به زودی

برگ

برگ درخت چنار اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • طبع برگ درخت چنار اصل سرد و خشک است.
  • عرق برگ چنار برای افزایش وزن مناسب است.
  •  تقویت کننده چشم
  • درمان ناراحتی های گوارشی اعم از اسهال خونی
  • خاصیت تب بر
  •  رفع کننده رطوبت متعفن زخم
  • تسریع روند بهبود سوختگی ب وسیله ی حرارت
  •  برطرف کننده لکه های پوستی به ویژه در ناحیه گردن
  • برطرف کننده تورم بلغم، چشم، زانو و اقصی نقاط بدن
  •  درمان گرفتگی صدا
  •  ضد سرفه

 برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

برگ درخت چنار یکی از گیاهان دارویی موثر در طب سنتی به شمار می رود. این گیاه دارویی حاوی عناصر دارویی مختلفی اعم از املاح معدنی، تانن، ترکیبات فنل، آلان توان و آسپاژیان می باشد. خاصیت های مختلفی در برگ چنار وجود دارد. از سری خواص برگ چنار می توان به درمان آسم، افزایش وزن، درمان سرماخوردگی و تقویت سلامت چشم اشاره کرد.

خواص برگ چنار

دمنوش برگ چنار دارای طبع سرد و تر و چاق‌کننده است و در درمان ناراحتی‌های اسهال و اسهال خونی و رفع ناراحتی‌های ناشی از گرمی موجود در مواد خوراکی و تقویت چشم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دمنوش برگ چنار تب بر است و تب را کاهش می‌دهد، تنگی نفس را بهبود می‌بخشد، برای امراض عصبی مفید است و افزایش وزن را به دنبال می‌آورد.
نمونه‌ای دیگر از خواص برگ درخت چنار آن است که از آن را برای درمان سوختگی با آتش، میوه چنار را با پیه مخلوط نموده به صورت ضماد بگذارند.
جهت رفع لکه‌های پوست مخصوصاً لکه‌هایی که در ناحیه گردن به وجود می‌آید، می‌توان جوشانده پوست این درخت استفاده کنید و لکه‌ها را شستشو دهند.
از دیگر خواص برگ درخت چنار آن است که برای رفع زخم‌های متعفن، پوست درخت را به صورت ضماد بگذارند.
پودر  برگ خشک آن برای خشک کردن جراحت‌ها، زخم‌ها و سوختگی حاصل از آتش، نافع است. ضماد پوست سوخته آن، خشک‌کننده است و برای رفع رطوبت متعفن زخم‌ها نافع است و اگر با آب مخلوط شود برای درمان پوسته شدن پوست بدن مفید است.
جهت رفع گزیدگی جانوران سمی میوه این درخت را در سرکه پخته میل کنند.
اگر چنان‌چه غباری که بر برگ درخت چنار است وارد حلق شود و باعث ناراحتی گردد شیر تازه بنوشند.
اگر گل و میوه درخت چنار در آب خیس کنید و همچنین ضماد برگ پخته آن برای ورم چشم،  رفع آبریزش چشم ، رفع ورم‌های بلغمی، ورم زانو و سایر اعضا و ورم‌های گرم مفید است.
جهت بیماری برص ضماد پخته برگ آن را بگذارند.
از دیگر خواص برگ چنار آن است که برای درمان گرفتگی صدا استفاده می‌شود. از این‌رو اگر دچار گرفتگی صدا شدید از جوشانده میوه و برگ چنار بنوشید.

محدودیت های استفاده از برگ چنار

برگ چنار تازه دارای گرد و غبار هایی است که در صورت ورود به بدن سبب بروز بیماری های مختلف می شود. این غبار در کارکرد گوش، چشم، مجاری تنفسی ریه و تارهای صوتی اختلال ایجاد می کند.

در واقع استنشاق گرده و کرک برگ چنار برای 20 درصد از مردم آلرژی زا است. برای رفع ناراحتی های ناشی از گرد و غبار برگ چنار می بایست از شیر تازه استفاده کرد.

مصرف بی رویه از دمنوش و عصاره برگ چنار سبب ایجاد ضعف در بدن می گردد. علاوه بر این، بهره گیری از برگ چنار در دوره ی بارداری به موجب عدم اطلاعات کافی در این عرصه محدودیت دارد.

نحوه ی استفاده از برگ چنار

به طور کلی طرق مختلفی در خصوص بهره گیری برگ چنار وجود دارد. این گیاه دارویی به صورت عرق، دمنوش و جوشانده با برخی گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد  برگ درخت چنار ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید برگ درخت چنار به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید برگ درخت چنار # خواص برگ درخت چنار # قیمت برگ درخت چنار # خرید برگ درخت چنار در مشهد # خرید گیاهان دارویی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای برگ درخت چنار اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط