کاکل

کاکل ذرت اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 54,000 تومان
قیمت : 56,700 تومان
  • طبع کاکل ذرت سرد و خشک است
  • درمان سنگ کلیه
  • کمک به درمان کلسترول
  • کاهش دردهای ناشی از بیماری روماتیسمی و مفاصل
  •  جذب اسیدهای اضافی در خون بیماران روماتیسمی
  • ادرار آور خوبی است، زیرا زیرا حاوی پتاسیم است و برای از بین بردن تمام سموم بدن کار می کند.
  •  بهبود جریان ادرار و کاهش تشکیل سنگ در کلیه ها و تجزیه سنگ های مثانه و کلیه
  •  جلوگیری از لخته شدن خون
  •  تحریک عضلات قلب
  •  درمان نقرس
  • کاهش مشکل احتباس مایعات بدن


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کاکل ذرت Corn cob از چندین رشته بین ذرت و برگ تشکیل شده است و این مو با رنگ زرد متمایل به قهوه ای دیده می شود، دارای مزایای بسیاری می باشد، زیرا حاوی عناصر مهمی مانند پتاسیم، ویتامین هایی مانند ویتامین C، مواد قلیایی و روغن های فرار و غیره می باشد.

فواید شگفت‌انگیز کاکل ذرت

رفع سنگ کلیه:

 از طرفی این گیاه نقش بسیار زیادی در بهبود جریان ادرار دارد. در نهایت از رسوب این کریستال‌ها و ایجاد سنگ در کلیه جلوگیری می‌نماید.

بهبود عفونت ادراری:

درمان عفونت مجرای ادراری از دیگر فواید کاکل ذرت می‌باشد. همانطور که گفته شد کلاکه ذرت به بهبود جریان ادرار کمک می‌نماید. بنابراین از تجمع ادرار در مثانه و بروز عفونت‌های ادراری پیشگیری می‌نماید.

کاهش وزن:

با توجه به تاثیر کاکل ذرت در افزایش جریان ادرار و رفع عفونت ادراری استفاده از چای کاکل می‌تواند در کاهش وزن نیز موثر باشد. از طرفی این چای موجب می‌شود تا فرد احساس سیری طولانی‌تری داشته باشد. همچنین چای کاکل در افزایش سوخت و ساز بدن نیز نقش بسیار موثری دارد.

پیشگیری از عفونت واژن:

از دیگر فواید کاکل ذرت می‌توان به پیشگیری از عفونت واژن اشاره نمود. با توجه به املاح معدنی بسیار مفید موجود در این گیاه، استفاده از چای آن می‌تواند به درمان انواع عفونت‌ها به خصوص عفونت واژن کمک نماید.

کاهش فشار خون:

از طرفی مصرف چای کاکل ذرت می‌تواند میزان فشار خون را کاهش دهد. بنابراین افرادی که دچار فشار خون بالا هستند می‌توانند میزان فشار خون خود را با کمک این چای تنظیم نمایند.

بهبود لخته خون:

کاکل ذرت حاوی مقداری ویتامین K می‌باشد. بنابراین استفاده از آن موجب می‌شود تا در صورت بروز حادثه خونریزی شدیدی رخ ندهد. همچنین در صورت آسیب دیدگی احتمال ایجاد لخته خون را در بدن کاهش می‌دهد.

تقویت سیستم ایمنی بدن:

یکی از مهم‌ترین فواید کاکل ذرت، افزایش ایمنی بدن است. با توجه به اینکه موهای ذرت حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین C می‌باشند، می‌توانند نقش بسیار موثری در بهبود عملکرد سلول‌های بدن و افزایش ایمنی آن داشته باشند.

تنظیم قند خون:

چای کاکل ذرت می‌تواند به تنظیم قند خون افراد دیابتی نیز کمک کند. ابریشم یا همان موهای ذرت می‌توانند میزان قند خون را کاهش دهند. بنابراین در پیشگیری از بیماری دیابت و سکته‌های قلبی نیز بسیار موثر می‌باشند.

بهبود کلسترول خون:

کلسترول خون از جمله مشکلاتی است که می‌تواند آسیب‌های متعددی را متوجه سلامتی انسان نماید. بیماری‌های قلبی و سکته مغزی از شایع‌ترین آسیب‌های کلسترول بالا می‌باشد. استفاده از چای کاکل می‌تواند در بهبود کلسترول در خون نقش بسیار موثری داشته باشد.

کاهش ورم با موی ذرت

از دیگر فواید موی ذرت می توان به درمان آماس اشاره کرد، آماس از مشکلاتی است که باعث تضعیف کلیه و ذخیره شدن مایعات در ریه و زانو می شود، علت این اتفاق عدم درست کار کردن قلب است، درواقع قلب نمی تواند خون را به مقدار لازم در اختیار بخش های مختلف بدن قرار دهد، ابریشم ذرت به کاهش این علائم و کاهش تورم ریه یا تورم محیطی کمک می کند.

تعادل سطح مواد معدنی در بدن

خوردن این چای سطح مواد معدنی حیاتی بدن انسان را متعادل می کند. به حفظ سطح ایده آل سدیم در بدن کمک کرده و پتاسیم اضافی را از بدن دفع می کند.

روش استفاده کاکل ذرت:

کلاله ذرت در وضعیت اولیه اش خوردنی نیست و برای اینکه قابل استفاده شود احتیاج به یکی از موارد زیر است:

ا- آن را با آب جوش طبخ کنید و از آب لیمو برای طعم دادن به این غذا استفاده کنید. اینک میتوانید آن را در وضعیت گرم یا سرد میل کنید.

2- یک لیتر آب را به جوش آورید بعد حرارت را کم کرده و کاکل ذرت را به آن اضافه کنید. اجازه دهید دو دقیقه کاکل ذرت در آب بجوشد. بعد زیر حرارت را خاموش کنید و بگذارید چای دم بکشد. زمانی که درجه حرارت چای پائین آمد آن را صاف کرده و نوش جان کنید. میتوانید از این چای به میزان سه تا چهار فنجان در طول روز بنوشید.

3- این شیوه نیازی به جوش ندارد اندکی آب را در داخل لیوان شیشه‌ای در دار بریزید. ذرت خشک شده را به آب اضافه کنید. درپوش را روی ظرف بگذارید و یک روز تمام زیر افتاب نگه دارید. در پایان روز، شیشه را داخل آورید و اندکی عسل به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. آن را در یخچال نگه دارید و سرد بخورید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد کاکل ذرت ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید کاکل ذرت به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید کاکل ذرت # خواص کاکل ذرت # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت کاکل ذرت # قیمت کاکل ذرت در مشهد # دفع سنگ کلیه # Corn cob

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای کاکل ذرت اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط