به زودی

دانه

دانه های بهشت اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 37,500 تومان
قیمت : 39,375 تومان
  • طبع دانه های بهشت گرم و خشک است.

  • جایگزین فلفل

  • برای توصیف طعم این فلفل باید گفت یک نسخه تندتر و شبیه‌تر به هل و مزه‌ای همراه با کمی طعم زنجبیل شیرین و دارچین، به‌علاوه کمی مرکبات.

  • دانه‌های بهشت را روی استیک و همبرگر یا سبزیجات برشته یا در واقع در هر غذایی که معمولاً فلفل می‌پاشید، امتحان کنید.

❗️دانه های بهشت باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ان نشود


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

دانه های بهشت دانه های براق قهوه ای رنگ گیاه Aframomum melegueta است، از گیاهان بومی آفریقای غربی و خلیج گینه.

دانه‌های بهشت ​​شباهت زیادی به دانه‌های فلفل سیاه کامل دارند. درخت Melegueta بومی آفریقای غربی است و دانه‌های بهشت ​​تولید می‌کند. «فلفل ملگوتا» یا «دانه‌های گینه» نام‌های دیگر این ادویه هستند. ساکنان کارائیب و آفریقا از این فلفل در غذاهایشان ​​استفاده می‌کنند. جالب است بدانید هنگامی که فلفل سیاه در قرن نوزدهم بسیار گران شد، دانه‌های بهشت ​​جای آن را گرفتند. به‌راستی که انگار در آن گرانی، این دانه‌ها از بهشت آمده بودند تا غذای مردم را خوش طعم‌تر کنند :))

ادویه دانه بهشت از کشورهایی مانند غنا، لیبریا یا توگو در سواحل غربی آفریقا می آید. و از خانواده زنجبیل، زردچوبه و هل است. اگرچه این غذا عمدتاً مختص غذاهای آفریقایی است، اما در سایر مناطق جهان نیز در حال افزایش است.

دانه‌های بهشت ​​که به نام‌های فلفل تمساح، فلفل گینه یا فلفل رومی نیز شناخته می‌شوند، به‌عنوان جایگزینی خوش طعم‌تر برای فلفل سیاه استفاده می‌شود و عطر غذا را به روشی جالب‌تر از فلفل تغییر می‌دهد.

دانه های گینه چوبی ، گلدار و کمی تند هستند که به عنوان جایگزینی برای فلفل سیاه و ادویه ترشی استفاده می شود.

دانه‌های بهشت

فلفل ملگوتا ممکن است نام خود را از بازرگانان زیرکی گرفته باشند که از ریشه‌های دوردست و عرفانی فلفل استفاده می‌کردند: یک داستان رایج در جهان باستان و قرون تاریک اروپا، فلفل و سایر ادویه‌ها را به‌صورتی توصیف می‌کند که از بهشت در رودخانه‌ای از ادویه جاری می‌شوند. فلفل ملگوتا از غرب آفریقا می‌آیند و به نام‌های فلفل اوسام و ملگوتا نیز شناخته می‌شوند. برای توصیف طعم این فلفل باید گفت یک نسخه تندتر و شبیه‌تر به هل و مزه‌ای همراه با کمی طعم زنجبیل شیرین و دارچین، به‌علاوه کمی مرکبات. اگرچه مجموع این مزه‌ها، طعم‌های زیادی در یک دانه کوچک به نظر می‌رسد، ولی در حقیقت اینطور است، و مشخصات طعمی وسیع باعث می‌شود که این دانه‌ها، به عنوان یک افزودنی همه کاره به قفسه ادویه شما اضافه شوند. شما می توانید از فلفل بهشت درهر جایی که از فلفل سیاه استفاده می‌کردید، استفاده کنید. دانه‌های بهشت را روی استیک و همبرگر یا سبزیجات برشته یا در واقع در هر غذایی که معمولاً فلفل می‌پاشید، امتحان کنید.

برای خرید ادویه دانه بهشت اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید ادویه دانه بهشت # خواص ادویه دانه بهشت # خرید ادویه دانه بهشت # خرید فلفل گینه # Aframomum melegueta # خرید فلفل تمساح # خرید فلفل رومی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای دانه های بهشت اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط