عروسک

عروسک پشت پرده اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 99,000 تومان
قیمت : 103,950 تومان
  •  طبغ عروسک پشت پرده سرد و خشک است.

  • سرشار از آنتی اکسیدان ، ویتامین C و بتاکاروتن و دارای 18 نوع اسید آمینه و مواد معدنی میباشد.

  • تقویت و طراوت پوست صورت و همچنین از بین برنده جوش و آکنه

  • ضد التهاب و ضد عفونی کننده که برای درمان درد های روماتیسمی و مفصلی و همچنین بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی موثر است.

  • تقویت سیستم ایمنی

  • کاهش کلسترول و فشار خون

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عروسک پشت پرده با نام علمی Physalis alkekengi گیاهی است چند ساله است که در مناطق شمالی ایران رشد میکند و تقریبا نیم متر ارتفاع دارد و در چین و ژاپن به اسم توت فرنگی زمستانی نیز شناخته میشود.

نام‌های دیگر «کاکُنه»، «گیلاس جهودان»، «کچومن» و معرب آن «کاکِنَج» و عربی آن «جوزالمزج» و «حب اللهو» و چینی برگردانده به فارسی «گیاه فانوس» می‌باشد. گیاهی علفی پایا از تیره سیب زمینی با ریزومی خزنده و ساقه ای گوشه‌دار و راست است. برگی دم‌دار و در گروه دوتائی قرار گرفته‌اند.

از تمامی قسمت های گیاه به عنوان داروی تب بر ، سم زدایی ، ادرار آور ، کاهش فشار خون در طب سنتی استفاده میشود و در درمان بیماری هایی از جمله گلو درد و بواسیر نیز موثر است.
عروسک پشت پرده به شکل دمنوش و جوشانده مصرف میشود.

بخش مورد استفاده گیاه کاکنج:

میوه و کاسه گل. در ضمن برگ و ساقه‌های گیاه نیز خواص دارویی دارند.

خواص دارویی گیاه عروسک پشت پرده ( کاکنج)

 طبع عروسک پشت پرده سرد و خشک است. اغلب برای تسکین درد استفاده می شود. همچنین برای درمان آبسه، سرفه، تب و گلو درد استفاده می شود.

عروسک پشت پرده غنی‌ترین منبع آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و سرشار از ویتامین‌های A، E، C و P است.

منابع موجود در این گیاه، بدن انسان را در مقابل خنثی سازی رادیکال‌های آزاد که موجب بروز بیماری‌هایی مانند سرطان، سکته قلبی و بیماری های قلبی عروقی، سرطان پروستات، آسم و آلرژی می‌شوند، حفاظت می‌کند و به عنوان یک داروی ضد عفونی کننده، اصلاح کننده کبد و آرام بخش استفاده می شود.

از میوه کاکنج در تهیه کرم‌های آرایشی استفاده می‌شود؛ همچنین مصرف این میوه تاثیر بسزایی در شادابی و طراوت پوست دارد.

میوه این گیاه دارویی تقویت کننده سیستم دفاعی بدن است؛ همچنین خاصیت ضد سرطانی، ضد باکتری و ضد ویروسی نیز دارد.

دم کرده میوه این گیاه برای درمان آسم موثر است؛ همچنین در مقابل بیماری‌های پوستی خاصیت ضدالتهابی و ضدعفونی کننده دارد: برگ‌های عروسک پشت پرده، برای درمان مالاریا، هپاتیت، روماتیسم و ناراحتی کبدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویتامین P موجود در آن به بدن در جذب ویتامین C کمک کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

ویتامین‌های B کمپلکس در این میوه مانند تیامین، برای سوخت و ساز سالم بدن، پوست، چشم و مغز لازم است.

پکتین نوعی فیبر موجود در این میوه است که کاهش دهنده کلسترول بوده، همچنین این گیاه غنی از مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، فسفر و منیزیم است.

از عروسک پشت پرده برای رفع زیر می‌توان استفاده کرد:

 زخم مجاری ادراری

 بواسیر

 هپاتیت

 استسقاء (آب طلبی)

 ناراحتی‌های پوستی مانند جوش و کورک

 برونشیت و تنگی نفس

 رماتیسم

 نقرس

  جهت دفع کرم معده و کرم کدو

روش مصرف عروسک پشت پرده:

معمولا عروسک پشت پرده را به صورت جوشانده یا دمنوش مصرف می کنند. اگر می خواهید از عروسک پشت پرده به صورت دمنوش استفاده کنید باید یک قاشق غذاخوری از این گیاه دارویی را درون یک قوری ریخته سپس به اندازه یک فنجان آب جوش روی آن ریخته و بعد از سپری شدن 7 الی 10 دقیقه نوش جان کنید.اگر عروسک پشت پرده را به صورت جوشانده مصرف می کنید باید یک قاشق غذاخوری عروسک پشت پرده را درون قوری ریخته همراه با مقداری آب جوش بر روی حرارت گذاشته و به مدت 5 دقیقه آن را بجوشانید سپس از یک صافی رد کرده و بنوشید.

تذکر:

لازم به ذکر است که تجویز و استفاده از این گیاه بدون دستور پزشک خطرناک است و استفاده خودسرانه و بدون دلیل از عروسک پشت پرده مانع از بارداری می‌شود و زیاده‌روی در مصرف آن ایجاد مسمومیت می‌کند و مصرف زیاد این گیاه مرگ‌آور است.

 برای خرید  به عروسک پشت پرده به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده عروسک پشت پرده # خرید عروسک پشت پرده # خواص عروسک پشت پرده # خرید آنلاین عروسک پشت پرده # Physalis alkekengi # خرید کاکنج # خرید فیسالیس # دفع کرم معده و کرم کدو

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عروسک پشت پرده اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط