امروزه یکی از داروهای محبوب و پرفروش که برای درمان نفخ، رفلاکس و ورم معده از آن استفاده می‌شود قرص بلغم است. این قرص با ترکیبات طبیعی و گیاهی که دارد اثرات ضد بلغم قوی و فواید بی‌شماری برای بدن دارد.

چرا نفخ شکم و ورم معده اتفاق می‌افتد؟

هنگامی که غذا، آب یا بزاق را می‌بلعید، مقدار کمی هوا را نیز همراه با آن‌ها می‌بلعید که در دستگاه گوارش جمع می‌شود. هنگام هضم غذا، گازها نیز می‌توانند ایجاد شوند.

نفخ بیش از حد می‌تواند ناشی از بلعیدن هوای بیشتر از حد معمول یا خوردن غذاهایی باشد که هضم آن دشوار است. همچنین می‌تواند مربوط به یک مشکل اساسی سلامتی باشد که بر سیستم گوارشی تأثیر می‌گذارد، مانند سوءهاضمه مکرر یا سندرم روده تحریک‌پذیر (IBS).

کنترل مشکل نفخ شکم چگونه است؟

نفخ بیش از حد را معمولاً می‌توان با ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی و سبک زندگی خود و یا مصرف دارو کنترل کرد، مانند:

اجتناب از غذاهایی که باعث نفخ معده می‌شوند
خوردن وعده‌های غذایی کوچک‌تر و بیشتر
آهسته خوردن و آشامیدن
ورزش منظم
برخی از داروهای گیاهی نیز وجود دارند که می‌توانند در صورت دردسرساز بودن نفخ کمک کنند، مانند قرص بلغم.

مصرف قرص بلغم می‌تواند باعث کوچک شدن شکم و کاهش وزن شود

مصرف قرص بلغم می‌تواند باعث کوچک شدن شکم و کاهش وزن شود

فواید قرص بلغم

 این داروی گیاهی انواع مشکلات گوارشی که بر اثر غلبه سردی ایجاد می‌شود را درمان می‌کند.

قرص دوای بلغم نیاک با فرمولاسیونی برگرفته از منابع طب سنتی موثر در بهبود سردی مزاج متشکل از زنیان، آویشن شیرازی سیاه دانه مصطکی و عسل مصفا
قرص گیاهی دوای بلغم ارای اثرات ضد نفخ و باد شکنی با حضور زنیان آویشن شیرازی و سیاه دانه
ضد سرفه قوی با دارا بودن مقادیر بالایی از تیمول ترکیب اسانسی موجود در زنیان و آویشن شیرازی
تقویت فم معده و بهبود رفلاکس بازگشت اسید معده به داخل مری با مصرف داروی بلغم زدا نیاک .

قرص دوای بلغم برای لاغری و جلوگیری از چاقی ناحیه شکم و پهلو در افراد بلغمی مزاج میتواند موثر باشد. .

 فاقد عارضه جانبی خاص

ترکیبات قرص بلغم

این داروی سنتی با ترکیبات گیاهی ویژه‌ای که دارد به شکل قرص عرضه می‌شود. به شکل قرص عرضه‌شدن آن در نهایت می‌تواند بهتر و مؤثرتر به درمان سردی بدن کمک کند. ترکیبات گیاهی قرص بلغم عبارت‌اند از:

آویشن

از قدیم‌الایام از آویشن در اکثر داروهای سنتی استفاده می‌شده است. گیاه آویشن به دلیل اینکه حاوی ویتامین c، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان است در طب سنتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین به دلیل خواص ضدالتهابی قوی که گیاه آویشن دارد می‌تواند التهابات بدن که بر اثر غلبه سردی بر دستگاه گوارش ایجاد می‌شود را کنترل و از بین ببرد. علاوه بر این خاصیت ضدمیکروبی آویشن در کاهش باکتری‌ها و میکروب‌هایی که از طریق مواد غذایی وارد معده می‌شود و سلامت دستگاه گوارش را مختل می‌کند را بهبود می‌بخشد. همچنین آویشن از ایجاد زخم معده جلوگیری می‌کند و سوءهاضمه را از بین می‌برد.

مصطکی

یکی دیگر از داروهای گیاهی مؤثر برای درمان زخم معده، نفخ و اسپاسم، سوءهاضمه و درمان عفونت‌های باکتریایی از آن استفاده می‌شود صمغ مصطکی است. همچنین در طب سنتی از صمغ مصطکی برای بهبود گردش خون نیز استفاده می‌شود. کارشناسان طب سنتی گیاه مصطکی را مقوی و پاک‌کننده معده می‌دانند و از آن برای درمان سرفه نیز استفاده می‌کنند.

عسل مصفی

این نوع عسل صددرصد طبیعی بوده و بعد از آنکه موم آن از آن جدا می‌شود تسویه شده و کاملاً سالم و طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و امراض مختلف در طب سنتی استفاده می‌شود. از این عسل طبیعی در پاک‌سازی بدن از انواع سموم استفاده می‌شود.

سیاه دانه

اگر به دنبال یک داروی گیاهی که فواید زیادی دارد و به‌عنوان گیاه همه‌کاره می‌خواهید از آن استفاده کنید سیاه دانه همان دارویی است که دنبالش بودید. بر طبق گفته برخی از بزرگان این گیاه عطری را دوای هر دردی جز مرگ می‌توان دانست، برای سرفه و برونشیت بسیار مفید بوده و ضد نفخ است. سیاه دانه گیاهی است که ایده‌آل برای درمان سرفه‌های ناشی از نفخ و اسپاسم است.

زنیان

زنیان با خواص آنتی‌اکسیدانی بالا که دارد به تسکین التهاب و درد کمک ویژه‌ای خواهد کرد. همچنین این گیاه پر خاصیت به‌عنوان گیاه ضد اسپاسم محسوب می‌شود و برای سوءهاضمه، نفخ، دردهای شکمی و به‌طورکلی برای دستگاه گوارش یک نعمت محسوب می‌شود.

مصرف قرص بلغم عوارض ندارد و ترکیبات آن کاملا گیاهی است.

مزاج بلغمی چیست و غلبه بلغم چه ویژگی‌هایی دارد؟

در طب سنتی مزاج سرد و تر را به‌عنوان مزاج بلغمی می‌شناسند. اگر شما مزاج بلغمی داشته باشید و به‌صورت عادی و در تعادل باشید عوارض و مشکل خواصی برای شما ایجاد نخواهد شد. اما اگر بلغم بر بدن غلبه کند برای اندام‌های مختلف ممکن است ایجاد عارضه کند. در چنین شرایطی که اصطلاحاً به آن غلبه بلغم گفته می‌شود شما بیمار محسوب می‌شوید و باید به دنبال درمان آن باشید.

علائم بلغم بدن چیست؟

معمولاً کسانی که دارای مزاج بلغمی هستند شاهد علائم زیر خواهند بود:

افزایش چربی در نواحی کمر باسن، شکم و ران‌ها
مشکلات گوارشی مثل نفخ و رفلاکس
یبوست، دیرهضم شدن غذا و احساس تهوع
ترشح زیاد آب دهان و جاری‌شدن هنگام خواب
تکرر ادرار همراه با فشار زیاد
درد مفاصل به‌ویژه در ناحیه زانو و پا

آیا قرص بلغم برای لاغری مفید است؟

طبق نظر کارشناسان طب سنتی افرادی که چاقی شکم و پهلو دارند معمولاً افرادی با مزاج بلغمی هستند؛ بنابراین مصرف قرص بلغم می‌توانند سردی و بلغم اضافه را درمان کند که همین درمان به کاهش چاقی به‌ویژه در ناحیه شکم و پهلو نیز کمک می‌کند. علاوه بر این مصرف قرص بلغم بهبود عملکرد هضم غذا در دستگاه گوارش کمک می‌کند که این موضوع هم برای لاغری و کاهش وزن مؤثر است.

نحوه مصرف قرص بلغم

هر بسته از قرص بلغم حاوی ۱۰۰ عدد است. نحوه استفاده از قرص بلغم باتوجه‌به نوع علائم و شدت غلبه بلغم هر فرد متفاوت است. اما به‌طورکلی برای درمان مشکلات گوارشی مصرف یک تا دو عدد قرص بلغم پس از هر وعده غذایی توصیه می‌شود. همچنین برای بلغم زدایی بدن بهتر است این قرص را صبح ناشتا و شب‌ها قبل از خواب بر طبق دستور پزشک مصرف کنید.

چه عوارض جانبی ممکن است با دریافت قرص بلغم متوجه شویم؟

باتوجه‌به اینکه قرص بلغم عوارض خاصی ندارد؛ اما شما باید نسبت به موارد زیر توجه داشته باشید و بادقت بیشتری این دارو گیاهی را استفاده کنید:

اگر شما نسبت به ترکیبات و اجزای تشکیل‌دهنده قرص بلغم حساسیت دارید باید از مصرف آن صرف‌نظر کنید.
ازآنجایی‌که در ترکیبات این قرص عسل وجود دارد کسانی که به عسل حساسیت دارند بااحتیاط بیشتری این داروی گیاهی را مصرف کنند.
به دلیل اینکه در این فرآورده گیاهی از گیاهانی مثل آویشن و زنیان استفاده شده است و مصرف این گیاهان در دوران بارداری ممنوع بوده قرص بلغم را در دوران بارداری استفاده نکنید.
به دلیل اینکه قرص بلغم ممکن است باعث تغییر طعم شیر شود در دوران شیردهی با مشورت پزشک خود آن را استفاده کنید.
این فراورده گیاهی با داروهای ضدانعقاد خون ممکن است تداخل دارویی ایجاد کند پس در مصرف آن احتیاط کنید.
قرص بلغم را حداقل با دو ساعت فاصله زمانی با سایر داروها استفاده کنید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد قرص گیاهی ضد بلغم ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید قرص گیاهی ضد بلغم اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید قرص گیاهی ضد بلغم  # خواص قرص گیاهی ضد بلغم # خرید قرص گیاهی ضد بلغم # قیمت قرص گیاهی ضد بلغم  # خرید قرص ضد نفخ

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای قرص گیاهی ضد بلغم 100 عددی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط