به زودی

گیاه

گیاه مخلصه اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 29,000 تومان
قیمت : 30,450 تومان
  • طبع گیاه مخلصه گرم و خشک است.
  • نیرو دهنده مغز و بر طرف کننده هیستری و غش
  • اشتها آور
  • ضد جوش و آفت دهان
  • ضد عفونی کننده مجاری تنفسی در زمان سرماخوردگی و زکام و حساسیت ناشی از آبریزش بینی می باشد. 

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گیاه مخلصه از خانواده بابونه است با نام علمی Tanacetum parthenium شناخته می شود؛ هم به صورت اهلی کشت می شود و هم در کوه می روید ولی گیاهی که در کوه می روید دارای خواص بیشتری است. برگ و میوه این گیاه مورد توجه می باشد که منبع ویتامین هایC، B، A است. مخلصه یک گیاه دارویی است که به طور سنتی برای درمان تب، سردرد میگرنی، آرتریت روماتوئید، درد معده، دندان درد، نیش حشرات، ناباروری و مشکلات قاعدگی و زایمان استفاده می شود. همچنین سابقه طولانی در استفاده در طب سنتی به ویژه در میان گیاهپزشکان یونانی و اروپایی دارد. مخلصه نیز برای پسوریازیس، آلرژی، آسم، وزوز گوش، سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ استفاده شده است.

مخلصه یک گیاه دارویی است که به طور سنتی برای درمان تب، سردرد میگرنی، آرتریت روماتوئید، درد معده، دندان درد، نیش حشرات، ناباروری و مشکلات قاعدگی و زایمان استفاده می شود. همچنین سابقه طولانی در استفاده در طب سنتی به ویژه در میان گیاهپزشکان یونانی و اروپایی دارد.

خواص گیاه مخلصه

موارد استفاده این گیاه برای ناراحتی های قلبی، نیرو دهنده مغز و بر طرف کننده هیستری و غش، اشتها آور، ضد جوش و آفت دهان، ضد عفونی کننده مجاری تنفسی در زمان سرماخوردگی و زکام و حساسیت ناشی از آبریزش بینی می باشد. به سبب ایجاد امنیت و خلاصی که در بدن ایجاد می شود نام مخلصه را روی این گیاه گذاشتند.

درمان سردرد

اگر گیاه مخلصه را به صورت مرتب استفاده نمایید میتواند تاثیر به سزایی در از بین بردن میگرن داشته باشد. اما اگر این گیاه را مثل مسکن‌ فقط در زمان سر درد میل کنید، تاثیر چندانی ندارد. محققان اثبات کردند که استفاده منظم از این گیاه باعث جلوگیری از شیوع و گسترش میگرن می گردد و همچنین مصرف پیشگیرانه از آن باعث کم کردن شدت سردردهای مزمن در افراد می شود.

کاهش تب

هزاران سال پیش انگلیس ها اعتقاد داشتند مصرف این گیاه برای درمان تب موثر است.

کاهش دردهای شیمی درمانی

دانشمندان معتقدند استفاده از عصاره گل های این گیاه باعث کاهش دردهای پس از شیمی درمانی همچون درد و ضعف و بی حسی می شود.

 درمان اگزما

اگزما نوعی عارضه پوستی همراه با التهاب است. محققان دریافتند گیاه مخلصه برای معالجه اگزما موثر می باشد. این گیاه سلول های آسیب دیده پوست را بهبود می دهد و باعث کاهش التهاب می گردد.

روش مصرف مخلصه

برای استفاده از گیاه مخلصه مقدار ۲۵ گرم از آن را در یک لیتر آب بجوشانید و ۲ تا ۴ گرم از پودر دانه اش با اجازه پزشک مورد مصرف قرار دهید.

دمنوش گیاه مخلصه

یک قاشق چایخوری از گیاه را درون یک لیوان بریزید و به آن یک لیوان آب جوش اضافه کنید، بعد از 5 دقیقه در حالیکه چای گرم است آنرا میل کنید.

مقدار مصرف

مقدار مصرف این گیاه باید توسط پزشک تعیین شود که باید 25 گرم در یک لیتر آب به صورت جوشانده و 2 تا 4 گرم از پودر دانه اش مورد استفاده قرار گیرد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد گیاه مخلصه ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید گیاه مخلصه به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید گیاه مخلصه # خواص گیاه مخلصه # قیمت گیاه مخلصه # قیمت گیاه مخلصه در مشهد # خرید گیاه مخلصه در مشهد # خرید گیاهان دارویی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای گیاه مخلصه اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط