چسب

چسب ضد درد گرگ نشان کورت پلاس

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 25,000 تومان
قیمت : 29,000 تومان
  • چسب ضد درد بهبود درد ناشی از سیاتیک و روماتیسم 
  • موارد مصرف: درد مفاصل، عضلات و روماتیسم
  • موثر در تسکین دردهای مفصلی و عضلانی
  • کمک به بهبود درد ستون فقرات
  • مناسب برای بهبود درد ناشی از سیاتیک و روماتیسم
  • طریقه مصرف:
  • پیش از استفاده از چسب گرگ نشان ضد درد کورت پلاس باید محل درد را اول کاملاً تمیز و خشک کنید. سپس پوشش محافظ مشمع را بردارید و بر روی موضع درد قرار دهید و اندکی با دست ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی به پوست بچسبد. توصیه می‌شود برای ایجاد نتیجه بهتر از مصرف چسب کمر کورت پلاس باید برای 48 ساعت بر روی موضع درد بماند و بعد جدا گردد.


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کمر درد و دردهای عضلانی از رایج ترین دردها در بین افراد است. استفاده از چسب های ضد درد باعث کاهش و تسکین درد های عضلانی میشود. مشمع ضد درد کاپسیکوم با خاصیت تمرکز حرارت برای رفع کلیه درد های عضلانی، دردهای عضلات پشت و مفاصل شانه، عضلات گردن و ستون فقرات، همچنین درد های روماتیسم، سیاتیک، درد های ماهیچه ای و مفصلی که ناشی از کوفتگی و سرماخوردگی باشد. چسب های ضد درد با استفاده از مواد تسکین دهنده و شل کننده عضلات میتواند به خوبی و در عرض چند دقیقه درد را کاهش داده و آن را از بین ببرد. یکی دیگر از ویژگی های جذاب چسب ضد درد تاثیر گذاری طولانی تر، نسبت به قرص های مسکن است. یعنی با استفاده از این محصول میتوانید درد عضلات خود را به مدت طولانی تر تسکین دهید. همین طور با استفاده از این محصول به دلیل کاربرد موضعی، از ناراحتی هایی که ممکن است قرص ها برای معده شما ایجاد کند در امان خواهید بود.

معرفی چسب ضد درد گرگ نشان کورت پلاس

چسب‌های ضد درد یکی از انواع مسکن‌های رایج در بازار است که عموماً برای بهبود دردهای عضلانی کوتاه مدت و بلند مدت تجویز می‌گردند. همچنین چسب‌های ضد درد برای مشکلاتی مثل رگ به رگ شدگی عضلات و کشیدگی نیز بسیار موثر می‌باشد.

یکی از فواید مهم چسب ضد درد، جذب سریع و راحت آن به پوست است و برخلاف مسکن‌های خوراکی نیازی به هضم و فعالیت سیستم گوارش ندارد. اثر مسکن چسب‌های ضد درد غالبا بسیار سریع است و با توجه به جذب جلدی آن، موجب عوارضی برای معده مثل مسکن‌های خوراکی نمی‌شود. با این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت که برای عمده دردهای مفصلی و عضلانی، چسب ضد درد مناسب‌ترین گزینه به شمار می‌رود.

چسب ضد درد گرگ نشان کورت پلاس یکی از مشهورترین چسب‌های ضدرد موجود در بازار است که تمام فواید یک چسب ضد درد با کیفیت را دارد و مصرف آن موجب تسکین دردهای عضلانی و دردهای مفصلی می‌شود. چسب ضد درد کورت پلاس برای بهبود دردهای ناشی از روماتیسم، سیاتیک و دردهای مربوط به ستون فقرات نیز بسیار مفید و مثمر ثمر است. ترکیبات چسب ضد درد کورت پلاست شامل منتول، تیمول، متیل سالیسیلات، کاپسیکوم و زینک اکساید است و به دلیل ایجاد تمرکز تمرکز حرارتی بر روی محل درد به تسکین سریع درد کمک می‌نماید و یک مسکن عالی به شمار می‌رود.

فواید چسب ضد درد گرگ نشان

موثر در تسکین دردهای مفصلی و عضلانی

کمک به بهبود درد ستون فقرات
مناسب برای بهبود درد ناشی از سیاتیک و روماتیسم

موارد مصرف چسب ضد درد کورت پلاست

اتفاقاتی همچون آسیب دیدگی، ضربه و... همگی می‌توانند موجب ایجاد دردهای مختلف در بدن شوند. دردهای مفصلی و عضلانی عموما طاقت فرسا هستند و استفاده از مسکن می‌تواند کمک زیادی به بهبود این دردها کمک کند. بسیاری از مردم از مسکن‌های خوراکی استفاده می‌کنند اما این مسکن‌ها گاهاً عوارض گوارشی را به دنبال دارند.

لذا استفاده از مسکن‌های دیگر می‌تواند راهگشا باشد. چسب ضد درد کورت پلاس گرگ نشان یک مسکن سریع و مطلوب برای دردهای مختلف به شمار می‌رود که هیچگونه عوارض گوارشی به دنبال دارد و به سرعت موجب کاهش درد می‌شود.همچنین چسب گرم کننده عضله گرگ نشان کورت پلاس به دلیل ایجاد تمرکز حرارتی قابلیت بسیار خوبی برای تمام دردهای مفصلی، دردهای عضلانی، درد سیاتیک و روماتیسم، درد ماهیچه‌ای، درد متأثر از کوفتگی و سرماخوردگی دارد.

و چسب درد برای گردن هم مفید است و می‌تواند به بهبود درد عضلات گردن و ستون فقرات کمک نماید.همچنین چسب ضد درد کمر کورت پلاس در کاهش کمر دردهای روماتیسمی هم بسیار موثر می‌باشد. و چسب درد عضلانی اثر مطلوبی برای بهبود درد مفاصل شانه دارد.

موارد استفاده از چسب کمر گرگ نشان :

از این محصول میتوانید برای تسکین کشیدگی، رگ به رگ شدن، کمردرد، درد های عضلانی، سیاتیک، رماتسیم و… استفاده کنید. حتی امکان استفاده از چسب ضد درد کورت پلاس، برای کوفتگی عضلات ناشی از انجام حرکات ورزشی نیز امکان پذیر است و حس بسیار خوبی به شما خواهد داد.

مواد تشکیل دهنده :

کاپسیکوم، منتول، کامفر، تیمول، متیل سالیسیلات و زینک اکساید

نحوه استفاده چسب ضد درد Kurtplast :

محل درد را به طور کامل تمیز و خشک نمایید.
پوشش محافظ مشمع را برداشته روی محل درد قرار داده و با دست کمی آن را ماساژ دهید تا بخوبی به پوست بچسبد. برای حصول نتیجه بهتر توصیه میگردد که مشمع مدت 48 ساعت روی محل درد باقیمانده و سپس جدا شود.

چسب ضد درد گرگ نشان کورت پلاس قابلیت بسیار خوبی برای تسکین دردهای مفصلی، روماتیسم و سیاتیک دارد. این چسب با داشتن مکانیزم تمرکز حرارتی به بهبود دردهای عضلانی و ستون فقرات نیز می‌تواند کمک کند.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد چسب ضد درد ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# مسکن دردهای عضلانی # درمان رگ به رگ شدن # درمان کمردرد # خرید چسب کمر 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای چسب ضد درد گرگ نشان کورت پلاس
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط