به زودی

گیاه

گیاه افدرا یا ریش بز اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 31,000 تومان
قیمت : 32,550 تومان
  • طبع گیاه افدرا یا ریش بز گرم و خشک است.
  • در کاهش و افزایش وزن موثر است.
  • در درمان استفراغ های شدید وبایی و اسهال معمولی مفید می باشد.
  • گیاه ریش بز دارای اثرات ضد ویروسی، ضدباکتری و ضدالتهابی است.
  • این گیاه ضد آرتریت بوده و برای درمان بیماری‌ های مفصلی و استخوانی، نقرس و گیرهای ادراری موثر عمل می کند.
  • گیاه ریش بز باعث افزایش تعرق، مدر، محرک، ضد احتقان و درمان کننده آسم است.
  • این گیاه به رفع گرفتگی و کیپ شدن بینی و همچنین برونشیت کمک می کند.
  • عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و حرکات روده ای را آرام می کند.

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

در میوه و اندام گیاه افدرا یا ریش بز چیست Ephedra sinica نام علمی گیاهی است که ماده معروف به افدرا از آن گرفته می شود. که ریشه بز یا هوم نیز نامیده می شود، املاح مختلف کلسیم، پتاسیم، نیترات، آهن، منیزیم، منگنز و ترکیبات آلکالوئیدی به نام اقدرین وجود دارد که این ماده اثری مانند آدرنالین دارد و آن را آدرنالین گیاهی می گویند و موجب تنگ شدن رگ ها و بالا رفتن ضربان قلب و فشار خون می شود و نیرو بخش و محرک است و آمادگی بدن را در مقابله با ترس و وحشت زیاد می کند، قدرت دفاعی و نیروی عضلانی را زیاد می کنند. کبک ها در نواحی کوهستانی آن را می خورند و قدرت دویدن و فرار آن ها زیاد است.

خواص دمنوش افدرا :

یک قاشق مربا خوری خشک و نیم کوب آن را در یک لیوان آب داغ پانزده دقیقه دم کنید و در طول روز آب صاف کنید و آن را بنوشید، برای مغز، مراکز اعصاب، رفع خستگی و نگرانی ها مفید است، عضلات روده ای، انقباض برونش را آرام می کند، حرکت رحم را تسریع می بخشد، برای کنترل حمله های آسم مفید است، ترشح بزاق و مایعات معده را تحریک می کند، قی و استفراغ را تسکین می بخشد، تب بر است، رماتیسم، تب یونجه، سرماخوردگی و آنفلونزا را درمان می کند، سیاه سرفه را تسکین می دهد، ضد سم موثری برای مسمومیت های ناشی از اسکوپولامین می باشد. عادت ماهیانه را باز می کند، سبب کاهش وزن می شود و میل به کشیدن سیگار را نیز کاهش می دهد.

ساقه های این گیاه در چین برای درمان سرماخوردگی همراه با درد عضلانی، سر درد، لرزه و سرفه های خلط آور و دفع سنگ کلیه مصرف می شود.

أرمَک یا فدراسینیکا یا افدرا !

از ساقه های این گیاه در تولید و تنتورهای مختلف استفاده می شود، در هند از افدرا به عنوان عنصر اصلی یکی از محلول های مقوی و نیروبخش به نام سوما استفاده می کنند، مهم ترین ترکیب دارویی موثر موجود در افدرا، آلکالوئید افدرین است که در درمان آسم به کار می رود، چینی ها از 5000 سال پیش تاکنون افدرا را به عنوان دارو در درمان بیماری های جدی مانند آسم، بیماری های ریوی و تنگی برونش ها به کار می برند. افدرا برای حرکت دادن موکوس و ترشحات تنفسی در مجاری هوایی، مبارزه با لرز، سردرد و بدن درد و سرفه موثر است.

نکته :

افدرا را در افرادی که علائمی از افزایش فشارخون دارند نباید به کار برد. همچنین اگر از سایر داروهای محرم یا داروهای ضدافسردگی استفاده می کنید از افدرا پرهیز کنید. در بعضی از ممالک دوزهای بالای افدرین باید زیر نظر قانون مصرف شوند. افدرین جز داروهای ممنوعه در برخی از ورزش ها نیز به شمار می رود.

موارد منع مصرف افدرا :

زنان باردار باید از مصرف آن اجتناب کنند
در بعضی اشخاص ممکن است موجب تپش قلب شود که در این صورت باید با مصرف دارو تپش قلب را به حالت عادی خود باز گرداند.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد افدرا یا ریش بز ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهجوانسازی پوستیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید افدرا یا ریش بز به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید افدرا # خواص افدرا # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت افدرا # قیمت افدرا در مشهد # خرید ریش بز # Ephedra sinica

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای گیاه افدرا یا ریش بز اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط