میوه

میوه سرو کوهی یا ابهل اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 51,600 تومان
قیمت : 54,180 تومان
  •  طبع میوه سرو کوهی یا ابهل گرم و خشک است.

  • درمان روماتیسم

  • درمان بیماری های پوستی

  • درمان سنتی ریزش مو

  • درمان کچلی های سکه ای

  •  شکننده و دفع کننده سنگ کلیه

  • قاعده آور و تنظیم کننده دروه قاعدگی (پریود)

  • درمان زگیل های ویروسی

  • درمان اسهال خونی

  • تحلیل برنده نفخ معده

  • دفع کننده کرم های معده و روده

  • دفع کننده اخلاط فاسد بدن

  • ادرار آور

  • قابض

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

میوه سرو کوهی یا ابهل قسمی از سرو کوهی است که آن را عرعار و عرعر و به فارسی اورس و ایرس و برس غنچه، به هندی اوهیروهوبیر نامند؛ ابهل را به انگلیسی JUNIPER می نامند. این درخت دارای انواع بزرگ، کوچک، مدور و عریض است. مورد استفادهٔ طبی آن میوه اش است و نیز از برگ، روغن و سایر اجزاء آن استفاده می گردد.

ابهل غذا را هضم می کند و مالیدنش با سرکه نافع کچلی است. خوراک میوه اش نافع فلج، سستی اعصاب، صرع، نفخ، بواسیر، تنگی نفس، غم و اندوه، بسته شدن حیض و اسهال است.

خواص درمانی میوه سرو کوهی یا ابهل : 

درمان اسهال خونی

اسهال های خونی را می توان با پوست ابهل هندی درمان کرد. به این منظور ۴ گرم از پوست درخت ابهل را در یک لیتر آب بجوشانید و پس از صاف کردن، روزانه در سه نوبت بنوشید.

 درمان زگیل های ویروسی

امروزه در طب مدرن از گیاه ابهل برای کمک به درمان زگیل های با عامل ویروسی استفاده می شود.

ابهل قاعده آور و تنظیم کننده دروه قاعدگی (پریود)

داروی گیاهی ابهل یک داروی مدر و قاعده آوره که مصرفش درد های دروان پریودی را هم کم میکند.برای تنبلی تخمدان و یائسگی زودرس بسیار مفید است.

برای استفاده از این خاصیت ابهل در طب سنتی نسخه زیر بسیار موثراست.

میوه ابهل ، ریشه گیاه انجدان ، زیره و ریشه شیرین بیان را به صورت مساوی مخلوط و بکوبید و یک قاشق غذا خوری از این پودر را در یک لیوان آب جوش ریخته و بزارید نیم ساعت بمونه تا دم بکشه و روزی سه فنجان میل کنید

 شکننده و دفع کننده سنگ کلیه

یکی از مهمترین خواص گیاه ابهل خاصیت مدر بودن آن است که از این طریق به دفع راحت تر سنگ کلیه و رفع عفونت کمک می کند. فقط کافی است از نسخه بالا استفاده کنید و یا مصرف ابهل به تنهایی نیز بسیار موثر است

مفید برای پوست و مو

دارو گیاهی ابهل بهترین راه درمان کچلی های سکه ای (داءالثعب)

برای درمان سنتی ریزش مو به صورت تکه تکه ای  و سکه ای در طب سنتی مالیدن پودر ابهل همراه با سرکه به پوست سر توصیه شده است.

داروی گیاهی ابهل یکی بهترین راه حل درمان بیماری های پوستی در طب سنتی است.

ابهل در طب سنتی به عنوان درمانگر بیماری های پوستی زگیل های تناسلی ، اگزما و تبخال مصرف دارد برای بهره بردن از این خواص ابهل باید پماد یا ضماد تهیه شده از ابهل را مصرف کنید.

ابهل دارویی بسیار مفید در درمان روماتیسم

برای درمان روماتیسم  طب سنتی نسخه زیر را ارائه می دهد

20 گرم پوست بید ، 15 گرم ریشه شیرین بیان ، 5 گرم میوه ابهل ، 5 گرم برگ گیاه سنا و 15 گرم از گیاه بنفشه را باهم مخلوط می کنیم و می کوبیم سپس یک قاشق غذا خوری از مخلوطی که تهیه کردیم را در یک لیوان ابجوش ریخته 30 دقیقه صبر می کنیم تا دم بکشد و روزی سه فنجان برای درمان رماتیسم میل می کنیم

طریقه مصرف داروی ابهل

قسمت های مورد استفاده گیاه ابهل برای استفاده دارویی، پوست و میوه این درخت است که دارای ترکیبات رزین، ساکاروز، گلوکز، کولسترین، صمغ و اسانس روغنی است. مقدار مجاز مصرف داروی ابهل زیر نظر پزشک ۳ تا ۵ گرم است و بهتر است شب ها قبل از خواب مصرف شود. همچنین طریقه مصرف داروی ابهل برای باز شدن قاعدگی ۵ تا ۸ روز قبل از موعد قاعدگی است.
در طب سنتی از ابهل همراه با برخی گیاهان دارویی دیگر، داروی ابهل تهیه می شود و آن را به صورت تزریق، دمنوش، جوشانده، روغن ابهل، پودر ابهل و یا ضماد استفاده می کنند.

نحوه مصرف: می توانید ابهل را به صورت دمنوش و جوشانده مصرف کنید.برای این منظور یک قاشق چای خوری از این گیاه را در یک لیوان آب جوش دم کنید و سپس میل کنید.

موارد احتیاط:

موارد منع مصرف و مضرات  ابهل زنان باردارو حامله  به هیچ وجه نباید داروی گیاهی ابهل را مصرف کنند، به این دلیل که  این دارو قاعده اور و باز کننده پریود است  و به همین دلیل باعث سقط جنین می شود.

زیاده ‌روی در مصرف ابهل  باعث ناراحتی معده و آسیب به کلیه‌ها می‌شود.

افرادی که مبتلا به ناراحتی های حلق هستند باید در مصرف ابهل احتیاط کنند.

 توجه:

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد میوه کبر ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید میوه سرو کوهی یا ابهل به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده میوه سرو کوهی # خرید میوه سرو کوهی # خواص میوه سرو کوهی # خرید آنلاین میوه سرو کوهی # JUNIPER # خرید ابهل

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای میوه سرو کوهی یا ابهل اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط