به زودی

رب

رب گوجه فرنگی خانگی اعلی

وزن : 1000 گرم

قیمت برای شما : 69,900 تومان
قیمت : 73,395 تومان
  • طبع گوجه فرنگی خانگی (یک کیلویی) سرد و خشک است

  • صد در صد طبیعی

  • تقویت بدن برای تبدیل کلوگر به انرژی مفید برای فعالیت های بدنی

  • کنترل کلوگز خون و در نتیجه افزایش سیستم مقاومت علیه بیماری های هم چون دیابت و تقویت سیستم عصبی و مغز

  • آنتی اکسیدان موجود در گوجه فرنگی سدی محکم در برابر بیماری های عفونی است

  • فراهم کردن خوابی راحت و بهبود حرکت عضله ها

  • افزایش قدرت یادگیری و حافظه

  • خواص و فواید گوجه فرنگی برای سلامتی

  • کمک به جلوگیری از سرطان

دور از نور و رطوبت نگهداری شود


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

یکی از پر مصرف ترین چاشنی های غذایی در سراسر جهان گوجه فرنگی  است. که هم به عنوان طعم دهنده و هم به عنوان رنگ دهنده به انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

و در آشپزی ایرانی هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. و از رب گوجه فرنگی به عنوان چاشنی در اکثر غذاهای سنتی و اصیل ایرانی ( مثل خورش قیمه ، آبگوشت و … ) استفاده می شود.

محتوای گوجه حدود 95٪ آب بوده و 5٪ باقیمانده را کربوهیدرات و فیبر تشکیل می دهد. گوجه ها حاوی مقدار خوبی ویتامین های A، C، K و خانواده ویتامین های B است. مواد معدنی همچون پتاسیم، منگنز، منیزیم، مس و فسفر در گوجه فرنگی نیز وجود دارند. این گیاه حاوی فیبر و پروتئین و مقداری ترکیبات ارگانیک مانند لیکوپن است که به شدت برای سلامتی ما مفید می باشد.

رب گوجه محصول گوجه فرنگی‌های له شده و بدون پوست و دانه است. زمان طولانی پخت رب باعث غلظت آن می‌شود. رب گوجه فرنگی حاوی مواد مغذی بسیار و ترکیبات مهمی است که در گوجه فرنگی خام به مقدار کمتری وجود دارند. این ویژگی باعث می‌شود که این رب یکی از سالم‌ترین چاشنی‌ها برای طبخ غذا باشد.

مواد مغذی یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی حاوی 13 کالری و 0 گرم چربی است. و این بدین معناست که رب گوجه فرنگی باعث اضافه وزن نمی‌شود. ویتامین A به وفور در این چاشنی سرخ وجود دارد. که برای چشم، رشد جنین و سلامت باروی نقش دارد.

ویتامین C ویتامین ناپایداری در مقابل حرارت است و اگرچه این ویتامین در گوجه خام بیشتر است، اما رب گوجه با آنتی اکسیدان‌های بیشتر این کمبود را جبران کرده است. ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده و تقویت سیستم ایمنی بدن دو کارکرد مهم رب گوجه فرنگی برای سلامتی بدن است. این چاشنی همچنین منبع مهمی از ویتامین K و خانواده ویتامین B است و در هر قاشق غذاخوری از آن 5 میلی گرم آهن وجود دارد، که به تولید گلبول‌های قرمز کمک زیادی می‌کند. همچنین یک قاشق غذاخوری از این رب حدود 162 میلی گرم پتاسیم دارد که باعث تنظیم ذخیره مواد مغذی در بدن می‌شود.

خواص رب گوجه فرنگی خانگی

گوجه ها سرشار از ویتامین C و دیگر آنتی اکسیدان هایی هستند که بر علیه رادیکال های آزاد مضر در بدن ما که باع2 ایجاد سرطان می شوند، مبارزه می کنند. گوجه ها حاوی پلی فنول هستند که یک ترکیب گیاهی و موثر در جلوگیری سرطان پروستات می باشد. بتاکاروتن موجود در گوجه ها همچنین خواص ضد سرطانی نیز دارند. براساس تحقیقات و مطالعات دکتر جان اردمن مواد موجود در گوجه فرنگی با ایجاد حفاظت اپیدمیلوجیکال درصد ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهد.

گوجه فرنگی از آنجایی که حاوی رنگدانه و آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن است، به مراقبت از سلول‌ها در برابر عوامل مخرب می‌پردازد. این محققان پی برده‌اند که گوجه فرنگی ویژگی‌های پروبیوتیکی هم دارد و می‌تواند فعالیت باکتری‌های مفید در روده را افزایش دهد. آن‌ها در گوجه فرنگی، نوعی از گونه‌های اصلی باکتری‌های خوب را پیدا کرده‌اند که می‌تواند با آنتی اکسیدان موجود در خود گوجه فرنگی در تعامل بوده و اثرات مفیدی روی سلامت روده بگذارند.

از طرفی محققان با بررسی مصرف پخته یا خام گوجه فرنگی به این نتیجه رسیدند که ویژگی‌های آنتی اکسیدانی گوجه فرنگی، وقتی به صورت خام مصرف می‌شود، هنگام مراحل هضم از بین می‌رود. اما شکل پخته و رب آن، می‌تواند انجسام آنتی اکسیدان لیکوپن را هنگام هضم بیشتر کرده و آن جذب بدن شود؛ بنابراین رب گوجه فرنگی نسبت به گوجه فرنگی خام، فواید بیشتری دارد. این محققان می‌گویند، رب گوجه فرنگی حاوی پروبیوتیک و آنتی اکسیدان است که با مصرف آن یا گوجه فرنگی پخته شده، می‌توانید در افزایش باکتری‌های روده موثر باشید و بدین ترتیب سلامت روده و به طور کلی بدن‌تان را افزایش دهید.

 برای خرید رب گوجه فرنگی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده رب گوجه فرنگی # خرید رب گوجه فرنگی # خواص رب گوجه فرنگی # tomato paste # سس گوجه فرنگی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای رب گوجه فرنگی خانگی اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط