به زودی

نخل

نخل اره ای اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 57,000 تومان
قیمت : 59,850 تومان
  • طبع نخل اره ای گرم و خشک است.

  • پیشگیری از سرطان پروستات

  • جلوگیری از ریزش مو

  • بهبود عملکرد دستگاه ادراری

  • نخل اره ای برای درمان تنبلی تخمدان

  • بزرگ کردن سینه با نخل اره

  • تاثیر نخل اره ای در مشکلات تنفسی

  • کاهش مشکلات کلیوی

  • تنظیم سطوح تستوسترون

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

نخل اره ای (Saw Palmetto) با نام علمی «Serenoa Repens» نوعی درخت نخل بومی جنوب شرق آمریکاست. از میوه های این درخت در تولید مکمل هایی که سلامت پروستات را بهبود و سطوح هورمون ها را متعادل می کند، و از ریزش مو در مردان پیشگیری می کنند، استفاده می شود.

نخل اره ای مکملی است که از میوه درخت سرینو ریپنز تهیه می شود. اغلب برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می شود. برخی نیز از این مکمل برای تقویت میل جنسی و باروری و کاهش التهاب استفاده می کنند. در نهایت، ادعا می شود که نخل اره ای دارای اثرات ضد سرطانی است.

میوه نخل اره ای مدت هاست که توسط بومیان آمریکا به دلیل خواص تغذیه ای، ادرارآور، آرام بخش، تقویت قوای جنسی و کاهش سرفه مورد استفاده قرارمی گیرد.

خواص نخل اره ای

۱- جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو شرایطی رایج و شایع است که می تواند تحت عنوان هایی همانند ژنتیک، بیماری، تغییر هورمون و مصرف قرص و دارو های شیمیایی، محرکات رقیق کننده خون ایجاد شود. به طور کثیر نخل اره ای را به موجب ایجاد تعادل در بین سطوح هورمونی مصرف می کنند. تا در نهایت به جلوگیری از این امر منجر شود.

طبق تحقیقات انجام شده، امکان دارد که نخل اره ای به آنزیمی که تستوسترون را به هورمون دی هیدروتستوسترون تبدیل می کند، کمک به سزایی کند. چرا که دی هیدروتستوسترون با ریزش مو ارتباطی مستقیم قائل می باشد.

همچنین نخل اره ای به کمک کاهش جذب هیدروتستوسترون در فولیکول های مو که توانایی آنان برای تشکیل پیوند مو با گیرنده ی هورمون های خاص می باشد. در پیشگیری از این امر موثر باشند.

۲- بهبود فرایند های دستگاه ادراری

نشانه های اختلال در دستگاه گوارش امری شایع و رایج در بین افراد مسن می باشد که از جمله این موارد، بی اختیاری و دشواری دفع ادرار می باشد. از دیگر خواص آن با تاثیر گذاری به روی عملکرد های دستگاه ادراری به کاهش نشانه های مرتبط با هایپرپلازی خوش خیم پروستات منجر می شود. که در نهایت از بزرگ شدن غده پروستات و کاهش جریان ادرار پیشگیری می کند.

۳- سلامتی پروستات

همان طور که می دانید پروستات غده ای است که در بین مثانه و آلت مرد قرار دارد. وظیفه آن نیز حفاظت از سلامت اسپرم ها می باشد.نخل اره ای سبب سلامتی این ناحیه شود. و از ایجاد اختلالاتی به مانند سرطان پروستات جلوگیری کند.

 این گیاه در کاهش رشد سول های سرطانی پروستات بسیار تاثیر گذار است و همچنین با غیر فعال کردن گیرنده های منحصر از گسترش بیماری های این ناحیه پیشگیری می کند.

۴- کاهش التهاب

نخل اره دارای آنتی اکسیدان های اپی کاتچین و متیل گالات است که متشکلات آن از ورود صدمات سلولی پیشگیری می کند و در نهایت التهاب را کاهش می دهد که از این رو به عنوان محافظی قوی برای بیماری های مزمن شناخته شده می باشد.

نخل اره ای از خواص ضد التهابی برخوردار است و در نهایت در درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع گردد. طبق آزمایشات انجام شده؛ موش هایی که از بزرگ شدن غده پروستات رنج بسیاری می بردند، با مصرف نخل اره ای این التهاب را رفع و تورم به موجب این بیماری را کاهش دادند.

۵- تنظیم سطح تستوسترون بدن

مزیت مصرف نخل اره ای برای مردانی که می خواهند به قدرت سطح تستوسترون بدن خود منجر شوند، بسیار توصیه می شود. گفتنی است که تنظیم این هورمون می تواند بر جنبه های سلامتی، میل جنسی و شخصیت اخلاقی فرد تاثیر بگذارد که در صورت کاهش می تواند زمینه ساز بیماری های قلبی شود.

6 – بزرگ کردن سینه با نخل اره ای

اگر دوست دارید سینه ‌های شما بزرگ، سفت، برجسته و خوش فرم به نظر برسد باید روزانه 1 فنجان چای حاوی گیاه نخل اره‌ای را نوش جان کنید. مواد مغذی و اسیدهای چرب موجود در این گیاه منجربه تحریک بافت سینه و تغییرات مؤثر در ظاهر بافت سینه شده و در نتیجه موجب برجسته تر شدن و افزایش حجم این اندام خواهد شد.ت

7-تاثیر نخل اره ای در مشکلات تنفسی

در طب کهن و سنتی آمریکای لاتین مهمترین تاثیر دارویی این گیاه را می توان در بهبود علائم بیماری‌هایی تنفشی و قلبی و عرقی جستجو کرد. نخل اره ای به دلیل برخورداری از ترکیبات ضدالتهابی و آنتی اکسیدان می تواند علائم سرما خوردگی، آسم، برونشیت و… را به طور کامل رفع نماید. و هیچ گونه عارضه جانبی خاصی را برجای نگذارد

8-نخل اره ای و درمان تنبلی تخمدان

این گیاه میزان هورمون آندروژن را در خانم‌ها بالا می‌برد به همین خاطر از گیاه دارویی نخل اره ای برای درمان تنبلی تخمدان استفاده می شود. برای درمان تنبلی تخمدان باید عصاره این گیاه به صورت دمنوش و به صورت روزانه استفاده کنید. و به طور منظم یک فنجان از این دمنوش را مصرف نمایید.

طریقه مصرف نخل اره ای

امروزه میوه نخل اره ای را به طور کامل یا خشک می خورند و از آن برای تهیه چای استفاده می کنند. نخل اره ای خشک و آسیاب شده را می توان به صورت کپسول یا قرص نیز استفاده کرد.

عوارض جانبی نخل اره ای:

نخل اره‌ای به طور کلی گیاهی ایمن محسوب می‌شود و تاکنون عوارض بسیار کمی به آن نسبت داده شده است. با این حال برخی از رایج‌ترین عوارض جانبی مشاهده شده طی تحقیقات علمی شامل سردرد، سرگیجه، تهوع و یبوست بوده اند.

همچنین خانم‌های باردار و شیرده به علت احتمال تاثیر بر شرایط هورمونی، اساسا باید از مصرف مکمل‌های ساوپالمتو پرهیز کنند.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد نخل اره‌ای ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهجوانسازی پوستیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید نخل اره‌ای به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید نخل اره‌ای # خواص نخل اره‌ای # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت نخل اره‌ای # تقویت قوای جنسی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای نخل اره ای اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط