به زودی

رب

رب لیمو عمانی خانگی اعلی

وزن : 1000 گرم

قیمت برای شما : 69,900 تومان
قیمت : 73,395 تومان
  • طبع رب لیمو عمانی خانگی (یک کیلویی) سرد و خشک است

  • صد در صد طبیعی

  • مقوی معده

  • ضدنفخ

  • اشتها آور

  • مسکن سردرد

  • کاهنده فشار خون

  • رفع کننده علائم سرفه

  • سرشار از ویتامین ث

  • ضد سرطان

  • کاهش کلسترول خون

  • پایین آورنده فشار خون

  • کاهش اسید اوریک

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

دور از نور و رطوبت نگهداری شود


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

رب لیمو عمانی یک چاشنی خوب و خوش طعم برای انواع خورشت ها و غذاهاست، همچنین می تواند جایگزین بسیار مناسب رب گوجه باشد و طعم لذیذتری به غذا می دهد. اگر به غذاهای ترش مزه علاقه دارید حتماً از رب لیمو عمانی و رب غوره در غذاهای خود استفاده کنید.

لیمو عمانی نوعی لیمو ترش است که طبعی سرد و خشک دارد و رب لیمو عمانی نیز در پخت بسیاری از غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر طب سنتی این نوع رب عمانی خنک کننده سیستم های بدن، اشتها آور، ضد عفونی کننده بدن، مقوی برای معده، رفع نفخ، رفع عوارض کمبود ویتامین C، رفع سر درد، مسکن و الیتام دهنده عفونت های سرما خوردگی و سرفه های خشک را دارا می باشد.

رب لیمو عمانی تا حدی باعث افزایش اشتها می شود و برای تقویت دستگاه گوارش مفید است. از بین بردن نفخ شکم و کمک به دفع مواد صفراوی، از دیگر خواص این رب خوش طعم است. این چاشنی به دلیل مواد آنتی‌ اکسیدانی، ضدسرطان شناخته شده و در دفع مواد صفراوی موثر است.

لیموعمانی همانند سایر خانواده لیموها، یکی از اصلی‌ترین خواص آن وجود مواد آنتی اکسیدان فراوان در این میوه است که به پیشگیری از سرطان و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می‌کند.

اضافه کردن لیمو عمانی به غذا‌ها و اسیدی نمودن محیط آن، به افزایش جدب آهن غذا توسط سلول‌های بدن کمک می‌کند. مصرف رب لیمو عمانی و استفاده آن در غذا بسیار توصیه شده در طب سنتی است که خاصیت آرام بخشی دارد.

خواص رب  لیمو عمانی :

مصرف رب لیمو عمانی از بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند

این ماده غذایی حاوی اجزای مفید پتاسیم برای عضلات قلب بسیار عالی است، زیرا پمپاژ خون را تقویت و تنظیم می‌کند، همچنین باعث کاهش فشار خون و کاهش کلسترول می‌شود.از دیگر خواص لیمو عمانی، کاهش کلسترول بد خون و تنظیم فشار خون است. این ماده غذایی مفید، حاوی ترکیب پپتین است که با کاهش کلسترول بد خون، از بروز بیماری‌های قلبی پیشگیری می‌کند.

تقویت دستگاه گوارش 

لیموعمانی سرشار از ویتامین‌ها به ویژه ویتامین C است و از این رو مصرف آن برای پیشگیری و درمان خانگی سرماخوردگی موثر است .

از بین بردن نفخ شکم و کمک به دفع مواد صفراوی از خواص لیمو عمانی است. اسهال و سایر مشکلات معده را درمان کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. یک پاک کننده طبیعی برای دستگاه گوارش بوده، یبوست را برطرف و اشتها را باز می‌کند.

 سم زدایی بدن

لیموی عمانی با تمیز کردن روده با درصد بالای ویتامین C و خواص ضد باکتری، باکتری‌های مضر، مواد زائد و سایر سموم را از بدن خارج می‌کند.

 ضد سرطانی 

این خواص ضد سرطانی است که از تغییر DNA جلوگیری می‌کند، به دلیل ترکیباتی که گزارش می‌شود تقسیم سلول را در بسیاری از رده‌های سلول سرطانی متوقف کرده و به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی نیز کار می‌کند.

سرشار از مواد معدنی

حاوی اسیدفولیک، ویتامین B و اسید آمینه، همراه با ردیابی مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم است که به تولید سلول‌های جدید کمک می‌کند.

رب لیمو عمانی ویتامین C را ذخیره می‌کند

لیموی عمانی با التهاب و سرماخوردگی مقابله می‌کند و باعث افزایش کارآیی در سیستم ایمنی بدن می‌شود. همچنین از بدن در برابر عفونت‌های ویروسی و استرس محافظت می‌کند.

 یک منبع عالی برای ویتامین D

لیموی عمانی تحرک جسمی را افزایش می‌دهد، از پوکی استخوان جلوگیری کرده و استخوان‌ها، عضلات و دندان‌ها را تقویت می‌کند.

افزایش جذب آهن

اضافه کردن لیمو عمانی به غذاها و اسیدی نمودن محیط آن، به افزایش جدب آهن غذا توسط سلول‌های بدن کمک می‌کند.

کلاژن سازی

این ویژگی لیمو، به‌علت مقادیر بالای ویتامین A و C موجود در آن است که به تولید پروتئین‌های کلاژن در بدن کمک می‌کنند. کلاژن با محافظت از رگ‌های خونی و بافت همبند بدن، به کند کردن روند پیری طبیعی پوست کمک می‌کند.

آرامبخش

افرادی که مرتب دچار استرس مزمن و اضطراب می‌شوند مصرف رب لیمو عمانی یا خوردن یک مکملِ‌ حاوی آن موجب آرامش فکری می‌‌شود و بدن را در مقابل اثرات جانبی افزایش هورمون‌های استرس محافظت می‌کند.

مناسب ایام بارداری

محتوای فیبر موجود در این خشکبار برای درمان یبوست در دوران بارداری مفید است و پتاسیم بالای لیمو خشک فشار خون بالا در زنان باردار را کاهش می‌دهد

موارد مصرف رب لیمو عمانی :

از رب لیمو عمانی در انواع خورش های ایرانی مانند قیمه ، قورمه سبزی ، کرفس و همچنین آبگوشت استفاده می شود و مزیت آن بر لیمو عمانی این است که به هیچ عنوان در غذا طعم تلخ ایجاد نمیکند زیرا در هنگام تهیه رب ، تخم های لیمو گرفته میشود و مزیت دیگر آن این است که نسبت به لیمو عمانی بسیار با صرفه تر است .

استفاده در انواع خورشت قیمه ، قورمه سبزی، قلیه ماهی، ابگوشت، چاشنی جوجه کباب ،انواع سس سالاد ، برای مزه دار کردن چایی و دمنوش می شود.

 برای خرید رب سیب  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده رب لیمو عمانی # خرید رب لیمو عمانی # خواص رب لیمو عمانی # Omani lemon paste # سس لیمو عمانی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای رب لیمو عمانی خانگی اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط