به زودی

زبان

زبان گنجشک اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • طبع زبان گنجشک سرد و خشک است.

  •  روند بهبود و ترمیم زخم را تسریع کرده 

  •  درمان ناباروری در زنان و مردان

  • قارچ های متابولیک و سوزاک را درمان می کند.

  •  درمان ترک خوردگی پا 

  • قاعدگی را تسهیل می کند.

  • برای افزایش سایز سینه استفاده می شود

 

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

به گیاه زبان گنجشک، درخت بهشت ​​و فیکوس می گویند و نام علمی آن Ficus religiosa است. این درخت در چین و هند به وفور یافت می شود و آن را ملکه درختان می نامند. در برخی کشورهای عربی نیز از آن به عنوان درختان زینتی استفاده می کنند. این گیاه به طور گسترده ای در طب چینی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا از پوست بیرونی آن و یا مواد ترشح شده از شکاف ساقه درخت گنجشک، استفاده می کنند.
درخت زبان گنجشک که به نام های دیگری همچون لسان العصفور، ون، مران، قوش دیلی، خوش تباخ و… شناخته می شود، در نواحی معتدل زمین همچون مناطقی نزدیک رودخانه ها، نهر ها و جنگل های مرطوب می روید. زبان گنجشک به شکل درخت زیبایی است که زیاد بلند می شود و پوست آن خاکستری رنگ و لیز و براق است شاخه های آن دراز و به آسانی خم می شوند ولی نمی شکنند. برگ های آن متقابل مثل اره دارای دندانه است.

خواص زبان گنجشک 

طبیعت آن گرم و خاصیت اصلی این دارو تقویت و تحریک قوای تناسلی در هر دو جنس زن و مرد، می باشد. به علاوه جهت مداوای درد پهلو و درد تهیگاهی که از رطوبات اطراف اعصاب باشد و برای نفس تنگی رطوبی و سرفه های مزمن مفید می باشد.

برگ های این گیاه اثر پیشاب آور ملایم (مدر) دارد و برای درمان خیز (ورم) عمومی بدن مصرف می شود. همچنین به عنوان یک مسهل ضعیف شناخته می شود. برگچه های زبان گنجشک جهت تنظیم حرکات روده ای و دفع انگل های روده ای مفید هستند. علاوه بر این، برگ های زبان گنجشک به عنوان تب بر، تسکین بیماری های کلیوی و تا حدودی برای درمان رماتیسمی و نقرس نیز استفاده می شود.

در برخی از زنان نازا که تخمدان های سالم و عمل تخمک سازی به حال طبیعی انجام می شود اما کیسه رحم به عللی آمادگی پرورش جنین را ندارد و یا لوله های اویدوکت که تخمک از آن ها به رحم می آید ناراحتی هایی دارد، یکی از داروهایی که این قبیل زن ها می توانند به خود بگیرند پودر میوه زبان گنجشک است که بعد از ظهر به خود می گیرند و پس از نزدیکی امکان باردار شدن را زیاد می کند. اما برای اینگونه زن ها گرفتن انفخه یعنی مایه پنیر خرگوش به خود بعد از ظهر نوشته اند که موثر می باشد.

طریقه مصرف زبان گنجشک در طب سنتی

افرادی که در برخی از عضلات آنان دچار گرفتگی شدند چنانچه برگ درخت زبان گنجشک را بکوبند و با سرکه مخلوط کنند بر عضله گرفته شده بمالند باعث رفع گرفتگی آن خواهد شد. مقدار خوراک از پودر دانه به تنهایی 8 گرم و اگر با جوزبویا یا مغز گردو مصرف شود 6 گرم است. از دانه زبان گنجشک به همراه جوزبویا ، مغز گردو و عسل معجون لسان العصافیر درست می شود.
حدود 2 تا 3 قاشق غذاخوری از برگ های گیاه زبان گنجشک را با نیم لیتر آب و بجوشانید. مصرف این جوشانده برای روماتیسم، عفونت کلیه و احتباس مفید می باشد.

خواص دمنوش زبان گنجشک

دمنوش برگ های آن به مقدار 25 تا 30 گرم در یک لیتر آب برای نقرس و روماتیسم مفید و موثر است و بسیاری از اشخاص مبتلا به این دو بیماری فقط با این دمنوش گیاهی درمان شدند و خود را سالم و تندرست دیده اند.
دمکرده برگ زبان گنجشک ادرار آور است از این جهت کسانی که ورم کلیه و یا شن و سنگ کلیه یا مثانه دارند و یا مبتلا به استسقا شده اند نیز با آن معالجه می شوند.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد  زبان گنجشک ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید  زبان گنجشک به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید زبان گنجشک # خواص زبان گنجشک # قیمت زبان گنجشک # خرید زبان گنجشک در مشهد # خرید گیاهان دارویی # Ficus religiosa

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای زبان گنجشک اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط