پودر

پودر انجیر اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 75,000 تومان
قیمت : 78,750 تومان
  • طبع پودر انجیر گرم و خشک است.
  • ملین طبیعی
  • ترد و نرم کردن گوشت
  • درمان سیاه سرفه
  • درمان برونشیت
  • درمان سرماخوردگی و نرم کردن سینه

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

پودر انجیر همانند انجیر تازه خواص زیادی دارد که می تواند در زمان های کمبود انجیر تازه جایگزین مناسبی باشد. همچنین پودر انجیر می تواند به تنهایی یک چاشنی عالی و خوشمزه در آشپزخانه شما باشد. پودر انجیر طعمی شیرین و طبعی گرم دارد. پودر انجیر عرضه شده در فروشگاه بهسا مارکت بدون هیچ ماده افزودنی یا رنگ مجزا و عاری از هر گونه ناخالصی و ناپاکی است و طی یک فرآیند بهداشتی تهیه و بسته بندی شده است.

انجیر میوه ای است که هر دو حالت خشک و تازه آن مفید و مغذی است. پودر انجیر از انجیر به دست می آید که برای تهیه این نوع پودر، از مرغوب ترین انجیر خشک استفاده شده است و سرشار از پتاسیم، کلسیم، مس، منگنز، آهن، سلنیوم، ویتامین های A، E و مقادیر خوبی از ویتامین های B کمپلکس است و به سوخت و ساز کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها کمک می کند.

خواص پودر انجیر

پودر انجیر مانند انجیر تازه سرشار از پتاسیم، کلسیم، مس، منگنز، آهن، سلنیوم، ویتامین های A، E است. این پودر خوش بو و خوش طعم سرشار از آنتی اکسیدان است. از همین رو در جلوگیری از سرطان و پیری زود رس بسیار موثر است.همچنین پودر انجیر از دیرباز مورد استفاده می کردند و به صورت ضماد یا جوشانده و دمنوش قابل استفاده است.

و منبع غنی از ویتامین C است و می تواند در تقویت سیستم ایمنی نقش موثری داشته باشد. و اشتهاآور است و می تواند برای کودکان در سن رشد بسیار مناسب باشد. در حفظ سلامت قلب، شریان های عروقی و کلیه ماده ای مفید است. از آن برای درمان آفت دهان و دندان نیز استفاده می شود. از آن می توان در درمان سیاه سرفه و برونشیت استفاده کرد. التهابات و خس سینه با این پودر تسکین می یابد و سرماخوردگی و زکام بهبود پیدا می کند.

انجیر و فرآورده های آن برای بهبود سردرد، دندان درد، گوش درد، سوختگی، معده درد، ورم چرکی (آبسه)، بیماری های ریوی و بیماری های مقاربتی مفید است.

از این پودر می توان جوشانده و ضماد و دارو های سنتی زیادی ساخت. بسیاری از ترکیبات سنتی که برای درمان سیاه سرفه، برونشیت، سرماخوردگی و نرم کردن سینه وجود دارند، دارای پودر انجیر هستند.

برای درمان ناراحتی های سینه حدود 20 گرم از خرما، عناب و پودر انجیرخشک را با هم مخلوط کرده و آسیاب کرده، سپس این پودر را با یک لیتر آب جوشانده تا حجم آن به نصف برسد. از این جوشانده می توان به مقدار 3 فنجان در روز مصرف کرد.

کاربرد پودر انجیر:

صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی به عنوان یک گیاه دارویی و خوشبو بسیار زیاد از پودر انجیر استفاده می کنند. با توجه به این که انجیر میوه زمستانی است استفاده از پودر آن در خوراکی ها و طعم های زمستانی بسیار مفید و خوشمزه است. از همین رو می توان از آن در تهیه انواع دسر، ژله، ویفر، بیسکوییت، یا نوشیدنی یا اسموتی از آن استفاده کرد. و مناسب پخت کیک، ژله طبیعی، بستنی میوه ایی است.

همچنین می توانید به عنوان یک پودر تقویت کننده در طعم نان، کیک، شیرینی و غیره استفاده کنید. از سویی دیگر می توانید دمنوش های خوشمزه ای را نیز با استفاده از پودر انجیر تهیه کنید. انجیر دارای ترکیبات و آنزیم های پروتئولیتیک هست که موجب ترد شدن گوشت می شود. از همین رو می توان از آن برای ترد کردن گوشت و انواع کباب استفاده کرد.

روش مصرف پودر انجیر:

می توانید برای استفاده از پودر انجیر یک قاشق از آن را با ماست مخلوط کنید تا یک ماست میوه ای جذاب داشته باشید. همچنین یک قاشق از این پودر را در مایع کیک اضافه کنید تا عطر و طعم آن دو چندان شود. حتی می توانید 1 الی 2 قاشق از این پودر را با اب خنک مخلوط کنید تا یک لیوان شربت انجیر داشته باشید. 

کاربرد پودر انجیر برای گوشت

جایگزین بسیار مفیدی برای استفاده در محصولات غذایی به عنوان چاشنی و خوراکی است و می توان در پخت غذا استفاده کرد. این محصول معمولا برای کباب و غذاهای گوشتی به کار می رود. یکی از کاربردهای پودر انجیر در کبابی، جهت ترد و نرم کردن گوشت است. (گوشت گاوی یا گوسفندی سفت و دیر پز). بدین منظور پودر را حدود یک ساعت قبل از کباب کردن روی گوشت بریزید و دقت کنید که به اندازه باشد تا مزه کباب عوض نشود. انجیر دارای ترکیبات و آنزیم های پروتئولیتیک هست که موجب ترد شدن گوشت می شود.

روش نگهداری پودر انجیر:

این طعم دهنده را مانند هر ادویه دیگر در جای خشک و خنک ترجیحا یخچال نگه دارید و از تابش مستقیم نور خورشید بر آن جدا جلوگیری کنید.
همچنین مطمئن شوید که ظرف حاوی آن کاملا غیر قابل نفوذ بوده و ادویه مرطوب نمی شود.
در صورت رعایت تمام اصول نگهداری، می توان این پودر را تا یک سال بدون از دست دادن کیفیت اولیه، نگه داشت. ادویه ای که بیشتر از این زمان نگهداری شود عطر و طعم اولیه خود را ازدست می دهد.
این محصول طی یک فرآیند مجاز و با رعایت اصول اولیه تهیه و توزیع شده است و هیچ گونه مواد مضر یا آلوده ای ندارد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد پودر انجیر ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید پودر انجیر اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید پودر انجیر # خواص پودر انجیر # خرید پودر انجیر # قیمت پودر انجیر

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر انجیر اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط