تخم

تخم منداب اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 65,000 تومان
قیمت : 68,250 تومان
  • طبع دانه منداب گرم و خشک است
  • مبارزه با سرطان
  • محافظت از سلامت چشم
  • بهبود سلامت قلب
  • تقویت استخوان ها
  • کاهش وزن
  • بهبود هضم
  • جلوگیری از دیابت
  • کاهش التهاب و عفونت پوست

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

تخم منداب یا کیکوج یا Arugula با نام انگلیسی Rockctsativaو نام علمی Erucasativa از جمله گیاهان دارویی پرکاربرد شناخته شده است که به عنوان گنجینه­ ای طبیعی و معجزه آسا دارای جایگاه بسیار مهمی در طب سنتی برای درمان بیماری ­های مختلف می ­باشد. نام ­های دیگر گیاه منداب شامل شابانک سالاد، جیرجیر و کتکیز بوده و طبع منداب گرم و خشک ومنداب با طعم مشخص و تند است مشابه فلفل دلمه­ ای می­ باشد.

 معمولا برگ منداب برای خوردن به سالاد اضافه می شود اما دانه های منداب نیز خوراکی هستند و فواید زیادی برای سلامتی دارند، مطالعات نشان داده است که دانه های منداب خطر بیماری های قلبی، چاقی و سرطان را کاهش می دهد و همچنین برای استخراج روغن دانه منداب استفاده می شود که به دلیل خواص موثر آن برای مو، شناخته می شود.

گیاه منداب یا  از جمله گیاهان دارویی بوده و تقویت سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت چشم، استخون ها، پوست، مو و دندان از خواص گیاه منداب می باشند. همچنین منداب ضد سرطان، کم کالری و سرشار از مواد مغذی است. چه با خوردن خوراکی و چه با استفاده از روغنی که از آن استخراج می شود، می توانید از مهمترین مزایای دانه های منداب بهره مند شوید.

خواص دانه منداب

کاهش خطر بیماری های قلبی

مطالعات جدید نشان داده است که دانه های منداب خطر بیماری قلبی، چاقی و مرگ و میر را کاهش می دهد و همچنین باعث افزایش انرژی می شود.

تقویت قوای جنسی

دانه منداب به دلیل مزایای افزایش توانایی جنسی مشهور است، زیرا اعتقاد بر این است که خوردن منظم آن به افزایش تعداد اسپرم کمک می کند و حاوی درصد زیادی آنتی اکسیدان است که به تقویت ایمنی بدن، افزایش سطح تستوسترون و افزایش فعالیت اسپرم کمک می کند.

طرز استفاده از تخم منداب جهت تقویت قوای جنسی

مصرف دانه منداب باعث تقویت نیروی جنسی می شود و چنانچه سه مرتبه با شیر بجوشانید. و خشک شود، جهت تقویت شهوت و نیروی جنسی مفید مى باشد.

تقویت مو

حاوی درصد زیادی ویتامین و مواد معدنی لازم برای تغذیه پیاز مو و تقویت ریشه ها است و برگ و دانه ها حاوی درصد زیادی روی و گوگرد، می باشند و به دلیل خاصیت ضد التهابی به تقویت مو، جلوگیری از ریزش آن و رفع عفونت های قارچی و باکتریایی کمک می کند.

کاهش وزن

دانه های منداب بسیار کم کالری می باشند. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای تهیه مواد مغذی ضروری تر، گیاه منداب و دانه های تازه را به سالاد های سالم اضافه کنند. که این امر آن را به یکی از بهترین مواد غذایی مناسب برای رژیم های مختلف لاغری تبدیل می کند.

 پیشگیری از سرطان

دانه منداب حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان ها مانند ایزوتیوسیانات ها و ترکیبات گوگرد می باشد.و این ترکیبات به جلوگیری از سرطان کمک می کند و سلول های سالم را از آسیب محافظت می کند. همچنین از از رشد و گسترش تومورها جلوگیری می کند.

 سلامت قلب

منداب حاوی آنتی اکسیدان های بتاکاروتن، زاگزانتین و لوتئین است که به جلوگیری از بیماری های قلبی و فشار خون کمک می کند. مطالعات نشان داده است که این ترکیبات نه تنها به جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کنند، بلکه خطر حملات قلبی و مغزی را نیز کاهش می دهند. همچنین با کاهش التهاب و کاهش سفتی و ضخامت رگ های خونی به سلامت رگ های خونی کمک می کند.

کاهش کلسترول

منداب ممکن است به کاهش کلسترول کمک کند، که سلامت قلب را بهبود می بخشد.

 تقویت استخوان ها

منداب حاوی برخی مواد معدنی ضروری برای سلامت استخوان ها از جمله کلسیم، منیزیم، پتاسیم و فسفر است. همچنین حاوی مقداری ویتامین K است که به تشکیل و محافظت از بافت استخوان در برابر آسیب کمک می کند. مقادیر بالای ویتامین K با کاهش خطر شکستگی استخوان در ارتباط است.

تخم منداب  برای پرندگان

طبیعتی گرم دارد و سرشار از املاح معدنی میباشد. مصرف آن مانع از پیچیدن تخم در شکم قناری میشود. پس بهتر است قبل از تخم گذاری قناری، این دانه به رژیم غذایی قناری اضافه شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد تخم منداب ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید تخم منداب اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید تخم منداب # خواص تخم منداب # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت تخم منداب # قیمت تخم منداب در مشهد # Arugula  # Erucasativa  # حرید کیکوج 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای تخم منداب اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط