جینسینگ

جینسینگ قرمز اعلی

وزن : 25 گرم

قیمت برای شما : 195,000 تومان
قیمت : 204,750 تومان
  • طبع جینسینگ گرم و خشک است.
  •  ضدالتهاب قوی این گیاه دارای مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدانِ طبیعی بوده و خاصیت ضدالتهابی دارد. ...
  •  بهبود عملکرد ذهنی ...
  • بهبود نعوظ مردان ...
  •  تقویت سیستم ایمنی بدن ...
  •  مقابله با سرطان ...
  •  افزایش انرژی و مبارزه با خستگی ...
  • لاغری و کاهش وزن ...
  • افزایش و بهبود اسپرم

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

جینسینگ گیاهی از تیره عشقه دارای ریشه عمیق، بزرگ و گوشتی است که قسمت دارویی گیاه را تشکیل داده است. جنسینگ یکی از گیاهان مقوی و نیروزا در جهان است که به گیاه جوانی و نوش دارو نیز معروف است. "جنسه" و " جنسا" دو کلمه ای است که در کتاب های سنتی و عربی به ریشه این گیاه گفته می شود. در فرانسه و انگلیس Ginseng و Asiatic ginseng و chinese ginseng نامیده می شود. جنسینگ گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae و نام علمی آن Panax ginseng می باشد.

جینسینگ بر اساس زمان پرورش و رشد آن به سه نوع تقسیم می شود: جینسینگ تازه، جینسینگ سفید و جینسینگ قرمز. جینسینگ تازه قبل از ۴ سال برداشت می شود، در حالی که جینسینگ سفید بین ۴ تا ۶ سال و جینسینگ قرمز بعد از ۶ سال پرورش و رشد، برداشت می شود.

انواع جینسینگ

انواع زیادی از گیاه دارویی جینسینگ وجود دارد، از جمله جنسینگ کره ای، جنسینگ آمریکایی و جنسینگ چینی؛ ولی معروف ترین آن ها جنسینگ آمریکایی و جنسینگ آسیایی است.

جنسینگ آمریکایی و جنسینگ آسیایی از نظر ارزش غذایی، ترکیبات فعال و تاثیر بر بدن تفاوت هایی دارند. جنسینگ آمریکایی بیشتر به عنوان آرام بخش استفاده می شود، در حال که جنسینگ آسیایی اثر انرژی زایی داشته و نیروبخش است.

خواص جینسینگ

طبیعت گیاه جینسینگ گرم و خشک است و عمدتا نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری‌ها موثر است.

جنسینگ دو ماده مهم دارد: جینسنوزیدها (ginsenosides) و گینتونین (gintonin). این دو ماده در ترکیب با هم، خواص و مزایای سلامت بخشی برای بدن دارند. مهمترین خواص جینسینگ، خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، کنترل قند خون، پیشگیری و درمان سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود فعالیت مغز، انرژی زایی و جلوگیری از خستگی و بی حالی، و بهبود روابط جنسی است.

مصرف جینسینگ باعث بهبود عملکرد و فعالیت های مغز می شود؛ یعنی می تواند باعث تقویت حافظه شده، به بهبود خلق و خو و رفتار شخص کمک کند و خستگی ذهنی را کاهش دهد. در یک تحقیق نشان داده شد که جینسینگ از بیماری هایی که سیستم عصبی بدن را تخریب می کنند، مانند آلزایمر و پارکینسون جلوگیری می کند.

محققان احتمال می دهند که علت این تاثیرات مثبت بر خلق و خو این است که جینسینگ به جذب قند خون توسط سلول ها کمک می کند. که همین امر باعث می شود عملکرد فرد بهبود پیدا کرده و خستگی ذهنی او را کاهش دهد.

همچنین

تحقیقات دیگری انجام شده اند که تایید می کنند جینسینگ بر بهبود عملکرد مغزی و رفتاری افراد مبتلا به آلزایمر اثر مثبت دارد.

جینسینگ انرژی زاست و همین امر می تواند باعث افزایش سوخت و سوز چربی ها و کاهش وزن شود. پیشنهاد می شود خوردن جینسینگ با انجام تمرینات بدنی همراه شود تا چربی سوزی بهتری در بدن اتفاق بیفتد. یک پژوهش نشان داده است که مصرف جینسینگ قرمز در طول دو هفته، اکسیداسیون چربی را در موقع ورزش و فعالیت بدنی افزایش داده و باعث دیرتر خسته شدن و فعالیت بیشتر می شود.

جینسینگ باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

ثابت شده است که مصرف جینسینگ بعد از جراحی درمانی، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و افرادی که بعد از جراحی، جینسینگ مصرف کرده اند، کمتر دچار بیماری شده اند

جینسینگ به کاهش خستگی و بی حالی کمک کرده و انرژی فرد را افزایش می دهد.

طریقه مصرف 

جینسینگ را می توانید به روش های مختلفی مصرف کنید. می توانید آن را خام بخورید. همچنین می توانید جینسینگ را به آرامی بخارپز کنید تا نرم شود و سپس بخورید.

همچنین می توانید جینسینگ را به صورت دمنوش مصرف کنید، یعنی آن را مثل چایی دم کنید. برای این کار کافیست مقداری پودر جینسینگ یا قطعات بریده آن را در قوری قرار دهید و آب جوش به آن اضافه کنید و بگذارید چندین دقیقه در آب بماند.

جینسینگ را می توانید به غذاهایی مانند سوپ و غذاهای سر کردنی هم اضافه کنید. عصاره جینسینگ به صورت پودر، قرص، کپسول و روغن در بازار وجود دارد.

مضرات جینسینگ (عوارض جانبی، موارد احتیاطی  و منع مصرف)

اگرچه در بسیاری از منابع طب چینی به بی خطر بودن گیاه جینسینگ اشاره دارد، با این وجود همانند سایر گیاهان دارویی زیاده‌روی و افراط در مصرف آن با عوارض جانبی همراه خواهد بود:

تحریک‌پذیری، سردرد، بی‌قراری، مشکلات خواب، بی نظمی در ضربان قلب، تنگی نفس، اسهال، استفراغ و خون دماغ شدن از عوارض جانبی و زیاده‌روی در مصرف گیاه جیسینگ یا فراورده‌های جانبی آن مانند چای و قرص جینسینگ است.
مصرف جینسینگ و فراورده‌های آن برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا، ناراحتی قلبی، اندومتریوز، افراد مبتلا به شیزوفرنی، زنان باردار و شیرده و کسانی که مشکلات خواب دارند، مضر بوده و بایستی با احتیاط مصرف شود.

علاوه بر آن، افراد مبتلا به دیابت و مشکلات روحی و روانی نباید جنسینگ مصرف کنند، زیرا جنسینگ باعث افزایش سطح قند خون می شود و با دارو های افسردگی تداخل دارد.

مصرف جنسینگ همراه با کافئین تداخل ایجاد می کند که برای سلامت و ایمنی فرد خطرساز است.

کودکان و نوجوانان نیز نباید از جینسینگ استفاده کنند.

 برای خرید جنسینگ قرمز اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده جنسینگ # خرید جنسینگ # خواص جنسینگ # خرید آنلاین جنسینگ # خرید جنسینگ # تقویت نیروی جنسی مردان # Ginseng  # خرید جنسینگ سفید # خرید جنسینگ قرمز کره ای # salab # خرید پودر جنسینگ # خرید جنسینگ کره ای # بهبود نعوظ مردان # خرید گرانول جینسینگ

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای جینسینگ قرمز اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط