پودر

پودر خولنجان یا قولنجان

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 147,500 تومان
قیمت : 154,875 تومان
  • طبع خولنجان گرم و خشک است.

  • بهبود انواع سرماخوردگی و آنفولانزا

  •  تقویت قوای جنسی و بعبود عملکرد نعوظ در مردان

  •  درمان بیماری شب ادراری افراد و کم کردن ادرار

  •  کمک به تقویت دستگاه گوارش

  •  بهبود دردهای رماتیسمی، سیاتیکی و کمر از طریق خوردن دمنوش این گیاه به مقدار سه نوبت در هفته

  •  از بین بردن تنفس بد یا بدبو از طریق مکیدن خلنجان

  •  مناسب برای افراد سرد مزاج

❗️خولنجان باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ان نشود

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

 پودر خولنجان یا قلنجان ریشه یکی از گیاهان دارویی بوده که قبل از آن که خشک شود، شباهت فراوانی به زنجبیل دارد. در واقع این گیاه، هم خانواده با گیاه دارویی زنجبیل بوده و طعم آن نیز شبیه به زنجبیل بوده و طعمی نسبتا تند دارد. مهم ترین خاصیت این گیاه دارویی تقویت قوای جنسی می باشد. هر چند خواص بسیار زیاد دیگری نیز برای خلنجان برشمرده اند.

میزان بیست و پنج گرم از آن را بسابید وسپس با ۴۰ گرم شیر تازه بجوشانید و میل شود این روش شهوت را مردان را زیاد خواهد کرد . میزان ۴ گرم پودرخلنجان را با یک لیوان شیر بز تازه دوشیده میل و نعوظ را بسیار می کند.

این گیاه را در دهان نگه دارید و بمکید با این روش بوی بد دهان را برطرف می سازد و مقداری از پودر آن را میل کرده و یک تکه از آن را داییم در دهن نگه داشته که لکنت زبان را درمان خواهد کرد .

به طور پودر دربیاورید وسپس با کمی روغن زیتون مخلوط کرده و هر شب بر پوست صورت مالیده با این کار ،کک مک صورت را برطرف می شود .

برای تقویت اسپرم میتوان مقدار ۵۰ گرم خولنجان با بیست و پنج گرم زنجبیل و یک کیلو پسته را همه مواد رو خوب آسیاب کرده و روزانه ۳ قاشق مربا خوری میل کنید.

برای تقویت نیروی جنسی یک مثقال قولنجان + یک مثقال دارچین + میزان یک مثقال سورنجان به صورت نیم کوب کنید و دم کنید و میل شود.

یکی از گیاه شناسان مطرح خارجی، قلنجان را گیاه زندگی می نامد وبیان می دارد که این گیاه مفید بسیاری از بیماری ها را از افراد دور می سازد و آن را هدیه ای از طرف خداوند برای انسان ها قلمداد می کند.

طبیعت این گیاه گرم و خشک است. و به صورت چای، دمنوش، ادویه و چاشنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

خسرودار ریشه ای است تکه های کوچک هیزم ، با پوست سرخ تیره و مغز ان به رنگ نخودی و عطر آن به زنجبیل نزدیک است. و به عنوان ادویه ای خوش طعم در غذاها کاربرد دارد و به علت طعم خاص بوی زهم گوشت را جذب می کند.

و انداختن ان به اندازه یک تکه خسرودار درسته در دیگ، در گرفتن بوی زهم گوشت و سیرابی وکله پاچه و مانند اینها موثر بوده و دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیار است که برای سلامتی بسیار مفید اند.

از مواد معدنی موجود در ریشه جوز می توان به منیزیوم و مس اشاره کرد. همچنین از ویتامین های موجود در آن می توان به ویتامین های گروه B اشاره نمود.

خواص دارویی پودر خولنجان

خولنجان ریشۀ گره دار به رنگ سرخ مایل به سیاهی و تند مزه بوده و مزاج آن گرم و خشک میباشد،

تقویت کننده ضعف معده و اشتها اور است و خاصیت ضدنفخ داشته ومناسب ضد دردهای روماتیسمی بوده، ضد دیابت، دارای خواص ضد امراض بلغمی و سوداوی بوده و ضد سرطان ،درمان کننده ی زخم های بد بوده،ضد سردرد برای کسانی که دچار سردرد میشوند مفید است ، ضد صرع بلغمی است ، ضد گرفتگی صداو سرفه است،ضد ضعف ،درمانگر زکام فصلی بکار میرود،ضد قولنج، کمردرد، سیاه سرفه و تشنج نیز بوده .

این گیاه دارویی مقوی معده بوده وبه عنوان ادویه نیزآن رامصرف کرده و علاوه براین دارای اثرمحرک و نیرودهنده مشابه زنجبیل است و گیاه دارویی خولنجان درسوء هضم های همراه با نفخ به عنوان بادشکن و رفع درد دندان به علت داشتن اوژنول به کار رفته شده است.

این ریشه این گیاه دارویی را بسایید و بخورید و درد معده را تسکین می دهد ، مقوی کلیه و اعضای دستگاه گوارش بوده و بول را کم و شب ادراری را درمان مینماید . صدا را صاف میکند و سردردهای رطوبی را تسکین خواهد داد . قاطع آروق است ، درد کمر رماتیسم و سیاتیک را درمان کرده و زیاد کننده سرعت تکلم میباشد. و نگه داشتن اندکی از آن در زیر زبان سستی و سنگینی زبان را رفع مینماید .

برای خرید پودر خولنجان درجه یک به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده  خولنجان # خرید خولنجان # خواص خولنجان # خرید  قولنجان

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر خولنجان یا قولنجان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط