سایه ابرو گیاهی درمان ریزش و تقویت ابرو
    


سایه ابرو گیاهی درمان ریزش و تقویت ابرو

خواص سایه ابرو گیاهی : تقویت کننده ابروها، جلوگیری از ریزش ابروها، رویش مجدد ابرو، غنی شده از مواد مغذی; ویژگی ها : مناسب ابروهای کم پشت، فاقد پارابن، ...


ابرو به عنوان یکی از اجزای مهم صورت، می تواند نقش بسزایی در زیبایی ظاهری داشته باشد. به همین خاطر روش های زیادی از جمله سایه ابرو ، ریمل ابرو، رنگ کردن ابرو و … می توان استفاده کرد.
سایه ابرو یکی از راهکار های مدرن است که بصورت موقتی و دایمی وجود دارد . مدل سایه ابرو ایده خوبی برای پر کردن ابرو های کم حجم است و شما میتوانید برای برجسته کردن ابروهای خود از مدل های گوناگون سایه ابرو استفاده کنید.
ابروهای بی‌رنگ، کم پشت و بدون فرم مشخص، صورت را پیرتر نشان می‌دهد. در عین حال آرایش نامناسب باعث میشود؛ ابروها نامرتب و صورت اخمو یا خشن به نظر برسند. به همین دلیل برخی از متخصصان زیبایی و گریم معتقدند آرایش ابروها، چالش برانگیزترین بخش آرایش صورت است.
اگر از سایه ابرو گیاهی استفاده کنیم بهتر است و باعث پر پشت شدن ابروها می شود.سایه ابرو گیاهی سیمازر صددرصد گیاهی است . سایه ابروگیاهی سیمازر از بهترین مواد اولیه سالم و طبیعی تهیه شده که علاوه بر بافت سبک و نرم و ایجاد یک ظاهر بسیار طبیعی و زیبا با داشتن مواد طبیعی مغذی رشد ابرو مانند روغن ارگان و ویتامین E منجر به تقویت ابروها و در گذر زمان پرپشت شدن کاملا طبیعی ابرو می شود. با سایه ابروهای گیاهی موجب تغییر شگفت انگیزی در حالت چهره می شود. با استفاده از سایه های ابرو گیاهی با آب ماندگاری طولانی مدت ،عاری از هرگونه نگهدارنده شیمیایی، پوشش دهی بالا و سبک از مهمترین مزایای این سایه ابروهای گیاهی هستند.

سایه ابرو (آکوآ) چیست؟

سایه ابرو یا eyebrow shading برای افرادی که دارای ابروهای کم پشتی هستند مناسب است با استفاده از آن می توانید هر طرحی را که دوست دارید روی ابرو های خود ایجاد کرده و همچنین نگران ریزش ابرو نباشید.آکوآ به نسبت مداد ابرو حالت طیبعی تری به ابروها می دهند و درانواع مختلف و با برندهای معتبر وجود دارنداگر از سایه ابرو گیاهی استفاده کنید برای سلامتی پوست و ابروی شما بهتر است شما با استفاده از آنها می توانید ابروهایتان را به آسانی به مدل و رنگ دلخواه و متناسب با میکاپ خود در بیاورید.شما با استفاده از آنها می توانید ابروهایتان را به آسانی به فرم و رنگ دلخواه و متناسب با میکاپ خود در بیاورید.
جهت استفاده صحیح ازآکوآ باید فرم ابروهای خود را بیابید.برای پیدا کردن آن باید بدانید ابروهایتان از کجا شروع می شود.برای مشخص کردن ناحیه شروع آن، یک مداد در دست بگیرید.
شما با استفاده از سایه های ابرو می توانید نقاط کم حجم و کم پشت ابروی خود را به آسانی پر نموده و بپوشانید و حالتی طبیعی به آنها ببخشید. همچنین بدون نیاز به رنگ کردن مکرر می توانید ابروهای خود را به حالت تیره تر یا روشن تر در بیاورید.

 

سایه-ابرو-گیاهی-درمان-ریزش-و-تقویت-ابرو

اهمیت سایه ابرو

سایه ابرو به شکل پودری بوده و بافت ابرو را طبیعی و نرم می کند. به همین خاطر این سایه ها پیش از قلم و مدادهای رنگی ابرو مورد استفاده قرار گرفت. سایه ابرو کاربرد فراوانی در فرم دهی ابروها در هر شکل و اندازه ای دارد. به همین خاطر این تکنیک آرایشی بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار می گیرد. در واقع با این متد آرایشی، سایه ای پراکنده در میان ابروها به وجود می آید و باعث پر شدن ابروها می گردد. پرشدگی ابرو با سایه های ابرو به شکل کاملاً طبیعی انجام می شود.
نحوه سایه زدن ابرو
بهره مندی از سایه ابرو کار سختی نیست. برای استفاده از سایه باید مقدار کمی از آن را بر روی برس زاویه دار مسطح یا کوچک جمع کنید. آن گاه به شکل تدریجی سایه را بر روی ابروهای خشک و تمیز قرار دهید. این کار تا زمان رسیدن به فرم دلخواه ابروادامه دهید .بسیاری از افراد تمایل دارند پودرهای ابرو را در تمام شب و روز بر روی چهره داشته باشند. در واقع در چنین حالتی، پودرهای ابرو به شکل ضد آب تثبیت می گردد.

لوازم مورد نیاز برای استفاده از سایه ابرو شامل:

پودر ابرو
آینه
نور کافی
مداد ابرو
شانه ابرو
گوش پاک کن
برس پف دار
شابلون ابرو (در صورت تمایل)
قلموی زاویه دار
ژل ابرو
کانسیلر/هایلایتر

مراحل طراحی سایه ابرو به شکل گام به گام

برای انتخاب پودر ابرو، رنگ مناسب انتخاب کنید. رنگ های طبیعی و مشابه ابروها، گزینه خوبی برای انتخاب رنگ پودر ابرو هستند. به طور کلی رنگ های طبیعی و نزدیک به رنگ ابرو مورد توجه عامه مردم قرار خواهند گرفت.پودرهای ابرو معمولاً با شش رنگ متفاوت و رایج مورد استفاده است. این پودرها در نوع ضد آب و به شکل رنگدانه عرضه می گردند. با سایه ابرو می توان رنگ را به شکل مستقیم بر روی پوست قرار داد. این موضوع برای افرادی که فاقد ابرو هستند، گزینه ای ایده آل می باشد.

پیدا کردن فرم اولیه ابرو

مداد را به حالت قائم در برابر بینی قرار دهد. به آینه نگاه کنید. محلی که مداد با خط ابرو تطبیق می شود، قابل رویت خواهد بود. لبه مداد تطبیق  با بینی، خطی را نشان می دهد که همان نقطه شروع ابرو می باشد. بهتر است این ناحیه به خوبی علامت گذاری شود.

سایه-ابرو-گیاهی-درمان-ریزش-و-تقویت-ابرو

پیدا کردن قوس کامل

قوس ایده آل ابرو(طاق کامل) را پیدا کنید. برای پیدا کردن قوس ابرو باید مداد ابرو را مجاور سوراخ بینی به سمت لبه بیرونی عنبیه قرار دهید. محدوده ای که مداد بر روی ابروهای شما قرار می گیرد، همان قوس ابرو خواهد بود.

سایه-ابرو-گیاهی-درمان-ریزش-و-تقویت-ابرو

تشخیص انتهای ابرو


برای پیدا کردن انتهای ابرونیز باید مداد ابرو رو مجاور سوراخ بینی به سمت گوشه بیرونی چشم نگه دارید .محدوده ای از مداد که به ارو میرسد،همان نقطه پایانی ابرو خواهد بود .در واقع دم ابروی شما این نقطه می باشد .اگر ابروی شما بلندتر از این تقطه است ،از موچین برای حذف موهای اضافی دنباله ابرو کمک بگیرید.

سایه-ابرو-گیاهی-درمان-ریزش-و-تقویت-ابرو