گیاه

گیاه فرفیون اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 59,700 تومان
قیمت : 62,685 تومان
  • طبع فرفیون سرد و خشک است
  • تسکین دردهای عصبی و روماتیسمی
  • درمان زگیل های پوستی و …
  • ضد التهاب
  • درمان کمر درد
  • ضد خارش و سوزش بدن
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گیاه فرفیون نام علمی آن Euphorbia Helioscopia L.، نام فرانسه Euphorbe و نام انگلیسی آن Sun spurge می‌باشد. نام‌های دیگر آن به فارسی، عربی و در کتب طب سنتی، فَرفیون، آکل نفسه، قاتل نفسه، حافظ النحل، حافظ الاطفال، لبن السودا، فربیون، اوفِربیون، اوبربیون و اَفَربیون می باشد.

فرفیون در اغلب مزارع گندم، جو، بادام زمینی، باغ های سبزی و صیفی جات، نقاط مرطوب و کنار نهر ها می روید و ایجاد مزاحمت می کند. همچنین این گیاه در اطراف تهران به وفور یافت می شود.

یوفوریا گونه های متنوعی دارد که بعضا با هم تفاوت هایی نیز دارند. برخی شبیه کاکتوس هستند و بعضی دیگر گل دارند. طبیعت فرفیون از نظر طب قدیم خیلى گرم و خیلى خشک است و به همین علت خوردن آن براى افراد گرم مزاج مضر است و باعث سوزانندگى و خارش شدید می شود.

فرفیون یا افوربیا یا همان شیرسگ گیاهی است خودرو که در تمام مناطق ایران بعنوان علف هرز میروید .

طبیعت فرفیون ازنظرطب قدیم خیلى گرم و خیلى خشک است .

خواص درمانی  گیاه فرفیون:

درون ساقه مایع شیری رنگی هست که به راحتی می توانید با بریدن شاخه آن شیرابه سفید را ببینید. این شیرابه سمی و کشنده است و ممکن است در تماس با دست ایجاد حساسیت، خارش و سوزش کند. با توجه به سمی بودن این گیاه و نیز شیرابه آن تقریبا استفاده دارویی از آن گزارش نشده است. ولی در درمان چندین بیماری از جمله تسکین دردهای عصبی و روماتیسمی و درمان دردهای کمر و همچنین آثار ضدالتهابی و درمان زگیل های پوستی (احتمالا چون مواد تجزیه کننده که در شیرابه فرفیون وجود دارد باعث تجزیه پروتئین ها و از بین بردن زگیل در پوست می شود)، اثرات موثر و مفیدی گزارش شده است.

شستشوی بدن با آبی که در آن این گیاه را جوشانده باشند باعث کاهش خارش در بدن می شود.
مواد موثره این گیاه رزین-آلکالوئیدهای متعدد است. گیاهانی که دارای مواد موثره چون آلکالوئیدها هستند داروهای مسکنی هستند که به خوبی دردها را التیام می بخشند. از فرفیون برای تسکین دردهای عصبی و روماتیسمی، تسکین دردهای عضلانی آرتروز و نقرس استفاده می کنند.
کسانی که زیاد جوش و کورک می زنند با جوشانده این گیاه موضع را بشویند.
در طب قدیم برای معالجه استسقا، قولنج، و عرق النسا به کار می رفته است.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد گیاه فرفیون ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید گیاه فرفیون به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید گیاه فرفیون # خواص گیاه فرفیون # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت گیاه فرفیون # قیمت گیاه فرفیون در مشهد # Euphorbia Helioscopia # خرید شیرسگ

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای گیاه فرفیون اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط