ریشه

ریشه کاسنی اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 35,000 تومان
قیمت : 36,750 تومان
  •  طبع ریشه کاسنی سرد و تر است.

  • بهبود کبد چرب

  • ادرار آور ( پاک کننده مجاری ادراری )

  • تقویت مثانه

  • تقویت کلیه ها

  • خارج کننده سنگ از بدن

  • جلوگیری از انواع بیماری های عفونی

  • پاکسازی کیسه صفرا

  • ضد اختلالات کبدی و جوش

  • ضد خارش بد

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ریشه کاسنی از گیاهی با گل‌های آبی روشن از خانواده قاصدک است که قرن‌ها در آشپزی و طب سنتی کاربرد داشته است. از آن‌جایی که رنگ و طعم آن مشابه قهوه است، معمولا به عنوان جایگزینی برای قهوه از آن استفاده می‌شود.

گفته می‌شود فیبر ریشه کاسنی فواید زیادی دارد و اغلب برای استفاده به عنوان یک ماده افزودنی غذایی و یا به عنوان مکمل استخراج می‌شود.

ریشه گیاه کاسنی بهترین دارو برای آب آوردن شکم است و در نفخ و تحلیل مواد بسیار نافع است. ریشه این گیاه برای تقویت معده، زیاد کردن ادرار و رفع درد مفاصل و یرقان مفید است.وهمچنین در درمان سوزش معده، پیشگیری از سرطان، جلوگیری از حملات قلبی، درمان مشکلات کیسه صفرا، درمان قلنج، کاهش درد مفاصل، کاهش چربی خون، کنترل فشار خون، کاهش وزن و درمان چاقی، سلامت کلیه ها، تصفیه کننده خون، افزایش ادرار نقش موثری ایفا می کند.

خواص ریشه کاسنی

سرشار از فیبر پریبیوتیک اینولین

ریشه کاسنی سرشار از اینولین است. اینولین نوعی فیبر است که به عنوان یک فروکتان یا فروکتو الیگو ساکارید (کربوهیدراتی ساخته شده از زنجیره کوتاهی از مولکول‌های فروکتوز که بدن قادر به تجزیه آن نیست) شناخته می‌شود.

ریشه کاسنی به عنوان یک پریبیوتیک عمل می‌کند، به این معنا که باکتری‌های مفید روده را تغذیه می‌نماید. این باکتری‌های مفید در کاهش التهاب، مبارزه با باکتری‌های مضر و بهبود جذب مواد معدنی نقش دارند. بنابراین، این ماده می‌تواند از راه‌های مختلف، سلامت روده را بهبود بخشد.

 کمک به حرکات روده

از آن‌جایی که اینولین موجود در فیبر ریشه کاسنی، به صورت هضم نشده از بدن عبور می‌کند و باکتری‌های روده را تغذیه می‌نماید، می‌تواند باعث بهبود هضم سالم غذا شود. مخصوصا مطالعات نشان می‌دهند که اینولین می‌تواند یبوست را برطرف کند.

 خوردن ۱۲ گرم اینولین کاسنی در روز، به نرم شدن مدفوع کمک می کند و دفعات حرکات روده را افزایش می دهد.

 دیابت

فیبر ریشه کاسنی می‌تواند کنترل قند خون را مخصوصا در افراد مبتلا به دیابت افزایش دهد. این مسئله ممکن است به دلیل وجود اینولین باشد که رشد باکتری‌های مفید مشارکت‌کننده در سوخت و ساز کربوهیدرات‌ها را (که کربوهیدرات‌ها را به قند تجزیه می‌کنند) ارتقا می‌دهد و همچنین حساسیت به انسولین (هورمونی که به جذب قند از خون کمک می‌کند) را بیشتر می‌کند.

همچنین این فیبر این گیاه محبوب، حاوی ترکیباتی مانند شیکوریک و کلروژنیک اسید است. این ترکیبات، حساسیت ماهیچه‌ای به انسولین را افزایش می‌دهند.

کاهش وزن

 فیبر ریشه کاسنی می‌تواند اشتها را تنظیم نموده و مصرف کلی کالری را کاهش دهد که بالقوه منجر به کاهش وزن می‌شود.

مفید برای کبد

ریشه کاسنی علاوه بر دارا بودن ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر، حاوی چند نوع آنتی اکسیدان است. ریشه کاسنی می‌تواند از کبد در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کند.

درمان مشکلات کلیوی

عصاره ریشه کاسنی موجب افزایش تکرر ادرار می شود و به بدن کمک می کند تا سمومی که در کلیه و کبد ذخیره شده را دفع کند.
سموم باقی مانده در بدن باعث ایجاد بیماری های گوناگون می شود. همچنین تکرر ادرار باعث دفع آب اضافی بدن و کاهش چربی می شود. چهار درصد از چربی اضافی که در بدن می ماند و دفع نمی شود امکان دارد در هر جای دیگر بدن ذخیره شود.

همچنین ریشه کاسنی می‌تواند به جلوگیری از آسیب کلیوی کمک کند.   ریشه کاسنی سطح اسید اوریک سرم را کاهش داد و از آسیب کلیوی احتمالی جلوگیری کرد. کاسنی توانست به عنوان یک درمان جایگزین برای کاهش آسیب کلیوی ناشی از سطح بالای اوریک اسید خون استفاده شود.

همچنین باور بر این است که ریشه کاسنی دارای خواص ادرارآور است که می‌تواند حجم ادرار را افزایش دهد و سموم بدن را دفع نماید.

افزایش سیستم ایمنی

ریشه کاسنی اثرات بسیاری بر علیه برخی از انواع باکتری های تهدید کننده دارد. افرادی که از آن استفاده کرده اند متوجه بهبود سیستم ایمنی خود شدند. کاسنی عروق خونی را عاری از رادیکال های آزاد و سموم مضر می کند پس در نتیجه احتمال بروز برخی بیماری ها همچون سرطان و بیماری قلبی را نیز کاهش می دهد.

بهبود گوارش

یکی از دلایلی که مردم از ریشه کاسنی استفاده می کنند کمک به گوارش است. اینولین موجود در ریشه کاسنی گروهی از باکتری های مفیدی هستند که سلامتی روده را ارتقا می دهند. اینولین در بدن به جنگ با بیماری های گوارشی مانند سوزش سر دل، ریفلاکس و سوء هاضمه کمک می کند .

کاهش درد آرتروز

ریشه کاسنی دارای خاصیت ضد التهابی است که قادر است علائم آرتروز را درمان کرده و درد مرتبط با آن را کاهش دهد. این گیاه باعث جلوگیری از آرتروز یا درمان کامل نمی شود بلکه قادر است درد مفاصل و ماهیچه ها را کاهش دهد. همچنین این گیاه دارویی عملکرد گلبول های قرمز را بهبود می دهد .

آنتی اکسیدان

اکثر داروهای گیاهی مقدار آنتی اکسیدان بالایی دارند، که این مواد بیشتر در گیاهان فنولیک نامیده می شوند.
ریشه کاسنی یک منبع غنی از فنولیک ها و آثار محافظت کننده آن بر روی سیستم قلبی عروقی است.

پیشگیری از سرطان

در مطالعاتی که بیماران سرطانی از ریشه کاسنی استفاده کرده بودند نشان داد که رشد تومور آنها کاهش یافته بود. به احتمال زیاد این نتیجه به دلیل وجود فروکتان در این گیاه است. این فروکتان ها دارای خاصیت آنتی اکسیدان و ضد تومور هستند.
این یک نوع درمان در سرطان سینه و انواع دیگر سرطان ها موثر واقع شده .

کاهش بیماری های قلبی

ریشه کاسنی دارای چند عامل برای کاهش اثرات بیماری های قلبی است. این ریشه برای عملکرد سیستم گوارش بسیار مفید است. همچنین این گیاه کلسترول بد را کاهش می دهد و گسترش تصلب شرائین و فشار خون را نیز محدود می کند .
خاصیت آنتی اکسیدانی موجود در کاسنی موجب تعادل پلاسمای خون را می شود و خطر بروز بیماری های قلبی عروقی را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.

درمان نواقص چشم

سیستم بینایی، بخش مرکزی سیستم عصبی است که به مواد مغذی نیاز دارد. این مواد مغذی در ریشه کاسنی یافت می شود. ریشه کاسنی یک منبع غنی از ویتامین آ است که سلامتی و عملکرد چشم ها و سیستم بینایی را تضمین می کند.
در مواردی مشاهده شده که این گیاه وابستگی به عینک را کاهش داده .

نحوه مصرف کاسنی:

ریشه کاسنی را می ‌توان به صورت جوشانده و دمنوش مصرف کرد. هرچه تلخی این گیاه بیشتر باشد، خاصیت آن هم بیشتر می ‌شود. جوشانده ریشه این گیاه برای سرفه های خشک و خلط غلیظ مؤثر است.

برای خرید عمده وجزیی تخم کاسنی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده تخم کاسنی # خرید تخم کاسنی # خواص تخم کاسنی # خرید تخم کاسنی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ریشه کاسنی اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط