بهمن

بهمن پیچ اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 50,000 تومان
قیمت : 52,500 تومان
  •  طبع بهمن پیچ گرم و خشک است.

  • خلط آور

  • ضد نفخ و ضد قولنج

  • کاهنده شیرمادران

  • آرامبخش

  • مفید برای بیماری های کبدی

  • تقویت کننده بدن پس از زایمان

  • اشتهاآور

  • ضد اسهال ساده و خونی

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

بهمن پیچ (Helicteres isora) ​​یک گیاه دارویی است که به طور سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. این گیاه منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید برای سلامتی است. بهمن پیچ که به درخت پیچ هندی نیز معروف است منبع غنی از آنتی اکسیدان ها، فیبر، کلسیم، آهن، پروتئین و سایر منابع مغذی است. از این گیاه می توانید برای درمان اسهال خونی مزمن، اسهال و مشکلات روده استفاده کنید.

مزایای و فواید مصرف گیاه بهمن پیچ برای سلامتی :

این گیاه دارای فواید بسیار زیادی برای سلامتی می باشد. از این گیاه در طب سنتی بسیار استفاده می شود. برخی از فواید این گیاه عبارتند از :

یک درمان عالی برای مشکلات گوارشی :

یکی از بزرگترین مزایای بهمن پیچ توانایی درمان مشکلات گوارشی است. دمنوش تهیه شده از ریشه و میوه و همچنین پودر تهیه شده از میوه های این گیاه به صورت خوراکی برای تسکین اسهال خونی، معده درد و اسهال در طب سنتی مصرف می شود.

تقویت کننده سلامت مادران پس زایمان :

پودر میوه های این گیاه به صورت مخلوط شده با برخی گیاهان دارویی پس از زایمان به مادران داده می شود. این ترکیب به عنوان غذای تقویت کننده سلامتی عمل می کند تا با ضعف پس از زایمان مقابله کند و کمک می کند مادران زودتر سلامتی خود را بازیابی کنند.

ممکن است برای بهبود مشکلات پوستی مفید باشد :

برگ های درخت بهمن پیچ دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی و خواص ضد باکتریایی بسیاری قوی هستند. خمیر تهیه شده از این برگ ها را می توان به صورت موضعی روی پوست قرار داد تا از بیماری های مختلف پوستی از جمله اگزما و گال رهایی یابید.

ممکن است به مدیریت دیابت به شما کمک کند :

بهمن پیچ یکی از بهترین گیاهانی است که برای ترویج استقامت جسمی و قدرت بدنی در طب سنتی استفاده می شود. این گیاه دارای ترکیباتی است که حساسیت به انسولین را در بدن افزایش می دهد و سطح قند خون را تثبیت می کند. در نتیجه به مدیریت علائم دیابت به بیماران دیابتی بسیار کمک می کند.

برای درمان بیماری های تنفسی موثر است :

ترکیبات شیمیایی موجود در این گیاه در درمان بیماری های تنفسی مانند خشکی ریه و گلو بسیار موثر هستند. همچنین در درمان بیماری های همچون سل و خلط خون آلود بسیار مفید است.

نحوه مصرف:

بهمن پیچ را به صورت دم کرده یا جوشانده استفاده می کنند و در طب سنتی برای درمان بیماری ها نحوه و مقدار مصرف آن را پزشک تشخیص داده و تجویز می کند.

نحوه مصرف این گیاه دارویی بسیار راحت است و می توان از خواص دمنوش بهمن پیچ بهره بسیاری برد. شما باید میوه های این گیاه را از عطاری های محل خود تهیه کنید. برای تهیه این دمنوش

یک عدد میوه بهمن پیچ در آب خیسانده و سپس له کرده و آب آن را صاف کنید مصرف آب آن برای اسهال خونی خون بسیار مفید است.

طرز تهیه دمنوش گیاهی بهمن پیچ :

گیاهی ابتدا باید مقداری از میوه های این گیاه را خرد کرده و درون یک قوری بریزید. سپس ۲ لیوان آب جوش به آنها اضافه کنید و اجازه دهید نوشیدنی شما به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به خوبی دم بکشد. در انتها دمنوش گیاهی خود را صاف کرده و به مقدار لازم شیرین کننده هایی مانند عسل یا نبات به آن اضافه کنید و از دمنوش گیاهی خود لذت ببرید.

برای خرید عمده وجزیی بهمن پیچ به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده بهمن پیچ # خرید بهمن پیچ # خواص بهمن پیچ # خرید بهمن پیچ # Helicteres isora

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بهمن پیچ اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط