دمنوش

دمنوش سیب،دارچین و لیمو اعلی

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 165,000 تومان
قیمت : 173,250 تومان
  •  طبع دمنوش سیب،دارچین و لیمو معتدل مایل به گرم  است.
  • کاهش وزن
  • درمان  سرماخوردگی
  •  از بین بردن التهاب
  •  تقویت سیستم ایمنی
  •  تقویت بینایی
  • درمان یبوست
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

 

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

اگر در جستجوی یک طعم تازه برای دمنوش عصرانه خود هستید تا تنوعی دلچسب را تجربه کنید، دمنوش سیب،دارچین و لیمو می‌تواند برای شما یک گزینه فوق‌العاده باشد. همچنین تهیه یک قوری دمنوش میخک و دارچین و سیب، می‌تواند راهکاری خلاقانه برای بهره مندی از خواص میوه‌ای باشد که شاید به دلیل در دسترس بودنش در تمام سال، گاهی توجهات از آن دور می‌شود.

دمنوش سیب،دارچین و لیمو، در واقع نوشیدنی گرمی است که حاصل این ترکیب، یک طعم و عطر دلنشین و آرامبخش را به شما هدیه خواهد داد.

درمان اسهال، درمان نفخ معده، درمان بیماری‌های عصبی و تقویت نیروی بدن از دیگر خواص دمنوش سیب هستند. دارچین بسیار برای فشار خون مفید می باشد و تاثیر خوبی بر قند خون دارد و همچنین می تواند جلوی اشتهای کاذب را بگیرد دمنوش میخک، دمنوشی است که دارای خاصیت ضد قارچ و ضد درد می باشد.

چای سیب

چای سیب، مجموعه متنوعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی را در خود دارد که می‌توانند با کاهش التهابات و از بین بردن رادیکال‌های آزاد موجود در بدن، باعث تسکین دردهای مفصلی به‌خصوص در بیماران آرتریتی شده و با کاهش تنش‌های عصبی، سبب کاهش سر درد و ایجاد آرامش در بدن شوند.

خواص دارچین:

دارچین در تنظیم گردش خون و قند موثر بوده و از ابتلا به آلزایمر جلوگیری می کند. دارچین به دلیل دارا بودن طبع گرم و بوی مطبوع موجب بهبود سوء هاضمه می شود.

لیمو ترش

این میوه سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان‌ها است که می‌توانند موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و همچنین موجب خنثی سازی و از بین رفتن رادیکال‌های آزاد موجود در بدن که از عوامل ایجاد کننده سرطان‌ها هستند، می‌شوند. لیمو ترش از مرکباتی است که یک معجزه در کشتن سلول‌های سرطانی است و قدرتی ۱۰۰۰۰ بار قوی‌تر از شیمی درمانی دارد.

این مطلب بدان معناست که دمنوش سیب ،میخک و دارچین و لیمو اثربخشی و تاثیری که در موارد مشترک بر بدن افراد دارد، بسیار موفق‌تر و موثرتر از مواقع و یا مواردی‌ست که هر یک از این ترکیبات به تنهایی قادر به ایجاد آن‌ها می‌باشد.

عسل

عسل نیز یک شهد شیرین و پر خاصیت می باشد که ترکیب آن با دمنوش های گیاهی می تواند تاثیر مصرف آن را چند برابر سازد.

بدون شک عسل خود یک شهد گیاهی فوق العاده بوده و امروز کمتر کسی پیدا می شود که از خواص سلامتی عسل طبیعی برای بدن مطلع نباشد. حل کردن این شیره ی خوش عطر و طعم طلایی رنگ در دمنوش های گیاهی طعم آنها را دگرگون کرده نوشیدنی های خوش طعم و لذت بخشی را حاصل می کند.

 این دمنوش را با آب جوش به مدت 20 دقیقه دم کنید و آن را با عسل شیرین کنید و نوش جان کنید .

عسل نیز یک شهد شیرین و پر خاصیت می باشد که ترکیب آن با دمنوش های گیاهی می تواند تاثیر مصرف آن را چند برابر سازد.

بدون شک عسل خود یک شهد گیاهی فوق العاده بوده و امروز کمتر کسی پیدا می شود که از خواص سلامتی عسل طبیعی برای بدن مطلع نباشد. حل کردن این شیره ی خوش عطر و طعم طلایی رنگ در دمنوش های گیاهی طعم آنها را دگرگون کرده نوشیدنی های خوش طعم و لذت بخشی را حاصل می کند.

 خواص دمنوش های میوه ای

دمنوش ها به عنوان یکی از سالم ترین نوشیدنی ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که در راس این دمنوش های میوه ای دمنوش سیب و به، علاوه بر داشتن طعمی خوشمزه، خواص بسیار زیادی برای بدن دارند به گونه ای که متخصصان طب سنتی مصرف آن بسیار توصیه می کنند.

خواص دمنوش های میوه ای بستگی به نوع میوه ای دارد که از آن برای دمنوش استفاده می کنیم اما همانطور که میدانید این دمنوش ها سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن هستند که انرژی لازم برای بدن را تامین می کنند. دمنوش سیب یکی از این دمنوش های بسیار خوشمزه و پرخاصیت است که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. شاید یکی از مهمترین خواصی که این دمنوش های میوه ای دارند این است که برخلاف چایی فاقد اگزالات هستند و به همین دلیل هیچ گونه تهدیدی کلیه ها را تهدید نمی کند و از ایجاد سنگ کلیه جلوگیری می کند و آب مورد نیاز بدن را تامین می کنند.

از دیگر خواص دمنوش های میوه ای می توان به سم زدایی بدن، پاکسازی بدن، جذب ویتامین های مختلف به بدن و کمک به سلامت بدن اشاره کرد و به همین دلیل با توجه به خواص درمانی بالایی که دارد محبوبیت و مصرف آن در بین افراد بسیار بالا می باشد و تقاضا برای خرید زیاد است به گونه ای که می توان امروزه در اکثر دورهمی ها و پذیرایی ها دمنوش میوه ای را به عنوان یکی از نوشیدنی های سالم برای پذیرایی مشاهده کرد.

برای خرید عمده و جزیی دمنوش سیب،دارچین و لیمو اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید دمنوش سیب و دارچین # خواص دمنوش سیب و دارچین # خرید آنلاین دمنوش گیاهی # Herbal hot drink # خرید دمنوش میوه ای

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای دمنوش سیب،دارچین و لیمو اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط