پودر

پودر سیریش اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 42,500 تومان
قیمت : 44,625 تومان
  • طبیعت پودر سریش گرم و خشک است.
  • درمان ناراحتی های کبد و معده
  • مدر
  • قاعده آور
  • التیام زخم
  • ضد عفونی کننده
  • درمان یرقان
  • درمان جوش

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

سیریش (Eremurus) که آن را با نام‌های دیگری چون سریش، چربیش، اسراس و سریشم نیز می‌شناسیم یک سرده از گیاهان گلدار است که ریشه‌های ضخیم و لعاب داری دارد. سیریش طبعی گرم و خشک دارد. این گیاه چیزی حدود 45 گونه دارد که بخش عمده آن در تاجیکستان و افغانستان رشد می‌کند. سال‌های زیادی است که از آن برای ساخت چسب استفاده می‌شود. ریشه سیریش به جهت داشتن نشاسته فراوان در پخت نوعی سوپ یا آش مورد استفاده قرار می‌گیرد. از برگ‌های جوان این گیاه نیز می‌توان به عنوان سبزی خوراکی استفاده کرد.

علاوه بر موارد فوق در طب سنتی این ماده به عنوان یک گیاه دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصرف پودر این گیاه درد معده را بهبود بخشیده و موجب درمان امراض کبدی می‌شود. گیاه سیریش خواص آنتی بیوتیکی داشته و مصرف جوشونده آن موجب بهبود جوش‌های صورت می‌شود.

کاربرد پودر سریش

قاعده آور
درمان ورم بیضه
درمان یرقان
رفع گرفتگی‌های شریانی
درمان مشکلات معده
بهبود ناراحتی‌های کبد
درمان جوش‌های صورت
کمک به بهبود و جوش خوردن سریع‌تر استخوان‌های شکسته
مسهل
از بین برنده کرم معده
نوعی پادزهر برای گزیدگی مار و عقرب
رقیق کردن خون
بهبود زخم‌ها و جراحت‌ها
تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
بهبود تب
درمان دردهای روماتیسمی و درمان اگزما
بهبود عفونت‌های بدن
خون ساز طبیعی
ادرار آور
درمان سرفه‌های خشک
رفع نفخ
کمک به دفع سنگ مثانه
تسکین دندان درد
درمان‌ زخم‌های داخلی بدن
کمک به بهبود سستی عضلات

خواص پودر سریش به صورت جوشانده

این گیاه دارای ریشه‌های بسیار ضخیمی است. به عبارتی ریشه‌های این گیاه از تعداد زیادی ریشه‌های ریز تشکیل شده است که همگی به یک ریشه ضخیم و کلفت چسبیده‌اند. از ریشه‌های این گیاه که در مناطق کوهستانی می‌روید می‌توان یک جوشانده غلیظ تهیه کرد که به واسطه خواص آنتی بیوتیکی که دارد عفونت را بهبود داده و در درمان جوش صورت موثر واقع می‌شود.

طرز مصرف سیریش

ریشه این گیاه به صورت جوشانده مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این ریشه می‌توان در انواع غذاها مانند سوپ نیز استفاده کرد. برای تهیه این جوشانده تنها کافی‌ست که ریشه این گیاه را به همراه آب به مدت 5 الی 10 دقیقه بجوشانید. از گیاه سریش روغنی نیز تهیه می‌شود که می‌توانید آن را به صورت روغن نیز مصرف کنید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد پودر سیریش ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید پودر سیریش اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید پودر سیریش # خواص پودر سیریش # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت پودر سیریش # قیمت پودر سیریش در مشهد # Eremurus # خرید پودر سریش # خرید پودر چریش

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر سیریش اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط