به زودی

پنج

پنج انگشت اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 27,000 تومان
قیمت : 28,350 تومان
  •  طبع پنج انگشت گرم و خشک است.

  • گیاهی برای سلامتی زنان

  • ضد پرولاکتین و ضد عفونی کننده و ضددرد

  •  افزایش دهنده قوای جنسی در زنان

  •  افزایش دهنده شیر مادران

  •  محرک افزایش پروژسترون

  • با تنظیم هورمونهای زنانه از بروز پریود دردناک پیشگیری می‌کند.

  • مهم‌ترین خواص پنج انگشت قاعده آوربودن آن است. از این‌رو مصرف گیاه پنج انگشت در زمان پریودی چندان درست نیست.

  • مصرف منظم دمنوش پنج انگشت احتمال ابتلا به سرطان‌های سینه، روده بزرگ و تخمدان را کاهش می‌دهد.

  • دمنوش پنج انگشت، ناباروری را درمان می‌کند. این دمنوش میزان پروژسترون را در زنانی که دچار مشکل ناباروری هستند، افزایش می‌دهد.

  • یک درمان خانگی عالی برای پوکی استخوان در مردان است.

  • می‌تواند حساسیت پستان را با جلوگیری از آزاد شدن پرولاکتین از غده‌ی هیپوفیز، از بین ببرد.

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گیاه پنج انگشت یا فلفل بَری یا گیاه زنان یا پاکدامنی یا بنگرو، گیاهی با نام علمی Vitex agnus-castus است. از خانواده شاه پسند (Verbenaceae)، درختچه ای زیبا به ارتفاع 2 متر (گاهی بلندتر) و چند ساله است.

 این گیاه میوه‌ی کوچکی به شکل توت و به رنگ قهوه‌ای دارد که بویی مثل بوی نعناع دارد. گل‌های این گیاه، آبی رنگ و شبیه سنبله‌ای دراز هستند که سپس به گل تبدیل می‌شوند. به دلیل زیبایی گل های آن به عنوان گیاه تزئینی نیز کاربرد دارد. علت نام گذاری این گیاه به نام پنج انگشت شکل ظاهری برگ های آن است که به صورت پنجه‌ای و پنج‌تایی هستند. این گیاه را فلفل بیابانی نیز می‌نامند و در بسیاری از مناطق ایران می‌روید. این گیاه فواید و خواص زیادی برای بدن دارد.

خواص گیاه پنج انگشت

پنج انگشت و تنظیم قاعدگی (پریودی) :

با افزایش ترشح هورمون پروژسترون باعث بهبود عملکرد تخمدان می گردد. لذا اختلالات پریود را کاهش می دهد.

زنان با نوشیدن دمنوش گیاه پنج انگشت به صورت منظم، می توانند کاهش قابل توجهی را در علائم سندرم قبل از قاعدگی (PMS) تجربه کنند. افراد مبتلا به PMS از نشانه هایی مانند درد پستان (در اثر لمس)، تحریک پذیری، نوسانات خلقی، و سردرد رنج می برند. تسکین علائم سندرم قبل از قاعدگی یکی از فواید دمنوش گیاه پنج انگشت است با مصرف دمنوش گیاه پنج انگشت می توانید ۵۰ درصد از علائم سندروم پیش از قاعدگی را کاهش دهید.

تنظیم ترشح پرولاکتین :

هورمون پرولاکتین بیش از سیصد عملکرد مختلف در بدن دارد.یکی از آنها اثر محرک و افزایش دهنده تولید شیر در بانوان می باشد.

مفید در رفع اختلالات سینه ها:

از اختلالات سینه ها حین قاعدگی جلوگیری کرده ، باعث افزایش ترشح شیر از سینه ها می شود و منجر به افزایش سایز سینه ها می شود.

کاهش علایم یائسگی:

بسیاری از زنان در زمان یائسگی سختی و دشواری زیادی را تجربه می کنند. آن ها معمولا از خستگی، سرگیجه، نوسانات خلقی، گرگرفتگی، و بسیاری از دیگر نشانه های یائسگی رنج می برند. گفته می شود که درمان جایگزینی هورمون، علائم یائسگی را درمان می کند؛ دمنوش گیاه پنج انگشت فواید زیادی دارد که یکی از آن ها کاهش علائم یائسگی است. این دمنوش با متعادل کردن هورمون های زنانه، تا حد زیادی علائم یائسگی را رفع می کند. گفته می شود ترکیب کوهوش سیاه و دمنوش گیاه پنج انگشت، نتیجه ی بهتری به شما می دهد.

مهار فیبروم رحم:

از رشد فیبروم در جدار رحم جلوگیری می کند.

درمان اندومتریوز

اندومتریوز یک بیماری شایع در زنان است. بیماران مبتلا به اندومتریوز ممکن است درد شدیدی را تجربه کنند. استفاده از دمنوش گیاه پنج انگشت می تواند به تسکین درد و علائم اندومتریوز خفیف کمک کند. این دمنوش یک درمان خانگی موثر برای عفونت های واژن مانند گرفتگی های قاعدگی نیز محسوب می شود.

تاثیر پنج انگشت بر درمان ناباروری (نازایی)

استفاده از دمنوش گیاه پنج انگشت ناباروری را درمان می‌کند، و این یکی از فواید شگفت‌انگیز این گیاه است که باید بدانید. اگر شما از مشکل ناباروری رنج می‌برید، فقط باید دمنوش گیاه پنج انگشت و چای سبز بنوشید، و برخی از ویتامین‌ها را مصرف کنید. نوشیدن دمنوش گیاه پنج‌انگشت سطح پروژسترون را در زنانی که دچار مشکل ناباروری هستند، افزایش می‌دهد.

افزایش میل جنسی در زنان

شکوفه‌های گیاه پاکدامن را می‌توان برای تهیه‌ی دمنوشی که برای تقویت میل جنسی زنان موثر است، مورد استفاده قرار داد. بنابراین، زنان در سن باروری و آن‌هایی که یائسه شده‌اند باید برای لذت بردن از مقاربت جنسی‌شان روزانه چند فنجان دمنوش گیاه پنج انگشت بنوشند.

کاهش احتمال ابتلا به سرطان

دمنوش گیاه پنج انگشت دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است و می‌تواند بدن را در مقابل آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت کند.

درمان پوکی استخوان در مردان

 دمنوش گیاه پنج‌انگشت یک درمان خانگی عالی برای پوکی استخوان در مردان است. استفاده از گیاه پنج‌انگشت به افزایش تراکم استخوان و بهبود سلامت استخوان کمک می‌کند و در نتیجه از پوکی استخوان در مردان پیشگیری می‌کند.

اختلال آمنوره (بی‌دشتانی) را درمان می‌کند.

گیاه دارویی پنج‌انگشت می‌تواند اختلالات قاعدگی را از جمله آمنوره که در آن یک توقف در چرخه‌ی قاعدگی رخ می‌دهد، درمان کند. درمان آمنوره یکی از فواید دمنوش گیاه پنج‌انگشت برای زنان است به این دلیل که می‌تواند هورمون‌ها به ویژه پروژسترون و استروژن را به تعادل برساند.

نحوه و طرز استفاده و مصرف گیاه پنج انگشت

۲۰ گرم از گیاه پنج انگشت را ۱۵ دقیقه در سه لیوان آب خیس کنید؛ پس از ۳ دقیقه آن را بجوشانید و بگذارید ۱۰ دقیقه دَم بکشد؛ دمنوش را صاف و با عسل شیرین کنید؛ روزانه یک فنجان از آن را پس از غذا بنوشید.

 توجه:

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد پنج انگشت ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید پنج انگشت به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده پنج انگشت # خرید پنج انگشت # خواص پنج انگشت # خرید آنلاین پنج انگشت # Vitex agnus-castus # خرید فلفل بَری  # خرید گیاه زنان

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پنج انگشت اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط