به زودی

برگ

برگ شبدر خشک اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 39,780 تومان
قیمت : 41,769 تومان
  • طبع برگ شبدر گرم و خشک است.
  • درمان کم خونی
  • تصفیه کننده خون
  • جلوگیری از چین و چروک زودرس پوست
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • جلوگیری از ریزش مژه و ابرو

 

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

برگ شبدر گیاهی سه برگچه ای اند و به همین خاطر اسم علمی آنها از دو کلمه لاتین Tria به معنی سه و Folia به معنی سه برگچه ای گرفته شده است.

شبدر گیاهی است علفی با عمری تقریبا 7 سال و در آب و هوای گرم و خشک عمر آن به یک الی دو سال هم ممکن است کاهش پیدا کند، ارتفاع آن حدود 40 سانتیمتر و برگ های آن سبز مرکب، سه برگچه ای، دراز و بیضی شکل هستند. گل های آن به صورت گل آذین، کروی شکل، قرمز رنگ در بعضی موارد ارغوانی و شامل تعداد زیادی گل های کوچک می باشند.

این گیاه که در گذشته یکی از پرکاربردترین گیاهان دارویی در طب سنتی بوده و امروزه نیز جایگاهی به مراتب والاتر از گذشته را کسب کرده و همچنان پیشتاز میدان رقابت در مقابل مکمل های غذایی مصنوعی و غیر طبیعی است که برای درمان کم خونی مورد استفاده قرار می گیرند.

شبدر گونه های مختلفی دارد و تمام گونه ها دارای خواص دارویی می باشند. شبدرها متعلق به جنس تریفولیم (Trifolium) جزء مهمترین گیاهان علوفه ای خانواده لگومینز (Leguminous) در مناطق معتدل و مرطوب است که از نظر علوفه ای و مرتعی دارای ارزش بسیار زیادی است و در تغذیه دام ها نقش بسزایی دارند.

خواص شبدر خشک

این گیاه بیشتر در درمان کم خونی و پلاکت پایین، تصفیه کننده خون و تنظیم فعالیت های کبدی، بدخلقی ناشی از علائم یائسگی مورد استفاده است و چون در آن آنتی اکسیدان به مقدار کافی وجود دارد خاصیت ضد سرطانی نیز دارد و در پیشگیری از بروز چین و چروک زودرس در پوست و پیشگیری از پوکی استخوان و بیماری های قلبی به کار می رود. برای جلوگیری از ریزش مژه و ابرو شبدر خشک را با گلاب مخلوط و به موضع بمالید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد برگ شبدر خشک ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید برگ شبدر خشک اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید برگ شبدر خشک # خواص برگ شبدر خشک # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت برگ شبدر خشک

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای برگ شبدر خشک اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط