دانه

دانه کتان زرد

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 34,125 تومان
  • سرشار از اسید‌های چرب امگا ۳
  • منبعی غنی از لیگان‌ها
  • سرشار از فیبر خوراکی
  • بهبود کلسترول
  • کاهش فشار خون
  • حاوی پروتئین‌های با کیفیترمانی
  • کنترل قند خون
  • کمک به کاهش وزن

دانه کتان باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد آن نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

دانه کتان (Flaxseed) خوراکی و دارویی است که در قرن های متوالی در طب سنتی مدیترانه ای بعنوان دارو استفاده می شود. افزودن دانه تخم کتان به رژیم غذایی روزانه سبب افزایش سلامتی قلب و سلامت سیستم گوارش می شود. از طرفی دانه ها تخم کتان سبب کنترل وزن شده و پیشگیری کننده از سرطان نیز می باشند. دانه های تخم کتان سبب کاهش کلسترول، تثبیت قند خون، جلوگیری از پوکی استخوان، کمک به کاهش وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان می شوند.

تخم کتان حاوی ریزمغذی های زیادی همچون فیبر خوراکی، منگنز، ویتامین B1 و اسیدچرب ضروری آلفالینولینک اسید که به امگا 3 معروف است، می باشد.

تخم کتان نه تنها سرشار از چربی های سالم، آنتی اکسیدان و فیبر می باشد، بلکه  تخم کتان می تواند به کاهش خطر دیابت، سرطان و بیماری های قلبی کمک نماید.

فواید دانه کتان

تخم کتان می تواند سبب کاهش کلسترول خون و همچنین پایین آمدن قند خون گردد. فیبر محلول موجود در تخم کتان می تواند سبب کاهش کلسترول گردد و از افزایش پلاک در خون جلوگیری کند. و در نتیجه از تنگ شدن دیواره عروق خونی که می تواند منجر به افزایش فشار خون و در نهایت سکته قلبی و حملات قلبی گردد. جلوگیری و پیشگیری نماید. فیبر موجود در تخم کتان همچنین می تواند از افزایش قند خون در بیماران دیابتی جلوگیری کند.

تخم کتان از پوکی استخوان و تحلیل رفتن بافت استخوانی جلوگیری می کند.

تخم کتان برای افرادی که تمایل به کاهش وزن و کنترل وزن دارند بسیار مناسب می باشد. مصرف تخم کتان 30 دقیقه قبل از خوردن وعده غذایی سبب پر شدن معده و احساس سیری در افراد می شود. و در نتیجه موجب کنترل اشتها و کم خوری می شود.

تخم کتان حاوی ریزمغذی های زیادی همچون فیبر خوراکی، منگنز، ویتامین B1 و اسیدچرب ضروری آلفالینولینک اسید که به امگا 3 معروف است، می باشد.

تخم کتان نه تنها سرشار از چربی های سالم، آنتی اکسیدان و فیبر می باشد. بلکه تحقیقات جدید نشان می دهند که تخم کتان می تواند به کاهش خطر دیابت، سرطان و بیماری های قلبی کمک نماید.

روش مصرف بذر کتان

این دانه‌ها حاوی حدود 40 درصد روغن بوده و باقیمانده آن‌ها یک ماده غذایی حیوانی با پروتئین بالا است. دانه کتان قبل از مصرف کامل آسیاب شود، زیرا هضم آن آسان‌تر است. دانه کتان کامل ممکن است به‌صورت هضم نشده از روده عبور کرده و بازده فایده آن در بدن افت کند. دانه‌های کامل را می‌توان در خانه با استفاده از آسیاب قهوه یا غذاساز آسیاب کرد.

برای خرید تخم کتان زرد به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید بذر کتان قهوه ای # خواص بذر کتان قهوه ای # خرید تخم کتان #   Flaxseed seed # خرید دانه کتان قهوه ای # خرید تخم بزرک # تخم کتان قرمز # تخم کتان زرد

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای دانه کتان زرد
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط