تخم

تخم کاهو اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 37,000 تومان
قیمت : 38,850 تومان
  •  طبع تخم کاهو سرد و خشک است
  • کاهش سرفه
  • محافظت از پوست
  • کاهش‌دهنده قند خون
  •  درمان مشکلات کبد
  •  رفع مشکلات ادرار
  •  پیش‌گیری از خود ارضایی
  •  زکام
  •  جلوگیری از سفید شدن مو
  •  رشد مجدد مو
  • درد‌های معده
  •  کاهش دیابت
  •  پیشگیری از آلزایمر تقویت قدرت بینایی
  •  دفع سموم از بدندور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کاهو، گیاهی است که در مناطق معتدل رشد می‌کند. برگ‌های سبزرنگ کاهو به عنوان یک نوع سبزی یا خوراکی کاربرد دارد و همچنین دانه‌های آن برای درمان‌های خاص به کار می‌رود.

خواص درمانی تخم کاهو برای قسمت‌های مختلف بدن اثبات شده است و روزانه افراد بسیار زیادی از دانه‌های کاهو برای درمان بیماری‌های خود استفاده می‌کنند. این نوع سبزی خوش‌طعم در بیشتر مناطق کشت می‌شود.

طبق نظر حکمای طب سنتی طبیعت آن سرد و خشک است. تخم کاهو مخدر و خواب آور است و برای درمان سرماخوردگی خوب می باشد. افرادی که دچار مشکل در دستگاه ادراری شان هستند و قطره قطره ادرار می کنند، می توانند با مصرف تخم کاهو – روزانه حدود ۱۰ گرم – مشکل شان را برطرف کنند.

بررسی خواص درمانی تخم کاهو

 تخم کاهو سرشار از مواد مغذی و انواع ویتأمین‌ها هستند که مصرف آن به صورت روزانه بر روی نواحی مختلف بدن تأثیرات فراوانی دارد.

کاهش‌دهنده قوای جنسی در آقایان

با استفاده از خواص درمانی کاهو می‌توان قوای جنسی آقایان را کاهش داد. آقایانی که از شهوت بالای خود دچار آسیب می‌شوند و این موضوع برای آن‌ها ناخوشایند است می‌توانند با مصرف این نوع سبزی و تخم آن سطح شهوت خود را کاهش دهند.

به این افراد توصیه می‌شود که در مدت زمان طولانی، به صورت روزانه از تخم‌کاهو و برگ‌های آن استفاده کنند سپس می‌توانند اثرات آن را در بدن خود مشاهده کنند.

کاهش التهاب‌های ناحیه تناسلی

گاهی اوقات افراد در ناحیه تناسلی خود دچار التهاب و درد‌های شدید می‌شوند. استفاده کردن از دانه‌های کاهو و برگ‌های آن‌ها بسیار مفید خواهد بود. این افراد می‌توانند دانه‌های کاهو را به صورت دم کرده در طول روز استفاده نمایند تا درد و التهاب در ناحیه تناسلی خود را کاهش دهند.

خنک‌کننده بدن

در تحقیقات طب سنتی نشان داده شده است که با توجه به طبع تخم کاهو می‌توان از این ماده در فصل‌های گرم سال به عنوان یک نوع خنک‌کننده استفاده کرد. در زمان‌های قدیم اکثر مردم به جای استفاده از وسایل سرمایشی از انواع مواد غذایی و دارویی مانند دانه کاهو و برگ‌های استفاده می‌کردند.

خواب‌آور

بزرگ‌ترین فایده‌ای که کاهو و تخم آن دارد، خواب‌آور بودن آن است. مردمان یونان قدیم از این نوع سبزی به عنوان یک داروی خواب‌آور استفاده می‌کردند. تحقیقات علمی مختلف نشان می‌دهد که تخم کاهو یک نوع ماده آرام‌بخش است که به خواب راحت در طول شبانه‌روز کمک می‌کند.

پیشگیری از آلزایمر با مصرف تخم کاهو

بیماری آلزایمر در اثر مرگ سلول‌های عصبی در افراد ایجاد می‌شود. نورون‌ها یک قسمت مهم در بدن هر فردی هستند که برای بهبود حافظه نقش فراوانی دارند. با مصرف کردن این نوع سبزی خوش‌طعم می‌توان انواع مواد مغذی برای بدن را فراهم کرد و در عین حال از مرگ سلول‌های عصبی هم پیشگیری نمود.

برای پیشگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر، به افراد توصیه می‌شود که روزانه در میان وعده‌های غذایی خود، کاهو را به عنوان سبزی و تخم آن را به صورت دم کرده استفاده کنند.

بهبود متابولیسم

این نوع تخم خوش‌طعم سرشار از فیبر است. به همین دلیل متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. هنگام مصرف کردن تخم کاهو، این تخم‌ها به مدت طولانی در معده باقی می‌مانند و بدن برای تولید انرژی از چربی‌ها استفاده می‌کند. در نتیجه باعث می‌شود متابولیسم بدن افزایش یابد.

خواص درمانی کاهو بر روی قلب

هنگامی که میزان کلسترول در بدن افراد افزایش پیدا می‌یابد، انواع مشکلات قلب و عروق در بدن ایجاد می‌شود. همچنین تجمع کلسترول در بدن موجب سکته مغزی و سایر بیماری‌های خطرناک می‌شود. انواع ویتأمین‌ها و مواد مفید موجود در کاهو، مانع مسدود شدن جریان خون در داخل رگ‌ها می‌شوند.

با توجه به اینکه در کاهو میزان زیادی پتاسیم و فیبر وجود دارد، پس میزان کلسترول موجود در بدن افراد را کاهش خواهد داد. هر فردی که دارای بیماری‌های قلبی است می‌تواند با مصرف کردن کاهو و تخم آن به روند بهبود بیماری خود کمک کند.

نقش کاهو در کاهش دیابت

این نوع تخم هیچ نوع قندی ندارد و میزان کالری آن هم بسیار پایین است؛ به همین دلیل برای کاهش دیابت در افراد بسیار مفید است. هنگامی که میزان قند موجود در خون هر فرد کم باشد، احتمال ابتلا به دیابت نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

مزایای مصرف کاهو برای پوست

تخم کاهو دارای ویتأمین‌های فراوانی است؛ از این رو خواص درمانی تخم کاهو برای پوست بسیار زیاد است که برخی از این خواص عبارت است از:

ویتأمین A موجود در این تخم، سلول‌های پوستی را تقویت می‌کند و باعث بهبود زخم‌های روی پوست می‌شود.

این تخم سرشار از ویتأمین C است که اثرات پیری پوست را کاهش می‌دهد و از پوست در برابر همه اشعه‌های مضر محافظت می‌کند.
مصرف کاهو در طول روز باعث شاداب شدن پوست خواهد شد.

فواید تخم کاهو برای مو

یکی از مشکلات بزرگ در میان افراد میانسال، سفید شدن مو‌ها خواهد بود. اگر فردی از سفید شدن مو ناراحت است می‌تواند با استفاده از یک نوع ماسک تخم کاهو به رفع سفیدی مو و رشد مجدد مو در قسمت‌های آسیب‌دیده یا قسمت‌هایی که حجم مو کم شده است، کمک کند.

هر روز یک قاشق چایخوری از آن را در یک فنجان آب بجوشانید و آب را صاف کرده آن را بنوشید. آسم یا تنگی نفس و سینه پهلو یا ذات الریه را درمان می کند.

همچنین چهل مثقال از آن را نرم بکوبید و با ۱۰ مثقال گل بنفشه مخلوط کرده و بجوشانید، بعد آب آن را صاف نموده و آن را در طول ۲۴ ساعت، ۲۴ مرتبه بخورید. تب حصبه یا تیفوئید را درمان می کند.

علاوه بر موارد فوق اگر آن را نرم بکوبید و در جایی که قبلاً زخم بوده ضماد کنید. باعث روییدن مو در آنجا می شود،

نیم کوب شده آن را با تخم خشخاش از هر کدام ۱۰ گرم بخورید و مقداری از آن را هم با شیر گاو مخلوط نموده و گرم کرده بر پیشانی بمالید. کم خوابی را درمان میکند.

نحوه مصرف:

تخم کاهو سرد و خشک است و دارای ویتامین E بسیاری است و اگر هر روز هفت گرم از آن را بکوبید و بخورید

این نوع تخم را به شکل دم کرده یا جوشانده همراه با تمام وعده‌های غذایی می‌توان استفاده کرد. برای مشاهده خواص این ماده در طولانی مدت و به صورت روزانه از آن استفاده کنید. همچنین با مراجعه به پزشکان متخصص دارو گیاهی، می‌توانید این نوع ماده را با توجه به دستور پزشک مصرف نمایید. در کل برای اینکه نتیجه استفاده از این نوع ماده را مشاهده کنید، مصرف آن را قطع نکنید و به طور مداوم ادامه دهید.

 برای خرید تخم کاهو اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده تخم کاهو # خرید تخم کاهو # خواص تخم کاهو # خرید آنلاین تخم کاهو # خواب آور گیاهی # جلوگیری از سفید شدن مو # خرید بذر کاهو سفید

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای تخم کاهو اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط