جفت

جفت بلوط اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 27,000 تومان
قیمت : 28,350 تومان
  •  طبع جفت بلوط گرم و خشک است.
  •  بهبود بیماری های پوستی مثل اگزما
  • درمان بواسیر
  • درمان اسهال
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • تصفیه کننده کلیه و کبد
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

پوست درخت بلوط یا همان جفت بلوط به انگلیسی OAK bark می باشد. جفت بلوط شامل پوسته نازک و چوبی میوه بلوط است که رنگ قهوه‌ای تیره دارد. این پوسته به آسانی شکسته می شود و طعمی گس و تلخ دارد. معمولا علاوه بر این پوسته، پوسته های غشایی و قهوه‌ای رنگ پوسته ثانویه روی دانه های بلوط نیز مشاهده می شود.

پوست بلوط را می توان برای استفاده موضعی و خوراکی خشک و پودر کرد و در طولانی مدت از آن برای اهداف دارویی مصرف کرد. جَفت بلوط به صورت چای یا دمنوش برای اسهال، سرماخوردگی، تب، سرفه و گلودرد، کاهش اشتها، آرتریت و برونشیت استفاده می شود.

خواص جفت بلوط

جفت بلوط را می توان به صورت کامل و یا پودر مورد استفاده قرار داد. برای درمان مشکلات مختلف، این ماده به روش های متفاوتی مصرف می شود .

 تنگی واژن

برای استفاده خارجی و تنگی واژن، از جوشانده جفت بلوط استفاده می‌شود. برای این منظور، ۱۵ گرم جفت بلوط را در یک لیتر آب جوش بریزید و اجازه دهید به آرامی بجوشد.

جوشیدن تا زمانی ادامه یابد که حجم آن به دو سوم کاهش یابد. این جوشانده به صورت کمپرس قابل استفاده است. در روشی دیگر می توان آن را در وان حمام بریزید و سپس در آن استراحت کرد.

 زخم معده

برای درمان زخم های معده و عفونت‌های شدید معده‌ای آن را  پودر کنید و در قرص های کپسول خالی از مواد بریزید و با آب میل کنید. علاوه بر این، می توان آن را با ماست مخلوط کرده و بریزید هفته ای دو بار مورد استفاده قرار داد.

مشکلات پوستی

برای درمان بیماری های پوستی بهتر است جوشانده این ماده را با آب درون وان حمام مخلوط کنید و به مدت یک ربع در آن استراحت کرد. این کار تاثیر فوق العاده ای در رفع مشکلات پوستی دارد.

مفید برای واریس

به افرادی که از بیماری واریس رنج می برند قسمت درگیر را به جوشانده جفت بلوط کمپرس کنند.

برای درمان اگزما مفید است

این پوسته دارای ترکیب تانن است که خواص ضد التهابی قوی دارد. از این رو، می تواند در درمان بیماری های پوستی التهابی مانند اگزما بسیار موثر باشد. علاوه بر این، سبب از رفع چین و چروک صورت می شود و برای جوانسازی پوست مفید است.

تقویت کننده نیروی جنسی مردان است

ترکیب عسل و جفت بلوط بسیار گرم است. از این رو، مصرف آن برای افرادی که مزاج سرد دارند بسیار مفید است. به همین دلیل، مصرف این ترکیب سبب تقویت نیروی جنسی در مردان و درمان ناباروری آنان می شود.

مفید برای پوست و مو

جَفت بلوط بسته به نوع و زمان برداشت ممکن است تا 20 درصد تانن داشته باشد. تانن ها به عنوان قابض یا عواملی عمل می کنند که به پروتئین های موجود در پوست متصل می شوند تا بافت های بدن را منقبض کنند، بنابراین منافذ را سفت می کنند و نواحی تحریک شده را خشک می کنند.
تانن موجود در جَفت بلوط برای مراقبت از پوست و جلوگیری از پیری پوست و مبارزه با ریزش مو، مهار رشد سلول های سرطانی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

مفید برای بواسیر

بواسیر یا وریدهای متورم در اطراف ناحیه مقعد، گاهی اوقات با حمام کردن در آب مخلوط با پودر جفت بلوط برای خشک کردن زخم ها درمان می شود.

ضد باکتری

جفت بلوط همچنین به دلیل خاصیت قابض و ضد باکتری برای زخم ها، لثه ها و دندان های تحریک شده و سوختگی های در معرض خطر عفونت استفاده می شود. ممکن است غرغره شود، نوشیده شود یا به صورت موضعی استفاده شود.

 درمان اسهال

علاوه بر کاربردهای موضعی آن، تصور می شود که جفت بلوط در صورت مصرف خوراکی، فواید درمانی نیز دارد.
چای پوست بلوط به ویژه برای کمک به درمان اسهال به دلیل خواص ضد باکتریایی آن استفاده می شود.
نتایج مطالعات نشان می دهد که جفت بلوط ممکن است به مبارزه با باکتری هایی که می توانند منجر به ناراحتی معده و مدفوع شل شوند، از جمله E.coli ، کمک کند. ترکیبات تانن همچنین ممکن است پوشش روده را تقویت کرده و از مدفوع آبکی جلوگیری کند.

فعالیت آنتی اکسیدانی

برخی از ترکیبات موجود در جفت بلوط، مانند الاگیتانین ها و روبورین ها، به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند. آنتی اکسیدان ها از بدن شما در برابر آسیب های زمینه ای ناشی از مولکول های واکنشی به نام رادیکال های آزاد، محافظت می کنند.
فعالیت آنتی اکسیدانی این ترکیبات باعث تقویت سلامت قلب و کبد می شود و احتمالاً اثرات ضد سرطانی دارد.

طرز تهیه چای جَفت بلوط

برای تهیه چای جفت بلوط می توانید تا 3 گرم (3/4 قاشق چایخوری) جفت بلوط را در چند فنجان آب بجوشانید، صاف کرده و بنوشید.

 برای خرید جفت بلوط  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده جفت بلوط  # خرید جفت بلوط  # خواص جفت بلوط  # خرید آنلاین جفت بلوط # OAK bark # درمان بواسیر # تنگ کردن واژن

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای جفت بلوط اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط