دمنوش

دمنوش سیب و دارچین اعلی

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 165,000 تومان
قیمت : 173,250 تومان
  •  طبع دمنوش سیب و دارچین گرم است.
  • تصفیه کننده و مولد خون
  • شادابی پوست صورت
  • بهبود تنگی نفس
  • اشتهاآور و نیرو زا
  • جلوگیری از ابتلا به دیابت
  • جلوگیری از ریزش مو
  • مناسب برای ضعف اعصاب و کم خوابی
  • معده و کلیه هاتسکین روماتیسم و
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

دمنوش سیب و دارچین ، یک دمنوش مناسب برای انواع ذائقه هاست، که محبوبیت خاصی در پذیرایی از مهمانان دارد. طعمش خوش گوار و خاصیتش زبانزد است. نوشیدن و مصرف آن منعی ندارد.

سیب و دارچین فواید بسیار زیادی برای بدن داشته و بسیار مفید و مقوی می باشند. در نتیجه ترکیب این دو ماده شگفت انگیز، باعث به وجود آمدن یک دمنوش فوق العاده می گردد. ترکیب سیب و دارچین، همیشه نتیجه خوبی را حاصل می کند. هر دوی این مواد سرشار از ویتامین، پروتئین و فیبر بوده و هنگامی که با هم ترکیب شوند، خواص بی نظیری را به وجود خواهند آورد. دمنوش سیب و دارچین، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از این دو ماده مفید می باشد.

دمنوش سیب و دارچین، تری گلیسیرید فراوانی دارد؛ از این رو برای هضم غذا بسیار مفید می باشد. همچنین این دمنوش منبع ویتامین های گروه B، منیزیم و فسفر می باشد. مصرف این دمنوش موجب کاهش قند خون  و در نتیجه برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مفید می باشد. دمنوش سیب و دارچین بر خلاف چای سیاه، برای دندان و لثه بسیار مفید است. مصرف این دمنوش شگفت انگیز از بروز بیماری هایی نظیر نقرس نیز جلوگیری به عمل می آورد.

خواص دمنوش سیب و دارچین برای لاغری

مصرف دمنوش سیب و دارچین، سبب هضم بهتر و راحت تر غذاها می شود. همچنین جلوی اشتها را گرفته و باعث می شود تا مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید. از این رو به راحتی موجب لاغری و کاهش وزن می گردد. همچنین مصرف این دمنوش، مقاوت چربی های بدن را کاهش می دهد و تاثیر فراوانی در از حذف چربی های شکم دارد. برای گرفتن  نتیجه مطلوب از این دمنوش، آن را به مدت 2 تا 3 هفته مصرف کنید. در این مدت سعی کنید تا از یک رژیم غذایی متعادل و سالم پیروی کنید تا هر چه زودتر و بهتر به وزن دلخواه خود برسید.

خواص دمنوش سیب و دارچین برای آرامش اعصاب

دمنوش های مختلفی مثل دمنوش به و دمنوش گل محمدی وجود دارند که موجب آرامش اعصاب  و استرس و اضطراب را کاهش می دهند؛ دمنوش سیب و دارچین نیز چنین خاصیتی را دارا هستند. این دمنوش موجب افزایش انرژی شده و برای رفع خستگی بسیار مفید می باشد.
مصرف این دمنوش روزی دو تا سه مرتبه توصیه میشود روش مصرف دمنوش سیب و دارچین:15 الی 30 دقیقه مثل چایی دم کرده و نوش جان بفرمایید.به صورت جوشانده هم قابل مصرف است به این شکل که 5 دقیقه در اب جوش بماند و بعد میل نمایید.(خواص در صورت استفاده از روش دمکرده بیشتر نمایان میشود)

خواص دمنوش های میوه ای

دمنوش ها به عنوان یکی از سالم ترین نوشیدنی ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که در راس این دمنوش های میوه ای دمنوش سیب و به، علاوه بر داشتن طعمی خوشمزه، خواص بسیار زیادی برای بدن دارند به گونه ای که متخصصان طب سنتی مصرف آن بسیار توصیه می کنند.

خواص دمنوش های میوه ای بستگی به نوع میوه ای دارد که از آن برای دمنوش استفاده می کنیم اما همانطور که میدانید این دمنوش ها سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن هستند که انرژی لازم برای بدن را تامین می کنند. دمنوش سیب یکی از این دمنوش های بسیار خوشمزه و پرخاصیت است که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. شاید یکی از مهمترین خواصی که این دمنوش های میوه ای دارند این است که برخلاف چایی فاقد اگزالات هستند و به همین دلیل هیچ گونه تهدیدی کلیه ها را تهدید نمی کند و از ایجاد سنگ کلیه جلوگیری می کند و آب مورد نیاز بدن را تامین می کنند.

از دیگر خواص دمنوش های میوه ای می توان به سم زدایی بدن، پاکسازی بدن، جذب ویتامین های مختلف به بدن و کمک به سلامت بدن اشاره کرد و به همین دلیل با توجه به خواص درمانی بالایی که دارد محبوبیت و مصرف آن در بین افراد بسیار بالا می باشد و تقاضا برای خرید زیاد است به گونه ای که می توان امروزه در اکثر دورهمی ها و پذیرایی ها دمنوش میوه ای را به عنوان یکی از نوشیدنی های سالم برای پذیرایی مشاهده کرد.

 برای خرید عمده و جزیی دمنوش سیب و دارچین اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید دمنوش سیب و دارچین # خواص دمنوش سیب و دارچین # خرید آنلاین دمنوش گیاهی # Herbal hot drink # خرید دمنوش جوانی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای دمنوش سیب و دارچین اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط