خرنوب

خرنوب اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 70,000 تومان
قیمت : 73,500 تومان
  •  طبع خرنوب سرد و خشک است.
  • از مهمترین خواص خرنوب حل مشکلات ناباروری به ویژه مشکلات مانند کاهش تحرک اسپرم مردان است.
  • خرنوب سرشار از فیبر است. فیبر سبب کاهش اشتها شده و با پیشگیری از پرخوری ، به کاهش وزن کمک می کند.
  • مقادیر بالای فسفر، کلسیم و اسید گالیک موجود در خرنوب برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان و بیماری فلج اطفال مفید است.
  • خرنوب برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آنفولانزا مفید است.
  •  گیاه خرنوب به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. همچنین فیبر موجود در خرنوب باعث بهبود حرکات روده می شود.
  • خرنوب به جوان سازی پوست صورت کمک می کند.
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گیاه خرنوب (Carob Tree) از دسته گیاهان دارویی است. و با نام علمی Ceratonia siliqua می باشد. این گیاه از جمله گیاهان دارویی و از سرده خرنوب است. خرنوب از میان کشورهای حاشیه دریای مدیترانه، در ایتالیا، اسپانیا و ترکیه به مقدار فراوان پرورش می‌یابد. چند صد سال پیش، به جای شکر در پخت شیرینی‌ها از گیاه خرنوب استفاده می کردند یا به جای شکر خورده می‌شد. میزان چربی آن بسیار کم و در حدود 1 درصد است.

مهمترین فواید خرنوب

مهمترین و اصلی‌ترین خاصیت خرنوب استفاده از آن برای رفع مشکلات ناباروری مردان می باشد. مصرف دانه های این گیاه، باعث افزایش تحرک اسپرمها و کیفیت آنها میشود و از همین رو مشکل ناباروری آقایان که عموما به دلیل کمبود اسپرم و کندی سرعت آن مربوط میشود را برطرف میکند. به این منظور، خرنوب را هسته گرفته و با گیاه جنسینگ، گرد لقا و گرد گل آسیاب و به آن مقدار 500 گرم عسل اضافه کنید. از این معجون هر روز صبح ناشتا یک قاشق مرباخوری میل کنید. مصرف این معجون باعث تقویت قوای جنسی نیز میشود.

از دیگر خواص خرنوب خاصیت خلط آور بودن است و به همین دلیل به درمان سرفه و مشکلات دستگاه تنفسی کمک میکند. همچنین مصرف این گیاه برای درمان تنگی نفس و تورم ریه مفید است.

گیاه دارویی خرنوب برای پیشگیری از خطر بیماری های قلبی عروقی مفید است چرا که مصرف آن باعث کاهش کلسترول بد خون (LDL ) و افزایش کلسترول خوب خون (HDL) میشود.

استفاده از خرنوب برای درمان اسهال نیز مفید است. به این منظور دانه‌های داخل خرنوب را پس از خارج کردن آسیاب کرده در زمان نیاز یک قاشق مرباخوری به همراه یک فنجان آب گرم میل نمایید.

مصرف خرنوب برای افزایش اشتها نیز مفید است. به این منظور مقداری از این گیاه را آسیاب کرده یک قاشق مرباخوری قبل از صبحانه به همراه یک لیوان شیر و یک قاشق غذاخوری عسل مصرف کنید.

همچنین

 این گیاه برای پیشگیری از خطر بیماری های قلبی عروقی مفید است.

 خرنوب سرشار از ویتامین E است و سبب تقویت موی سر می شود.

 مقادیر قابل توجه پتاسیم موجود در خرنوب به کاهش فشار خون بالا کمک می کند.

فیبر موجود در گیاه خرنوب با بهبود عملکرد روده به حفظ سطح مناسب گلوکز در بدن کمک کرده و باعث کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می شود.

 آنتی اکسیدان های میریستین و کورستین و پلی فنول های موجود در خرنوب برای پیشگیری و درمان انواع سرطان ها به ویژه سرطان دهانه رحم مفید است.

خواص درمانی خرنوب :

۱- آن را بخورید. مدر است ، بیماری های سینه را برطرف می سازد ، معده را تقویت می کند ، برای چاق شدن بدن نافع بوده و اسهال را نیز قطع می کند .
۲- سی تا پنجاه سانتی گرم از پوست میوه را بخورید . برای رفع اسهال و قطع سرفه مفید است .
۳-اگر آن را با شیر مخلوط کنید و بخورید . اشتها آور است ، برای تسکین سرفه نافع می باشد.
۴- عصاره ی تازه ی آن را روی زگیل بمالید . زگیل را از بین می برد .
۵- آن را نرم بکوبید و با حنا مخلوط کنید ، بعد خمیر کرده بر سر ببندید. از سفید شدن موها جلوگیری می کند .

 جوشانده خرنوب

مصرف جوشانده خرنوب برای درمان بیشتر موارد ذکر شده در بالا موثر است. برای این منظور ۷ عدد خرنوب که از قبل خرد و به قطعات کوچک تقسیم کرده‌اید را به یک لیتر آب در حال جوش اضافه کنید. درب ظرف را بسته و با شعله ملایم به مدت ۳ تا ۵ دقیقه بجوشانید.

اجازه دهید جوشانده کمی سرد شود. سپس آن را صاف کرده و نیمی از آن را صبح ناشتا و نیمی دیگر را قبل از خواب شبانه میل کنید. لازم است این عمل را به مدت سه هفته تا یک ماه برای دریافت نتیجه مطلوب انجام دهید.

 برای خرید خرنوب اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده خرنوب  # خرید خرنوب  # خواص خرنوب # خرید آنلاین خرنوب # تقویت قوای جنسی مردان # Carob Tree  # Ceratonia siliqua

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای خرنوب اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط