به زودی

شربت

شربت ملانیا این 120 میلی لیتر

وزن : 160 گرم

قیمت برای شما : 57,800 تومان
قیمت : 60,690 تومان
  • شربت 100 % گیاهی و طبیعی

  • موارد مصرف:مسهل و ملین و رفع یبوست

  • مواد تشکیل دهنده : حاوی عصاره میوه سنا وانیل ،کاکائو ،گلیسرین و سوربیتول

  • فاقد الکل و شکر

  • بسیار خوش طعم ،طعم ترش و شیرین

  • مخصوص کودکان و نوجوانان

  • دفع آنی کودکان و نوجوانان بدون دل درد

میزان مصرف : 3 بار در روز هر وعده یک قاشق غذاخوری


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شربت ملانیا Melania in Syrup این بنیان کسری سرشت سلامت در درمان و رفع یبوست کاربرد دارد. سنا از جمله ملین‌های محرک است. شما می‌توانید از این محصول جهت درمان یبوست کودکان خود استفاده کنید.

گلیکوزیدهای آنتراکینونی سنا پس از هضم، هیدرولیز شده و آنتراکینون آزاد و فعال ایجاد می‌نماید. این عمل به این صورت انجام می‌شود که بخشی از گلیکوزیدهای آنتراکینونی سنا از روده کوچک جذب شده، در کبد هیدرولیز می‌شود و آنتراکینون فعال حاصله به داخل کولون ترشح می‌شود. احتمالا بخشی از گلیکوزیدهای آنتراکینونی سنا که در این مرحله جذب نشده اند بوسیله آنزیم‌های باکتریایی در کولون هیدرولیز می‌شود و آنتراکینون فعال تولید می‌کند، در مجموع اثر ملینی عمدتا در کولون اعمال شده و به تحریک شبکه اوثرباخ توسط آنتراکینون فعال و در نتیجه افزایش حرکات دودی شکل روده و منجر به تسهیل خروج مدفوع می‌شود.

یبوست در کودکان

یبوست کودکان مشکلی شایع است. کودک مبتلا به یبوست دچار کم تحرکی حرکات روده و یا سخت و سفت شدن مدفوع می‌شود. از علت بروز یبوست در کودکان می‌توان به از پوشک گرفتن کودک و تغییر در رژیم غذایی کودک اشاره کرد.

نشانه‌ها و علائم یبوست در کودکان عبارتند از: اجابت مزاج کمتر از سه بار در هفته، اجابت مزاج سفت، خشک و دشوار، مدفوع با قطر زیاد، احساس درد هنگام اجابت مزاج، درد شکمی، وجود خون در سطح مدفوع سفت.

یکی از راه‌ای درمان این مشکل استفاده از ملین یا انما است. یکی از این محصولات شربت ملانیا این با عصاره میوه سنا است. برگ سنا باعث انقباض دیواره‌های روده بزرگ می‌شود و این باعث ایجاد مدفوع در سیستم گوارشی شما می‌شود. به دلیل این توانایی، برگ سنا در تسکین یبوست پشتیبان شما است.

ترکیبات شربت لروکس این

این شربت حاوی عصاره میوه سنا وانیل ،کاکائو ،گلیسرین و سوربیتول می باشد.

عصاره مایع میوه سنا

در هر 5 میلی لیتر شربت 167 میلی گرم عصاره میوه سنا وجود دارد.

سنا از جمله ملین های محرک می باشد، گلیکوزیدهای آنتراکینونی سنا پس از هضم، هیدرولیز شده و آنتراکینون آزاد و فعال ایجاد می نماید.

این عمل به این صورت انجام می شود که بخشی از گلیکوزیدهای آنتراکینونی سنا از روده کوچک جذب شده، در کبد هیدرولیز می شود و آنتراکینون فعال حاصله به داخل کولون ترشح می شود. احتمالا بخشی از گلیکوزیدهای آنتراکینونی سنا که در این مرحله جذب نشده اند بوسیله آنزیمهای باکتریایی در کولون هیدرولیز می شود و آنتراکینون فعال تولید می کند. در مجموع اثر ملینی عمدتا در کولون اعمال شده و به تحریک شبکه اوثرباخ توسط آنتراکینون فعال و در نتیجه افزایش حرکات دودی شکل روده و منجر به تسهیل خروج مدفوع می گردد.

سوربیتول:

قند الکلی که جایگزین مناسب شکر بوده که علاوه بر شیرین کردن فرآورده به عنوان ملین عمل میکند. با توجه به متابولیسم آهسته آن در بدن بیماران دیابتی مناسب می باشد و حذب بدن نمی شود.

آزمایشات مربوط به این داروی طبیعی در آزمایشگاه ثنا فارمد آزما زیر نظر سازمان غذا و دارو انجام شده و یکی از بهترین شربتهای ملین با قدرت اثربخشی بیشترگزارش شده است.

گلیسرین:

گلیسرین قند الکلی، محلول در آب و الکل شیرین کننده و امولسیفایر از آنجایی که سردرد معمولا یبوست ایجاد میکند و یبوست نیز میتواند باعث سردرد شود در فرمولاسیون قطره تاش کالم از گلیسیرین استفاده شده تا بطور همزمان به برطرف شدن یبوست نیز کمک کند.

مقدار و نحوه مصرف شربت ملانیا این

کودکان و نوجوانان (6-15 سال): 2-3 قاشق چایخوری، 1-2 بار در روز
کودکان (2-5 سال): 1-2 قاشق چایخوری، 1-2 بار در روز
اطفال (کمتر از 2 سال): با مشورت پزشک مصرف شود.

شرایط منع مصرف شربت ملانیا این

مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.
افرادی که نسبت به ترکیبات این دارو حساست دارند مصرف نشود.
در صورت انسداد روده به دلیل سفت شدن مدفوع یا سایر موارد مشکوک به انسداد، همچنین علائم آپاندیسیت نظیر تهوع و استفراغ یا موارد دیگر و دردهای شکمی با علت نامشخص از مصرف این دارو اجتناب گردد.

احتیاط در مصرف

اگر اجابت مزاج پس از 3 روز صورت نگرفت به پزشک مراجعه شود.
اگر هر روز مصرف مسهل مورد نیاز است با پزشک مشورت شود.
شرایط نگهداری
دور از دسترس اطفال نگهداری شود. قبل از مصرف بطری را تکان دهید. پس از هر بار مصرف درب بطری را محکم ببندید.

در زیر دمای 25 و دور از نور مستقیم و رطوبت نگهداری شود.

شرایط نگهداری

از دسترس اطفال دور نگهداری شود.
پس از هر بار مصرف درب بطری را ببندید.
در دمای اتاق و محل خشک و دور از تابش مستقیم آفتاب و زیر دمای 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شربت  ملانیا این ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید شربت ملانیا این اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید شربت  ملانیا این # خواص شربت  ملانیا این # خرید شربت  ملانیا این # قیمت شربت  ملانیا این # Melania in Syrup

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شربت ملانیا این 120 میلی لیتر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط