به زودی

تین

تین فین یا تین فیل اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 33,000 تومان
قیمت : 34,650 تومان
  • طبیعت تین فین یا تین فیل خیلی گرم و خشک است.
  • تقویت نیروی جنسی مردانه
  • تقویت نعوظ
  • افزایش گردش خون
  • بهبود زودانزالی
  • ضد اسپاسم
  • ضد ناباروری در مردان
  • بهبود جهش اسپرم

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702

 


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

تین فین یا تین فیل ، بذر یک گیاه می باشد که اغلب در سوریه و لبنان می روید. شاید درحال حاضر به دلیل درگیری هایی که در سوریه وجود دارد، تهیه آن سخت و یا قیمتش گران باشد. تین فین مسئله نازایی را درمان می کند. 

تین فین (تین فیل) چیست؟

همانطور که گفتیم، تین فین بذر گیاه است و دارای خاصیت های فراوانی به منظور افزایش باروری می باشد. امروزه بسیاری از زوج ها با مشکل نازایی مواجه می شوند. نازایی در زنان و مردان به عوامل مختلفی از جمله عفونت های دستگاه تناسلی و لگنی، افزایش سن زوجین، استفاده بیش از حد از داروها و مکمل های بدنسازی، مشکلات ژنتیکی، هورمون ها، اختلال در عملکرد غدد و … بستگی دارد.

درمان ناباروری با تین فین

در تعاریف پزشکی، عدم بارداری در طول مدت یک سال، با وجود انجام فعالیت های جنسی طبیعی و بدون استفاده از روش های پیشگیری را ناباروری می نامند. در اکثر موارد این مشکل در زنان به وجود می آید اما با این حال، بر طبق آمار حدود 30 درصد مشکلات ناباروری زوجین، از مردان می باشد. ناباروری های مردانه معمولا دلایل متعددی دارد که خوشبختانه بعضی از آن ها قابل درمان هستند. ( امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، احتمال باروری در افراد نابارور بسیار افزایش خواهد داشت. همچنین تشخیص به موقع بعضی از بیماری ها می تواند میزان سرعت روند بارداری را تا حد زیادی افزایش دهد.)

آمار و دلایل ناباروری در مردان

مشکلات ناباروری در مردان مربوط به تولید اسپرم می باشد که به کیفیت و تعداد آن بستگی دارد. تین فین می تواند مشکلات کمبود اسپرم را در آقایان برطرف نموده و ناباروری را درمان کند. آمار جهانی رشد خانواده نشان دادند که حدود 12 درصد از زوج ها یعنی از هر 8 زوج،یکی از آن ها دچار مشکلات ناباروری هستند.

همچنین آمار سازمان جهانی سلامت نشان دادند که 30 درصد از مشکلات ناباروری جهان، مربوط به آقایان است. مطالعات انجام شده بر روی این موضوع نشان می دهد که 90 درصد از مشکلات ناباروری در مردان، مشکلاتی مانند کیفیت پایین و کم بودن تعداد اسپرم ها است. همچنین مشکلات آناتومی بدن، مشکلات ژنتیکی و نبود تعادل در تعداد هورمون ها نیز در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

نکته: اگر رنگ مایع منی مردان سفید باشد، امکان بچه دار شدن وجود دارد اما اگر کمی زرد رنگ، قرمز یا طوسی باشد، امکان بچه دار شدن وجود ندارد.

اضافه وزن زیاد.

مصرف دخانیات و مواد مخدر

نکته: افرادی که با مشکل نازایی رو به رو هستند، تعداد اسپرمشان کم است و حرکت یا شکل اسپرمشان نامطلوب است، میبایست آنقدر تین فین، کاسنی، کور و مرکب چهار مصرف کنند تا کم کم مشکلشان بر طرف شود.

خواص تین فین

تین فیل در درمان نازایی مردان مفید است.
مصرف تین فین افزایش گردش خون را به دنبال دارد.
تین فیل به درمان ضعف جنسی آقایان کمک می کند.
ضد ناباروری در مردان می باشد.
سبب تقویت نیروی جنسی در مردان می شود.
تین فیل در بهبود جهش اسپرم در آقایان نقش مهمی دارد.
بهبود زود انزالی.
تین فیل در تقویت نعوظ نقش دارد.
تین فیل ضد اسپاسم است.

عوارض تین فیل

همانند هر گیاه و داروی دیگری مصرف بیش از اندازه تین فیل و داروی باه مردان می تواند سبب بروز مشکل در افراد شود. از این رو بهتر است زیر نظر پزشک مصرف شود.

سخن پایانی در مورد تین فین

تین فین ( تین فیل ) بذر یک گیاه و دارای خواص فراوانی به منظور افزایش باروری می باشد. تین فیل یکی از مهمترین مواد مورد نیاز برای ساخت داروی باه مردان می باشد. البته بهتر است زیر نظر پزشک متخصص مصرف شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد تین فین یا تین فیل ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید تین فین یا تین فیل اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید تین فین # خواص تین فین # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت تین فین # قیمت تین فین در مشهد # خرید تین فین در خراسان # خرید تین فیل

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای تین فین یا تین فیل اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط