شربت

شربت آنتی بلغم گیاهی 250 میلی لیتر

وزن : 280 گرم

قیمت برای شما : 112,500 تومان
قیمت : 118,125 تومان
  • شربت 100 % گیاهی و طبیعی 
  • قوت بخش و انرژی زا
  • کاهنده اشتها
  • منضج و مسهل بلغم
  • درمان افسردگی و نشاط آور
  • درمان پرخوابی و رفع کسالت از بدن
  • جلوگیری از افزایش بزاق و آبریزش دهان

حداکثر هر 8 ساعت یک قاشق مربا خوری و حداقل هر شب یک قاشق مربا خوری میل شود.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

 شربت آنتی بلغم یک محصول کاملا گیاهی می باشد. این شربت مطابق نسخه های طب سنتی جهت التیام و بهبود ناراحتی های حاصل از غلبه خلط بلغم می باشد. و معمولا سبب دفع سردی و رطوبت از بدن می شود و ناراحتی هایی چون:

سردی دست و پا
کسالت
خستگی
بی خوابی
افسردگی
بی انرژی بودن
نفخ و پر اشتهایی

اسپاسم و ورم معده را رفع می کند. برای رفع و برطرف نمودن این مسائل و ناراحتی ها بهتر است قبل از مصرف خودسرانه این دارو به پزشک طب سنتی خود مراجعه نمایند.

زمانی که غلبه بلغم بیش از حد شود دیگر اصلاح تغذیه برای رفع این عارضه کافی نیست. بلکه به یک داروی بلغم زدای قوی هم احتیاج است. شربت آنتی بلغم یک شربت قوی می باشد که همانطور که بیان شد بهتر است برای رفع عارضه های این بیماری آن را بکار برد.شربت آنتی بلغم خیراندیش

شربت آنتی بلغم چیست؟

سوالی که امکان دارد برای هر کسی پیش بیاید شربت آنتی بلغم چیست؟ بلغم از اخلاط اربعه می باشد. از دیدگاه پزشکان سنتی این عارضه طبیعتی سرد و مرطوب دارد و بکارگیری بسیار مواد غذایی سردی بخش باعث بیشتر شدن این خلط در بدن می شود.

برای بهبود تندرستی بایستی در بدن خلط ها را به تعادل رساند. یعنی جهت حفظ سلامتی بایستی خلط های چهارگانه را تقویت بخشید. جهت تقویت هر یک ضروری است خوراکی ویژه همان خلط را به بدن رساند. بدین جهت به این عمل 《 تقویت به عین》 گفته می شود. هر زمان یک یا چند ماده در بدن زیاد شود سبب ایجاد عارضه می شود. جهت معالجه آن عارضه بایستی آن ماده را در بدن کم کرد و جهت کم کردن آن ماده زائد بایستی از ضد آن بهره برد.

همانطور که می دانید غلبه بلغم یک ناراحتی مزاجی می باشد که در اکثر افراد جامعه مشاهده می شود. چنانچه شما هم با وجود بدنی لاغر دارای شکمی بزرگ هستید بهتر است بدانید که این شکم حاصل از عارضه غلبه بلغم می باشد.

افرادی که دچار خلط بلغم هستند با ناراحتی های بسیاری مواجه می شوند. اشخاصی که به این عارضه مبتلا هستند بایستی خیلی فوری به پزشک طب سنتی مراجعه کنند تا مزاج آن ها را خیلی زود اصلاح نموده و به تعادل برساند. شربت آنتی بلغم گیاهی بوده و بدون مواد نگهدارنده می باشد که با مصرف آن می توان به راحتی این مشکل خود را رفع نمود.

ترکیبات شربت آنتی بلغم 

ترکیبات شربت آنتی بلغم  معمولا از عصاره گیاهان دارویی با مزاج گرم نظیر:

پرسیاوشان
انجیر زرد
مویز
اسطوخودوس فرانسوی
گل سرخ
افسنطین
مصطکی
کندر و… ایجاد شده است.

شربت آنتی بلغم برای لاغری خوبه؟

احتمالا این پرسش هم برای شما پیش آید که آیا شربت آنتی بلغم برای کم کردن وزن و لاغری مناسب است؟ چنانچه بخواهیم این پرسش را به صورت کلی جواب دهیم بایستی بگوییم بله می تواند اثربخش و مناسب باشد ولی به چه صورت؟ همان گونه که می دانید غلبه بلغم می تواند تجمع چربی در پیرامون شکم را بالا ببرد و از طرف دیگر با بالا رفتن اشتها و مصرف شیرینیجات، ریسک بالا رفتن وزن را در شخص افزایش می دهد. در نهایت تصحیح مزاج و برطرف نمودن بلغم زائد از بدن اولین روش جهت ممانعت از روند افزایش وزن و چاقی حاصل از خلط بلغم خواهد بود.

بدین علت شربت آنتی بلغم با سازو کاری که دارد مزاج شخص را متعادل نموده و سردی و رطوبت و مهم تر از همه عارضه های حاصل از آن را تا اندازه زیاد کم و معمولا رفع می کند. بدین علت است که می تواند به پیشگیری از اضافه وزن و چاقی بلغمی کمک بسزایی کند.

طریقه مصرف شربت آنتی بلغم

پزشکان پیشنهاد می کنند که اشخاص با ناراحتی های مرتبط با غلبه بلغم بهتر است شربت آنتی بلغم را حداکثر هر ۸ ساعت یکبار یک قاشق مربا خوری و حداقل هر شب یک قاشق مربا خوری مصرف کنند. مصرف بیشتر این دارو بایستی طبق نظر پزشک طب سنتی باشد. مصرف این شربت برای زنان باردار و شیرده حتما باید با نظر پزشک طب سنتی استفاده شود.

خواص شربت آنتی بلغم

شربت آنتی بلغم با دارا بودن ترکیبات گیاهی منحصر به فرد، به صورت اختصاصی سردی و رطوبت زائد را از بدن برطرف نموده و سبب التیام ناراحتی های حاصل از غلبه بلغم می شود. این شربت کاملا گیاهی به علت اثربخشی بسزایی که دارد به وسیله پزشکان طب سنتی به مراجعه کنندگان تجویز می شود و میزان زیادی از خشنودی را در میان مراجعه کنندگان و پزشکان به خود تخصیص داده است. خواص شربت آنتی بلغم دکتر خیراندیش به شرح زیر می باشد:

• بهبود نشانه های افسردگی، اضطراب و استرس

• بهبود ناراحتی های گوارشی من جمله نفخ، اسپاسم، التهاب معده و روده و سوء هاضمه

• کم کردن ورم دست و پا

• یاری به کم کردن چربی پیرامون شکم

• کم کردن پرخوری و ریزه خواری

• از دیگر خواص شربت آنتی بلغم دکتر خیراندیش کمک به لاغری و کاهش وزن می باشد.

• بالا برنده انرژی

• بالا بردن قوای جسمانی

•کم کردن پرخوابی، خستگی، کسالت و بی حالی

به همراه بکارگیری این شربت گیاهی لازم است در تغذیه خود هم تغییراتی اعمال کنید تا خیلی فوری به نتیجه ایده آل برسید.

عوارض شربت آنتی بلغم

عوارض شربت آنتی بلغم کدامند؟ خیلی از اشخاص به علت نگرانی که در خصوص عوارض مصرف دارو ها دارند، قبل از تهیه هرگونه دارویی در تلاشند اطلاعات جامعی در خصوص آن کسب کنند. بعضی دیگر از اشخاص هم بعد از تهیه یک دارو و مصرف آن دستخوش تحولاتی می شوند و دوست دارند بدانند این تحولات، عوارض احتمالی دارو می باشد یا خیر؟

همانگونه که می دانید کلیه دارو ها افزون بر مزایا و فوایدی که دارند امکان دارد برای بعضی اشخاص عوارضی هم در پی داشته باشد. اما چنانچه این شربت در میزان مشخص و طبق نظر پزشک طب سنتی تجویز و استفاده شود هیچ نوع عارضه ای جانبی جهت تندرستی شخص در پی نخواهد داشت.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شربت آنتی بلغم گیاهی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید شربت آنتی بلغم گیاهی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شربت آنتی بلغم گیاهی 250 میلی لیتر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط