کپسول

کپسول خالی 100 عددی اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  •  جهت پرکردن پودر انواع گیاهان دارویی به ویژه گیاهان تلخ مزه مانند صبر زرد، زردچوبه، هلیله

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کپسول ها اشکال دارویی جامدی هستند که در آنها یک یا چند ماده دارویی را قرار می دهند. در طب سنتی از کپسول خالی جهت پرکردن پودر انواع گیاهان دارویی به ویژه گیاهان تلخ مزه مانند صبر زرد، زردچوبه، هلیله و … استفاده می شود. کپسول ها به خاطر نداشتن بو و طعم گزینه مناسبی هستند.

اغلب ایجاد شکل کپسول برای یک داروی خوراکی دو دلیل می تواند داشته باشد یا ممکن است ماده موثره دارو برای بخش های ابتدایی دستگاه گوارش (به خصوص معده) مضر باشد یا برعکس آنزیم های معده موجب کاهش تاثیر دارو می شود لذا برای سالم رسیدن ماده موثره دارو به قسمت های پایین تر دستگاه گوارش می توان از کپسول استفاده کرد.

کپسول ها می توانند رطوبت محیط را به خود بگیرند لذا باید از قرار دادن آن ها در محیط مرطوب خودداری کرد زیرا علاوه بر تغییر شکل ،امکان ناپایدار شدن فراورده داخل کپسول نیز می باشد. همچنین در محیط خشک کپسول می تواند بسیار شکننده شود. کپسول ها چنانچه در کنار هم قرار گیرند به یکدیگر می چسبند. حس نشدن بو و طعم دارو از مزایای کپسول ها است.

توجه

پوکه ژلاتینی، هیچ اثر سویی بر بدن ندارد. به راحتی در شیره معده حل شده و محتوای خود را آزاد می سازد. خود یک پروتئین است. در معده هضم و به عنوان ماده غذایی جذب می شود.
در ظرف سر بسته نگهداری شود.

قابلیت ماندگاری طولانی به مدت 2 سال را دارند.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد کپسول خالی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید کپسول خالی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید کپسول خالی # خواص کپسول خالی # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت کپسول خالی # خرید پوکه ژلاتینی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای کپسول خالی 100 عددی اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط