دمنوش

دمنوش سیب و چای سبز و دارچین اعلی

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 165,000 تومان
قیمت : 173,250 تومان
  •  طبع دمنوش سیب و چای سبز و دارچین معتدل است.
  • کاهش وزن و تناسب اندام
  • کاهش فشار خون
  • تقویت حافظه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ضد سرطان
  • افزایش تراکم استخوان ها و پیشگیری از پوکی آن ها؛
  • از بین برنده عفونت ها و ویروس ها در بدن؛
  • افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها
  • درمان سرماخوردگی، تب و گلو درد
  • کمک ب رفع خستگی
  • کمک به کاهش کلسترول
  • کمک به سلامت قلب و عروق
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

 برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

دمنوش سیب و چای سبز و دارچین، هر دو جزء خوراکی‌های سرشار از آنتی‌اکسیدان و دارای ارزش تغذیه‌ای بالا هستند. محققان آمریکایی به تازگی دریافته‌اند که مصرف همزمان سیب و چای سبز و ترکیب آنتی‌اکسیدان‌های این دو خوراکی مغذی، می‌تواند با پیشگیری از گرفتگی و سختی عروق، راه مطمئنی برای مبارزه با حمله یا سکته‌های قلبی باشد.

از طرف دیگر، همراهی سیب و چای سبز و دارچین می‌تواند باعث کاهش سطح کلسترول خون و راه میانبر دیگری برای حفظ سلامت سیستم قلبی و عروقی هم باشد.
زمانی که سیب و چای سبز همزمان با هم مصرف شوند مقدار ویژه‌ای از ترکیب پلی‌فنول در بدن تولید می‌کنند که در نتیجه به توقف فعالیت مولکول‌های هشداردهنده به نام VEGF منجر می‌شود.

VEGF در بدن موجب می‌شود رگ‌های خونی در فرآیندی شکل بگیرند که به رگ‌زایی معروف است و زمینه بروز سرطان را ایجاد می‌کند. فرآیند رگ‌زایی همچنین در فراهم آوردن شرایط تولید پلاک‌های تصلب شرایین که سرانجام به سکته قلبی و مغزی می‌انجامد، نقش دارد.

خواص دمنوش سیب و چای سبز و دارچین

سرشار از فیبر

دمنوش چای سبز و سیب و دارچین به دلیل اینکه حاوی فیبر زیادی است یکی از دمنوش های گیاهی برای کاهش وزن محسوب میشود. به همین دلیل این دمنوش در پکیج لاغری افراد گرم مزاج و پکیج لاغری شکم و پهلو تجویز میگردد. همچنین برای محافظت از پوست دمنوش چای سبز و سیب بخورید. زیرا این میوه باعث تغذیه بهتر پوست از داخل بدن می شود

تسکین اعصاب

سیب در میان میوه‌ها بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. ترکیب سیب و چای سبزو دارچین  در دمنوش‌، آن را به یک نوشیدنی خوش عطر و طعم تبدیل کرده که بسیار پرخاصیت است. سیب سرشار از ویتامین است و به برای درمان سرماخوردگی، گلو درد، تب و حالت تهوع بسیار مفید است. دمنوش سیب خود به تنهایی آرام بخش است و اگر با چای سبز همراه شود، به یک معجون فوق العاده برای تسکین اعصاب تبدیل می‌شود.

چای سبز و سیب و دارچین دارای خواص مشابه زیادی هستند و ترکیب این دو خاصیت دمنوش را دوچندان می‌کند. دمنوش چای سبز و سیب و دارچین حاوی مقدار زیادی ویتامین C و آنتی اکسیدان است که برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مفید است. علاوهبر آن این دمنوش به تناسب اندام و لاغری شکم و پهلو کمک زیادی می‌کند

دارچین در تنظیم گردش خون و قند موثر بوده و از ابتلا به آلزایمر جلوگیری می کند. دارچین به دلیل دارا بودن طبع گرم و بوی مطبوع موجب بهبود سوء هاضمه می شود.

دمنوش چای سبز و سیب و دارچین و خواص آن برای لاغری

سیب یک میوه کم کالری و یک داری ضد چاقی است که دارای فیبر بالا و پلی فنول است. فیبر موجود در سیب باعث تولید یک نوع باکتری مفید در روده شده که به کاهش سرعت هضم غذا منجر می‌شود. وقتی که سرعت هضم غذا در بدن کم می‌شود، ما مدت زمان بیشتری احساس سیری می‌کنیم و این موضوع در روند لاغری و کاهش وزن تأثیر زیادی دارد. تحقیقات نشان داده است که ترکیبات شیمیایی و مواد مغذی در سیب موجب عملکرد بهتر باکتری‌های روده شده و سوخت وساز بدن را افزایش می‌دهد. باکتری های خوب در بدن می‌توانید به التهاب مزمن را کاهش دهند که این امر از افزایش وزن جلوگیری می‌کند.

دمنوش چای سبز نیز به دلیل داشتن خاصیت چربی سوزی به کاهش وزن کمک زیادی می‌کند. به همین علت است که دمنوش چای سبز و سیب را بیشتر به عنوان یک دمنوش لاغری می‌شناسند. همچنین مصرف این دمنوش موجب کاهش فشار خون و کاهش سطح کلسترول خون شده که کنترل آنها در داشتن یک رژیم غذایی سالم اهمیت بسیاری دارد.

عسل

عسل نیز یک شهد شیرین و پر خاصیت می باشد که ترکیب آن با دمنوش های گیاهی می تواند تاثیر مصرف آن را چند برابر سازد.

بدون شک عسل خود یک شهد گیاهی فوق العاده بوده و امروز کمتر کسی پیدا می شود که از خواص سلامتی عسل طبیعی برای بدن مطلع نباشد. حل کردن این شیره ی خوش عطر و طعم طلایی رنگ در دمنوش های گیاهی طعم آنها را دگرگون کرده نوشیدنی های خوش طعم و لذت بخشی را حاصل می کند.

 این دمنوش را با آب جوش به مدت 20 دقیقه دم کنید و آن را با عسل شیرین کنید و نوش جان کنید .

عسل نیز یک شهد شیرین و پر خاصیت می باشد که ترکیب آن با دمنوش های گیاهی می تواند تاثیر مصرف آن را چند برابر سازد.

بدون شک عسل خود یک شهد گیاهی فوق العاده بوده و امروز کمتر کسی پیدا می شود که از خواص سلامتی عسل طبیعی برای بدن مطلع نباشد. حل کردن این شیره ی خوش عطر و طعم طلایی رنگ در دمنوش های گیاهی طعم آنها را دگرگون کرده نوشیدنی های خوش طعم و لذت بخشی را حاصل می کند.

 خواص دمنوش های میوه ای

دمنوش ها به عنوان یکی از سالم ترین نوشیدنی ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که در راس این دمنوش های میوه ای دمنوش سیب و به، علاوه بر داشتن طعمی خوشمزه، خواص بسیار زیادی برای بدن دارند به گونه ای که متخصصان طب سنتی مصرف آن بسیار توصیه می کنند.

خواص دمنوش های میوه ای بستگی به نوع میوه ای دارد که از آن برای دمنوش استفاده می کنیم اما همانطور که میدانید این دمنوش ها سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن هستند که انرژی لازم برای بدن را تامین می کنند. دمنوش سیب یکی از این دمنوش های بسیار خوشمزه و پرخاصیت است که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. شاید یکی از مهمترین خواصی که این دمنوش های میوه ای دارند این است که برخلاف چایی فاقد اگزالات هستند و به همین دلیل هیچ گونه تهدیدی کلیه ها را تهدید نمی کند و از ایجاد سنگ کلیه جلوگیری می کند و آب مورد نیاز بدن را تامین می کنند.

از دیگر خواص دمنوش های میوه ای می توان به سم زدایی بدن، پاکسازی بدن، جذب ویتامین های مختلف به بدن و کمک به سلامت بدن اشاره کرد و به همین دلیل با توجه به خواص درمانی بالایی که دارد محبوبیت و مصرف آن در بین افراد بسیار بالا می باشد و تقاضا برای خرید زیاد است به گونه ای که می توان امروزه در اکثر دورهمی ها و پذیرایی ها دمنوش میوه ای را به عنوان یکی از نوشیدنی های سالم برای پذیرایی مشاهده کرد.

برای خرید عمده و جزیی و دارچین اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید دمنوش سیب و چای سبز # خواص دمنوش سیب و چای سبز # خرید آنلاین دمنوش گیاهی # Herbal hot drink # خرید دمنوش میوه ای # دمنوش لاغری

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای دمنوش سیب و چای سبز و دارچین اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط