به زودی

آب

آب زرشک طبیعی خانگی یک لیتری اعلی

وزن : 1000 گرم

قیمت برای شما : 149,500 تومان
قیمت : 156,975 تومان
  • طبع آب زرشک طبیعی خانگی (یک لیتری) سرد وخشک است

  • صد در صد طبیعی

  • وجود ویتامین C فراوان

  • درمان بیماری صرع

  • داروی ضد روماتیسم

  • کمک به ترک اعتیاد

  • بهبودی درد پایین کمر

  • رفع گرفتگی معده

  • کمک به رفع تب

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • پایین‌‎آورنده اوره

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • تصفیه کننده خون

  • پایین آورنده چربی خون

  • پایین آورنده اوره

  • بهترین، در درمان آفت دهانی

  • درمان جوش صورت و بدن

  • درمان سنگ کیسه صفرا

  • رفع عطش

دور از نور و رطوبت نگهداری شود


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

خواص آب زرشک به دلیل وجود ویتامین ها و مواد معدنی خاص بسیار برای بدن مفید است. طبق شواهد، نوشیدن آب زرشک باعث پاکسازی روده، کبد و کیسه صفرا می شود.

آب زرشک دارای طیف وسیعی از مزایای سلامتی برای بدن است. چرا که در ترکیبات آن ماده مهمی به نام بربرین وجود دارد. این ترکیب خاصیت دارویی عجیبی دارد. به گونه ای که به اثبات رسیده از رشد باکتری ها جلوگیری می کند و التهاب را کاهش می دهد.

همچنین این نوشیدنی ترش و خوشمزه اثرات مفیدی بر سیستم قلبی عروقی و عصبی دارد. نوشیدنی زرشک غنی از آنتی اکسیدان بوده از همین رو، می تواند از انواع سرطان ها مانند سینه پیشگیری کند.

فواید زرشک برای سلامتی:

همان‌طور که پیشتر عنوان شد گیاه زرشک، درختچه‌ ای با توت قرمز ترش است و اصطلاحاً زرشک نامیده می‌شود. امروزه آن را در سراسر جهان پرورش می‌دهند. این گیاه قرن‌ها برای درمان مشکلات گوارشی، رفع انواع عفونت‌ها و بیماری‌های پوستی به‌صورت گسترده در طب سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

چشمگیر ترین ترکیب موجود در آن بربرین عنوان می‌شود که نوعی آنتی‌اکسیدان قوی است و در بیماری‌های دیابت، عفونت‌های دندان و درمان آکنه نیز کاربرد وسیعی دارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین خواص زرشک، معرفی می‌گردد:

سلامت قلب

آب زرشک نوعی ترکیبی فعال به نام بربامین دارد که با تنظیم غلظت یون های کلسیم باعث محافظت از قلب در برابر آسیب ها و صدمات به بافت قلب می شود . تنظیم این یون های کلسیم از بروز سکته جلوگیری می کند.

قابل ذکر است که در صورت تنظیم نبودن میزان کلسترول موجود در بدن، رگ های خونی نازک می شوند و اکسیژن و خون کافی و لازم به قلب نمی رسند و افراد دچار حمله های قلبی می شوند.

مواد موجود در آب زرشک به خوبی می توانند به جذب آهن بپردازند، آهن می تواند کمبودهای خونی را در افراد جبران کند.

گفتنی است افراد در سنین مختلف و به خصوص سالمندان می توانند با مصرف آب زرشک طبیعی میزان گردش خون خود را بهبود ببخشند و رگ های خونی خود را باز کنند تا هم سلامت قلب تضمین شود و هم روند اکسیژن رسانی به دیگر اندام های بدن به راحتی صورت بگیرد.

 حفظ سلامتی کبد:

دفع سموم و پاکسازی بدن از مواد غیر مفید به دوش کبد است. از جمله فواید زرشک می‌توان به خاصیت ضد میکروبی آن اشاره نمود که در این امر در حفظ سلامت کبد جایگاه ویژه‌ ای می‌یابد. پاکسازی کبد و بهبود عملکرد آن با این ماده قابل دسترسی است. حتی در مداوای بیماری کبد چرب، عصاره آن که سرشار از رادیکال‌های آزاد و آنتی‌اکسیدان بوده، کاربرد فراوانی دارد.

مصرف آب زرشک به تغذیه ی کبد کمک می کند و موجب انجام درست عملکردهای کبد می شود همچنین آب زرشک کبد و کلیه را شستشو می دهد.

 کاهش فشار خون:

وجود پلی فنول، آنتی‌اکسیدان‌های قوی و نیز ویتامین سی به سلامت و افزایش طول عمر دیواره رگ‌های خونی منجر شده که این امر با کاهش فشار خون در افراد مبتلاء به این بیماری تضمین می‌گردد.

نوشیدن آب زرشک بدون نمک سبب پایین آمدن فشار خون و رفع غلظت می شود.

اگر آب زرشک را با نمک مصرف کنید سبب بالا رفتن فشار خون می شود و برای افراد دارای فشار خون پایین مناسب است.

 سلامت پوست و مو:

استفاده از ویتامین C برای کلاژن‌ ساختن و داشتن پوستی روشن و شفاف بر کسی پوشیده نیست. تولید ملانوما با این ماده به کم‌رنگ شدن لکه‌های پوستی کمک می‌کند. هم چنین در به تعویق انداختن پیری پوست و بروز علائم آن اثرگذار خواهد بود. سلامت و درخشندگی موها در اثر بهبود گردش خون و تغذیه بهتر پوست و مو از دیگر فواید زرشک، عنوان می‌شود.

 چربی سوزی:

مصرف زرشک و آب زرشک سبب افزایش چربی سوزی می شود بنابراین لاغری و کاهش وزن را در پی دارد.

حفظ رژیم غذایی برای افزایش چربی‌سوزی و لاغری در کنار انجام مرتب ورزش اهمیت فراوانی دارد. افزایش متابولیسم بدن عاملی است که به کاهش چربی مضر در خون منجر می‌شود. در صورت برهم خوردن تعادل رادیکال‌ های آزاد و آنتی‌اکسیدان‌ها، بیماری چاقی و سایر موارد مرتبط با آن در بدن شکل خواهد گرفت. از این رو استفاده از عصاره و یا آب زرشک به‌ صورت منظم به حفظ این تعادل کمک خواهد نمود.

 سرشار از مواد مغذی:

وجود کربوهیدرات، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی، لزوم استفاده از این ماده را خاطرنشان می‌سازد. این ماده منبع عالی ویتامین C است. آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند محافظت در برابر آسیب‌های سلولی که به بروز بیماری‌های قلبی و سرطان می‌انجامد، را کنترل نمایند.

کاهش قند خون

اگر می خواهید سطح قند خون شما کاهش یابد آب زرشک را همراه با گیاه خارمریم مصرف کنید تا مانند انسولین عمل کرده و سطح قندخون را کنترل نماید.

زرشک به کنترل قند خون کمک می کند و برای جلوگیری از ابتلا به دیابت بسیار مناسب است اما مصرف همزمان داروهای خاص کاهش سطح قند خون با آب زرشک اختلال ایجاد می کند.

کاهش بیماری سل

آب زرشک دارای خواص ضد باکتریایی است. مصرف روزانه یک فنجان آب زرشک علائم بیماری سل را کاهش می دهد.

تقویت حافظه

بربامین موجود در آب زرشک سبب از بین رفتن خطر اکسیداسیون در زیست مولکول های مغز می شود و از کار افتادگی مولکول های حافظه جلوگیری می کند.

درمان اسهال

آب زرشک دارای ویژگی های قابض کنندگی است که می توانید با مصرف آن از فواید بی نظیر آن در درمان اسهال بهره مند شوید.

درمان روماتیسم

آب زرشک دارای خاصیت ضدروماتیسمی بوده و این بیماری را درمان می کند.

ترک اعتیاد

آلکالوئید بربرین موجود در آب زرشک می تواند اعتیاد به تریاک را درمان و برطرف می کند.

کاهش کمردرد

ترکیبات موجود در آب زرشک به عنوان دارویی موثر در کاهش کمردرد شناخته می شوند و سیاتیک یا درد پایین کمررا درمان می کنند.

تقویت سیستم ایمنی

آب زرشک کارایی سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد و برای درمان انواع عفونت ها مانند عفونت مجاری ادراری ،عفونتهای قارچی دستگاه تناسلی زنان و عفونت های دستگاه گوارش مفید است.

تقویت معده

آب زرشک گرفتگی معده و سایر مشکلات گوارشی را درمان می کند.

کاهش تب

آلکالوئیدهای باربرین موجود در آب زرشک خاصیت تب بری دارد و در درمان تب موثر است.

بهترین زمان برای مصرف آب زرشک :

برای رفع مشکلات کبدی بهتر است آن را هنگام صبح ناشتا و هنگام شب قبل از خواب مصرف کرد، درمواقع دیگر بستگی به میزان مورد نیاز و مشکل خود می توانید مصرف کنید، مثلا برای افرادی که دنبال رژیم لاغری هستند مصرف سه فنجان آب‌زرشک در روز توصیه می شود.

 برای خرید آب زرشک اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده آب زرشک # خرید آب زرشک # خواص آب زرشک # کاهش قند خون # کاهش وزن # تصفیه کننده خون

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای آب زرشک طبیعی خانگی یک لیتری اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط