به زودی

برگ

برگ دارواش اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 50,000 تومان
قیمت : 52,500 تومان
  • طبع برگ دارواش گرم  و خشک است.
  • افزایش‌دهنده نیروی جنسی است.
  • کمک به درمان بیماران سرطانی
  • رشد سریع مو
  • درمان لکنت زبان
  • درمان زخم های وخیم

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گیاه دارواش (نام علمی: Viscum album) یک گیاه نیمه انگلی راسته سندل (Santalales) است، برگ دارد و می تواند قسمتی از مواد غذایی خود را تولید کند. دارواش انگلی است که بر روی درختان دیگر بوجود می آید و از شیره آن درختان استفاده می کند. میوه دارواش که به کشمش کولی معروف است دارای ماده چسبنده بنام ویسین است.

نام های دیگر این گیاه داروش، افسوس، کشمش گاو، عنم، واش، درخت و برق، شجر‌الدبق، گی، واشف دله، کشمش کاویان، شجره دبق، دبق، حب العصفور، زبیب الجمیل، مویزک عسلی، کشمش کولیان، اقروس، اقرس و کشمش کاولیا می باشد. در فرهنگ معین از این گیاه با نام دارواش به معنی علف درخت نام برده شده و مردم گالیکش نیز به آن دَرَواش می گویند.

خواص برگ گیاه دارواش

برای پایین آوردن فشارخون ۵ گرم دارواش را در ۲۰۰ سی‌سی آب‌گرم دم‌کرده قبل از غذا یک فنجان بنوشند.

جهت درمان روماتیسم و ورم‌های عصبی و سیاتیک از دم‌کرده این گیاه می‌توان استفاده کرد، بدین‌صورت که حدود ۴۰ گرم از این گیاه را جوشانده به‌صورت کمپرس استفاده کنند.

ضد بلغم و سودا است همراه بامغز گردو استفاده شود.

برای رفع التهاب کبد ۳ گرم از این گیاه را در۲۰۰ سی‌سی آب جوش دم‌کرده روزی۳ فنجان بنوشند.

همچنین برای ناراحتی یائسگی۵ گرم از این گیاه را در۲۰۰ سی‌سی آب جوش دم‌کرده بنوشند.

و برای درمان ورم کلیه۵ گرم از این گیاه را در۲۰۰ سی‌سی آب جوش دم‌کرده روزی۳ فنجان به مدت ۳ روز بنوشند.

مالیدن شیره میوه دارواش بر مفاصل باعث نرم شدن آن می‌گردد اگر با زرنیخ مخلوط شود بهتر است.

جهت بلند شدن مو شیره این گیاه را با روغن کنجد یا نارگیل مخلوط نموده بمالند.

خواص دارویی گیاه دارواش:

دز دارویی دارواش بسیار کم و مقادیر زیاد آن می تواند سمی باشد.

برای تهیه جوشانده دارواش، 5/2 گرم (نصف قاشق چایخوری) از پودر کاملا" نرم شده را در یک فنجان آب سرد مخلوط نموده و به مدت 12 ساعت در دمای اتاق قرار می دهند، سپس از صافی عبور داده و مصرف می نمایند.

ماکزیمم مصرف روزانه 10 گرم (2 قاشق چایخوری) دارواش می باشد.

از خواص درمانی این گیاه می توان به کم کردن فشار خون، بهبود گردش خون، شل نمودن سفتی عضلانی، بند آورنده خونریزی داخلی،تشنج، نقرس، هیستری (نوعی بیماری روانی که با شبیه سازی اختلالات گوناگون همراه است)، سیاه سرفه، آسم، سرگیجه، اسهال، ، کره(حرکات غیر ارادی سریع و پرشی)، تپش قلب، صرع، رماتیسم، سردرد میگرنی، اضطراب و اخیرا- سرطان و ایدز اشاره کرد.

از عصاره دارواش اروپایی در درمان سرطان استفاده می کنند. درمان سرطان با این عصاره ممکن است به چند ماه تا چند سال زمان نیازمند باشد.

متخصصان علوم پزشکی دانشگاه آدلاید در استرالیا تاثیر سه نوع مختلف از عصاره این گیاه دارویی را با تاثیر شیمی درمانی روی سلولهای سرطانی روده مقایسه کردند. هم چنین تاثیر دو روش فوق روی سلولهای سالم روده نیز مقایسه شد.

دکتر زهرا لطف الهی از متخصصان دانشگاه آدلاید در آزمایشات اخیر خود با نظارت و مشاوره پروفسور گوردون هوورات، استاد برجسته شورای سرطان در این دانشگاه دریافت که عصاره گیاه دارواش از گونه ای موسوم به فراکسینی که روی درختان زبان گنجشک رشد می کند تاثیر فوق العاده ای در مبارزه با سلولهای سرطان روده دارد.

دکتر لطف اللهی تصریح کرد: این نوع عصاره گیاه دارواش حتی از شیمی درمانی برای مقابله با سلولهای سرطانی قوی تر و موثرتر است.

از عصاره دارواش در درمان ایدز نیز استفاده می کنند.

هشدار: دوز دارویی این گیاه بسیار کم میباشد و مصرف مقادیر زیاد آن بسیار خطرناک است.

شما می توانید از دارواش خشک شده برای تهیه چای و دمنوش استفاده کنید. توصیه می شود دمنوش را همیشه به صورت سرد تهیه کرد. زیرا، استفاده از آب بسیار گرم برخی از ترکیبات موجود در این گیاه را از بین می برد.

طرز تهیه دمنوش گیاه دارواش

برای تهیه این دمنوش توصیه می شود ۱۰ گرم از پودر میوه و یا برگ گیاه را با یک فنجان آب گرم مخلوط کرد. پس از گذشت مدتی، این دمنوش را بنوشید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است آن را به صورت روزانه مورد استفاده قرار داد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد گیاه دارواش ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید گیاه دارواش اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید گیاه دارواش # خواص گیاه دارواش # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت گیاه دارواش # قیمت گیاه دارواش در مشهد # Viscum album

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای برگ دارواش اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط