قرص

قرص گیاهی کیستاپ CYSTOP ضد کیست تخمدان 100 عددی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 120,000 تومان
قیمت : 126,000 تومان
  • قرص 100 % گیاهی و طبیعی 

  • موارد مصرف:اختلالات قاعدگی و کیست تخمدان

  • ترکیبات آن:هلیله ، رازیانه ، زنیان ، انیسون ، پونه ، عسل

  • رفع کامل کیست تخمدان و کاهش درد در ناحیه شکم

  • تقویت تخمدان و افزایش قدرت باروری

  • برطرف کردن کامل بی نظمی و درد قاعدگی و دوران یائسگی

  • کاهش تنبلی تخمدان و افزایش قدرت باروری و تنظیم فعالیت طبیعی

  • رفع موهای زائد و آکنه در ناحیه واژن و کاهش عفونت

  • کاهش اختلالات هورمونی زنان و تنظیم چرخه هورمونی دقیق

محدودیت سنی_15 سال به بالا

طریقه مصرف:

1. شروع مصرف: از روز 5 پریودی، روزانه 4 عد قرص مصرف شود. این به این معنی است که از روزی که پریودی شروع شده است، هر روز 4 عد قرص مصرف شود.

2. زمان مصرف: قرص ها صبح ناشتا و شب قبل از خواب میل شوند. بنابراین، هر بار 2 عد قرص در صبح ناشتا و هر بار 2 عد قرص قبل از خواب میل شود.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

قرص گیاهی کیستاپ CYSTOP یک محصول بهبودیابی طبیعی است که به طور گسترده ای برای تسکین علائم مشکلات مربوط به سیستم تناسلی زنان مورد استفاده قرار می گیرد.

این قرص قدرتمند به عنوان یک راهکار بهبودی اثبات شده برای تنظیم قاعدگی و رفع آکنه شناخته می شود.

ترکیبات قرص گیاهی کیستاپ CYSTOP :

هلیله ، رازیانه ، زنیان ، انیسون ، پونه ، عسل

خواص قرص گیاهی کیستاپ :

با مصرف قرص کیستاپ قاعدگی منظم و رحمی سالم داشته باشید!

تنظیم قاعدگی و رفع آکنه:

قرص کیستاپ CYSTOP علاوه بر تنظیم قاعدگی، توانایی رفع آکنه را نیز دارد. تحقیقات نشان داده است که یکی از عوامل مهم در ایجاد آکنه، اختلالات در هورمون های تناسلی زنان است. قرص کیستاپ CYSTOP با تنظیم چرخه هورمونی دقیق، به کاهش ترشحات چربی پوستی و پیشگیری از تشکیل جوش و آکنه کمک می کند. همچنین، این قرص می تواند التیام پوست را تسریع کند و پوست شفاف و خوشبو را فراهم کند.

رفع کامل کیست تخمدان و کاهش درد در ناحیه شکم:

قرص کیستاپ CYSTOP حاوی ترکیبات طبیعی است که به رفع کیست های تخمدان کمک می کند. کیست های تخمدان می توانند منجر به درد شدید ناحیه شکم، تورم و ناراحتی شود. با تعادل بخشیدن به سطح هورمون های تخمدان، این قرص کیستاپ CYSTOP می تواند به تسکین درد و کاهش اندازه کیست ها کمک کند.

تقویت تخمدان و افزایش قدرت باروری:

مصرف قرص کیستاپ CYSTOP می تواند تخمدان ها را تقویت کرده و قدرت باروری را افزایش دهد. ترکیبات موجود در این قرص بهبود عملکرد تخمدان ها کمک کرده و به افزایش فرصت باروری کمک می کند.

برطرف کردن کامل بی نظمی و درد قاعدگی و دوران یائسگی:

قرص کیستاپ CYSTOP می تواند تاثیرات منفی بی نظمی و درد قاعدگی و دوره های یائسگی را کاهش دهد. تحقیقات نشان داده است که تغییرات در سطح هورمون ها می تواند موجب ایجاد علائم دردناک قاعدگی و دوران یائسگی شود. با تعادل بخشیدن به سطح هورمون های تناسلی، این قرص می تواند به تسکین این علائم کمک کند و راحتی را برای زنان فراهم کند.

کاهش تنبلی تخمدان و افزایش قدرت باروری و تنظیم فعالیت طبیعی:

اختلال در فعالیت تخمدان ها می تواند منجر به تنبلی تخمدان شود و توانایی باروری را کاهش دهد. با تعادل بخشیدن به سطح هورمون های تناسلی و تنظیم فعالیت طبیعی، قرص کیستاپ CYSTOP می تواند بهبود تنبلی تخمدان و افزایش قدرت باروری کمک کند.

رفع موهای زائد و آکنه در ناحیه واژن و کاهش عفونت:

بعضی از مشکلات مرتبط با ناحیه واژن، مانند رشد موهای زائد و آکنه می توانند منجر به ایجاد عفونت های ناخواسته شوند. با تنظیم فعالیت هورمون ها و کاهش ترشحات چربی، قرص کیستاپ CYSTOP می تواند به رفع این موضوعات کمک کند و راحتی و بهداشت ناحیه واژن را افزایش دهد.

قرص کیستاپ CYSTOP با ترکیبات طبیعی و قدرتمند خود، بهبود عملکرد سیستم تناسلی زنان و تسکین علائم مرتبط با آن کمک می کند. از جمله خواص این محصول می توان به تنظیم قاعدگی و رفع آکنه، رفع کامل کیست تخمدان و کاهش درد، تقویت تخمدان و افزایش قدرت باروری، برطرف کردن بی نظمی و درد قاعدگی و دوران یائسگی، کاهش تنبلی تخمدان و افزایش قدرت باروری و تنظیم فعالیت طبیعی، رفع موهای زائد و آکنه در ناحیه واژن، و کاهش عفونت اشاره کرد.

با استفاده منظم و درست از این قرص، زنان می توانند کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند و از علائم ناخوشایند مرتبط با سیستم تناسلی راحتی بیشتری ببرند.

طریقه مصرف قرص کیستاپ:

طریقه مصرف قرص کیستاپ CYSTOP بسیار ساده و آسان است. با رعایت دستورالعمل های زیر می توانید از این دارو به درستی استفاده کنید:

1. شروع مصرف: از روز 5 پریودی، روزانه 4 عد قرص مصرف شود. این به این معنی است که از روزی که پریودی شروع شده است، هر روز 4 عد قرص مصرف شود.

2. زمان مصرف: قرص ها صبح ناشتا و شب قبل از خواب میل شوند. بنابراین، هر بار 2 عد قرص در صبح ناشتا و هر بار 2 عد قرص قبل از خواب میل شود.

3. فراموشی مصرف: در صورتی که یک نوبت مصرف را فراموش کردید، بلافاصله آن را به یاد آورده و مصرف کنید. اما در صورتی که زمان نوبت بعدی نزدیک است، باید منتظر زمان نوبت بعدی باشید و قرص را در زمان مصرف بعدی بگیرید. به همین منظور، مهم است به یادآوری نوبت های مصرف دارو توجه کنید و از تنظیم یادآورهای مورد نیاز استفاده کنید.

بهتر است از مصرف همزمان دیگر مکمل ها یا داروها و هر گونه تغییر در رژیم غذایی خود خودداری کنید، مگر اینکه پزشک شما توصیه کرده باشد.

با رعایت دقیق دستورالعمل ها و مشاوره پزشک خود، می توانید از فواید و خواص قرص کیستاپ CYSTOP بهره ببرید و مشکلات مربوط به سیستم تناسلی خود را بهبود بخشید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد قرص گیاهی کیستاپ ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# مسکن دردهای عضلانی # درمان کیست رحم # درمان اختلالات قاعدگی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای قرص گیاهی کیستاپ CYSTOP ضد کیست تخمدان 100 عددی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط