به زودی

آب

آب نارنج طبیعی خانگی یک لیتری اعلی

وزن : 1000 گرم

قیمت برای شما : 149,500 تومان
قیمت : 156,975 تومان
  • طبع آب زرشک طبیعی خانگی (یک لیتری) سرد وخشک است

  • صد در صد طبیعی

  • وجود ویتامین C فراوان

  • درمان بیماری صرع

  • داروی ضد روماتیسم

  • کمک به ترک اعتیاد

  • بهبودی درد پایین کمر

  • رفع گرفتگی معده

  • کمک به رفع تب

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • پایین‌‎آورنده اوره

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • تصفیه کننده خون

  • پایین آورنده چربی خون

  • پایین آورنده اوره

  • بهترین در درمان آفت دهانی

  • درمان جوش صورت و بدن

  • درمان سنگ کیسه صفرا

  • رفع عطش

دور از نور و رطوبت نگهداری شود


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

آب نارنج طبیعی خواص بسیار فراوان است. این میوه به دلیل آنکه از طیف وسیعی از ویتامین‌ها، طبق اصول طب سنتی، ترشی ها همه به عصب ها ضرر می رسونن، از بین ترش مزه ها، نارنج کمترین ضرر و آسیب رو به سیستم عصبی میزند.

خوردن آب نارنج همراه با غذا، شکر اضافی رو از بدن دفع کرده و خاصیت کاهندگی قند خون رو دارد. به همین دلیل به بیماران دیابتی توصیه می شه این چاشنی رو همراه سالاد سبزیجات تازه و غذا میل کنند.
همچنین افرادی که کم خونی دارند یا در معرض کمبود آهن هستند، بهتره همراه غذا آب نارنج مصرف کنند.

همچنین خواص آب نارنج پایین آورنده چربی خون و در ضمن یه ضدعفونی کننده محسوب می شود و مصرف آن هنگام گلودرد تاثیرات مثبتی رو به همراه دارد.آن‌هم در مقادیر فراوان، بهره می‌برد، برای تمام ارگان‌های بدن خواص متنوعی دارد. این چاشنی برای پوست و همچنین دارای آنتی‌اکسیدان‌های فراوان، باعث شده تا خوردن منظم آن باعث شادابی پوست افراد شود.

آب نارنج همچنین برای درمان کم‌خونی، بیماری‌های کلیوی، بیماری‌های التهابی، دیابت، چربی خون، فشار خون پایین، دستگاه گوارشی بدن، و حتی در مبارزه با سرطان مفید است و می‌توان آن را به عنوان یکی از مرکبات فوق‌العاده برای سلامتی بدن معرفی کرد.

نارنج یکی از مرکباتی است که ارزش غذایی و خواص بسیاری دارد. ترشی طبیعی باعث هضم سریع تر غذاها می شود ، به همین دلیل از آب نارنج به عنوان چاشنی سالاد و چاشنی روی غذاهایی مانند ماهی استفاده می شود.

خواص آب نارنج طبیعی

سرشار از ویتامین ث

تمام میوه های ترش و به ویژه مرکبات، حاوی ویتامین C هستند. آب نارنج نیز مانند دیگر مرکبات سرشار از ویتامین ث است که با مصرف آن سیستم ایمنی بدن تقویت می شود. در صورت ابتلا به سرماخوردگی ، مصرف آب نارنج ، روند درمان را سریعتر می کند.

ضدعفونی کننده

مصرف نارنج در زمان گلو درد تاثیر بسیاری دارد. برای رفع تورم گلو و حلق ، می توان آب نارنج را غرغره کرد. همچنین می توان نصف لیوان آب نارنج را با یک قاشق عسل ترکیب کرده و بعد از غذا میل کرد.

هضم کننده غذا

مصرف مرکبات ترش مزه ، به هضم سریعتر مواد غذایی کمک می کنند. آب نارنج نیز یکی از مهمترین چاشنی های ترش مزه برای چاشنی غذا محسوب می شود. همچنین برای رفع ترشی معده ، مصرف آب نارنج همراه غذا بسیار موثر است.

درمان سرما خوردگی

آب نارنج به دلیل داشتن ویتامین C فراوان برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی، و درمان سینوزیت بسیار مفید می باشد.

درمان کم خونی

ویتامین C موجب جذب آهن غذا در بدن می شود. بنابراین مصرف آب نارنج به همراه غذاهای گوشتی ، میزان جذب آهن در خون را افزایش می دهد. بنابراین افرادی که دچار کم خونی هستند بهتر است خوردن آب نارنج را به همراه غذای خود فراموش نکنند.

کاهش قند خون و دیابت

یکی از خواص نارنج ، کاهش قند خون است. به همین دلیل به بیماران دیابتی توصیه می شود که این چاشنی خوشمزه را به سالاد و یا غذای خود اضافه کنند.

حفظ سلامت کلیه ها

نارنج خاصیت آنتی اکسیدانی و محتوای فلاونوئید بالایی که دارد با حفظ سلامت کلیه ها ، از کلیه در برابر آسیب های ناشی از جنتامایسن القایی محافظت می کند.

مفید برای پوست

اگر به دنبال یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست خود هستید ، آب نارنج انتخاب مناسبی است زیرا دارای خواص ضدالتهابی و ضد باکتریایی است. برای مرطوب کردن پوست خود می توانید آب نارنج را با معادل یک سوم آن ، گلاب ترکیب کرده و مانند ماسک به صورت خود بمالید. مصرف مداوم این ترکیب باعث تقویت پوست می شود.

کاهش وزن و لاغری

از خواص مهم دیگر آب نارنج می توان به کمک به لاغری، کاهش وزن و درمان یبوستاشاره کرد. برای خلاص شدن از چربی و وزن اضافه می توانید آب نارنج تازه را با مقدار کمی شکر مخلوط کرده و مصرف کنید. آلکالوئید سینافین موجود در آب نارنج، منجر به افزایش متابولیسم بدن و کاهش اشتها می شود. با مصرف این ترکیب و ورزش مداوم شاهد کاهش وزن خود خواهید بود.

کاهش کلسترول

آب نارنج در کاهش کلسترول بالای خون تاثیر زیادی دارد. همچنین مصرف آن برای جلوگیری از بیماری های قلبی، تحریک و تقویت عضلات قلب ، رفع نارسایی ها، ضعف قلب و ترومبوز بسیار موثر است.

درمان گرفتگی بینی

در طب سنتی از نارنج برای رفع احتقان و گرفتگی بینی استفاده می شود.برای درمان گرفتگی بینی باید میوه نارنج را داخل آب در حال جوش انداخته و بخار آن را استنشاق کنید.

درمان سرطان

نارنج دارای ترکیباتی مانند لیمونن و میرسن است که خاصیت قوی ضد سرطانی دارد و خطر ابتلا به سرطان از جمله سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

از بین بردن پف زیر چشم

در طب سنتی برای از بین بردن پف اطراف چشم از آب نارنج استفاده می شود.

کاهش چربی و فشار خون

آب نارنج ترکیباتی دارد که موجب کاهش فشار خون و چربی خون می شود. پس بهتر است آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید. برای کاهش فشار خون باید نصف لیوان آب نارنج را با یک قاشق عسل مخلوط کرده و بعد از غذا میل کنید.

نحوه استفاده از آب نارنج طبیعی

با توجه به خواص و مضرات آب نارنج، باید بدانید که آب نارنج را به شکل‌های متفاوتی می‌توان مصرف کرد. هر کدام از این شکل‌ها می‌تواند باعث شود که بدن شما از خواص آب نارنج بهره مند شود.

اولین روش استفاده از آب نارنج، خوردن آن به شکل خالی و خالص است. اما با توجه به مزه آن، می‌توانید برای بهبود طعم به آن یک تا ۲ قاشق عسل اضافه کرده و سپس آن را میل نمایید.

دومین روش استفاده از آب نارنج، اضافه کردن آن به غذا به عنوان طعم دهنده است. سومین روش استفاده از آب نارنج، استفاده از آن به عنوان چاشنی و سس در سالادهاست.

 برای خرید آب نارنج اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده آب نارنج # خرید آب نارنج # خواص آب نارنج # کاهش قند خون # کاهش وزن # تصفیه کننده خون # چاشنی سالاد

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای آب نارنج طبیعی خانگی یک لیتری اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط