به زودی

شکوفه

شکوفه فندق اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 70,000 تومان
قیمت : 73,500 تومان
  • طبع شکوفه فندق سرد و خشک است.
  • خاصیت ضد عفونی کنندگی
  • بی حسی
  • ضد التهابی
  • آرامبخشی
  • ضد روماتیسم
  • تسکین درد و خارش
  • درمان تبخال
  • کاهش تورم
  • درمان سوختگی
  • درمان عفونت های مجاری تنفسی
  • درمان فشار خون پایین

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شکوفه فندق یکی از بخش های درخت فندق است که دارای خواص دارویی بی شماری است و برای معالجه بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. درخت فندق دارای دو گل نر و ماده است که گل های نر به صورت خوشه یا سنبله آویزان ظاهر می شوند و گل های ماده به صورت میوه هستند. محصول فوق گل های نر درخت فندق هستند.

درخت فندق جزو آن دسته از درختانی است که 4 الی 5 ماه بعد از گرده افشانی بارور می شود به همین دلیل شکوفه ها از زمان باروری تا میوه شدن حاوی گرده هستند لذا دارای خواص بی شماری از حیث دارویی می شوند. تاثیر شکوفه فندق بر لاغری و کاهش وزن بسیار مشخص و اثبات شده است. 

خواص شکوفه فندق

گل فندق فواید و خواص بسیاری برای بدن دارد. سنبله ها، دانه ها و گرد گل فندق، دارویی بی نظیر و شفابخش در درمان بیماری های صرع، تشنج و حمله های ناگهانی می باشد و آرام بخشی فوق العاده برای این بیماران محسوب می گردد. گل های فندق دارای خواص تسکین دهندگی و خواب آوری می باشند و آرامش و خوابی شیرین را به شما هدیه می دهند. گل یا شکوفه های فندق از آن دست گیاهان دارویی است که اثرش برای لاغری و کاهش وزن موثر است. عصرانه جوشانده یا دمنوش گل فندق برای رفع چاقی بسیار موثر است. همچنین برای درمان و رفع اسهال می توانید از شکوفه های فندق جوشانده ای تهیه کنید و روزانه مصرف نمایید.

کاهش وزن:

گل فندق بر لاغری و کاهش وزن تاثیر زیادی دارد زیرا چربی سوز قوی است. استفاده از دمنوش گل فندق سبب می شود تا متابولیسم بدن افزایش پیدا کرده در نتیجه روند کاهش وزن و لاغری سریع تر انجام شود. تیامین موجود در فندق باعث تبدیل کربوهیدرات ها به گلوکز و تولید انرژی می شود. همچنین با تولید گلبول های قرمز خون در حفظ انرژی نقش مهمی را ایفا می کند.

همچنین شکوفه فندق در درمان اسهال و بیماری های گوارشی موثر است. شکوفه فندق به روند هضم غذا نیز کمک می کند. از سویی دیگر شکوفه فندق دارای خواص تسکین دهندگی و خواب آوری است و نوشیدن یک لیوان از دمنوش آن می تواند خواب شیرینی را به ارمغان بیاورد. شکوفه فندق دارویی بی نظیر و شفابخش در درمان بیماری های صرع، تشنج و حمله های ناگهانی است.

روش مصرف شکوفه فندق:

جوشانده شکوفه فندق

گل فندق را به روش های مختلفی مصرف می کنند. معمولا این گیاه را به صورت دمنوش یا جوشانده می خورند. برای این منظور باید 1 قاشق غذاخوری از این محصول را با یک لیوان آب سرد داخل قوری بریزید و روی حرارت ملایم 5 دقیقه بجوشانید. سپس محصول را صاف کرده و نوش جان کنید. برای خوش طعم شدن این دمنوش می توانید چند عدد هل و دارچین به آن اضافه کنید.

دمنوش شکوفه فندق

اگر گل فندق را به صورت دمنوش استفاده می کنید 2 قاشق از آن را در قوری آب گرم بریزید و به مدت 10 الی 15 دقیقه اجازه دهید تا دم بکشد.

طریقه مصرف شکوفه فندق برای چربی سوزی:

10 گرم گل فندق را با چند عدد هل و دارچین در 300 سی سی آب دم کنید و بعد از هر وعده غذایی، یک استکان از این دمنوش را با یک عدد خرما، بنوشید.

طریقه مصرف شکوفه فندق برای درمان اسهال:

40 تا 50 گرم از شکوفه فندق را در 1 لیتر آب سرد بریزید و به مدت 5 دقیقه بجوشانید سپس از روی اجاق بردارید و به مدت 5 دقیقه هم به حال خودش بگذارید تا دم بکشد؛ جوشانده را صاف کنید و میل نمایید.

نکته:

از مصرف خودسرانه این گیاه دارویی بپرهیزید.
همچنین مطمئن شوید تا به این گیاه حساسیت ندارید سپس آن را مصرف کنید.
بانوان باردار و شیرده از مصرف این گیاه خودداری کنند..
مصرف بیش از حد این گیاه دارویی مجاز نیست.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شکوفه فندق ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید  شکوفه فندق به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید شکوفه فندق # خواص  شکوفه فندق # قیمت  شکوفه فندق # خرید گیاهان دارویی # کاهش وزن # خرید گل فندق

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شکوفه فندق اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط