ادویه

ادویه دود خالص اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 52,500 تومان
قیمت : 55,125 تومان
  • ادویه دود یک ادویه ی پرطرفدار است که ریشه قدیمی دارد.

  • پودر دود تقریبا همان دود طبیعی است که بر اثر فرآیندهای خاص مانند تقطیر، تصفیه و تغلیظ شکل پودر درآمده است.

  •  این چاشنی، طعم خوش مزه و رایحه ی بسیار معطر دود است که دارد و این ویژگی ها را به انواع غذاها شما هدیه می دهد.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه دود خالص یکی از معروف‌ترین چاشنی‌ها برای غذاهاست. این ادویه مورد علاقه کسانی است که به غذاهای دودی مثل کباب کوبیده دودی علاقه دارند که با آتش چوب درختان پخته می‌شوند. در واقع کسانی که دوست دارند غذاهای دودی میل کنند ولی شرایط آن را ندارند می‌توانند با خرید ادویه دود، همان عطر و طعم را به غذا بدهند. مزیت بزرگ استفاده از ادویه‌های دود این است که چوب درختان آتش زده نمی‌شوند.

پودر دود یکی از افزودنی های جدید و جذاب است که می تواند عطر و طعمی دلنشین، متفاوت و مطبوع در غذاهای شما ایجاد کند. شما به راحتی می توانید این پودر را به تمامی غذاهای خود به ویژه انواع کباب، استیک و سبزیجات گریل اضافه کنید. تا از عطر و طعم دود طبیعی این محصول بهره مند شوید. پودر دود تقریبا همان دود طبیعی است که بر اثر فرآیندهای خاص مانند تقطیر، تصفیه و تغلیظ شکل پودر درآمده و در فروشگاه بهسا مارکت به فروش می رسد.

بهترین روش برای اینکه بوی بد گوشت رو از بین ببریم مزه دار کردن ان هست. اکثر اوقات این روش با استفاده از پیاز یا پودر پیاز و ادویه های مختلف صورت میگیرد، ولی مواقعی هم هست که ان رو در طبیعت بدون اینکه به روش خاصی مزه دار کنیم روی آتیش میپزیم و جذاب ترین گزینه برای آن طعم دود است، حالا ما اینجا میخوایم انواع گوشت رو بدون پخت ان روی آتش با ادویه ای به نام دود طعم دار کنیم تا عطری قوی به آن بدهیم.

کاربرد ادویه دود خالص

این ادویه نه تنها برای انواع گوشت ها استفاده میشه، بلکه در انواع کالباس، همبرگر، غذا های دریایی و سبزیجات هم میشه ازش استفاده کرد. همچنین یکی از بهترین کار هایی که با استفاده از این ادویه میشه کرد، پختن برنج باهاش هست، برنجی که با این ادویه پخته می شود بینظر است.

یکی از رایج ترین استفاده ازآن در ترکیب انواع فست فود ها ترکیب عالی میشود.

ادویه دودی عرضه شده در فروشگاه بهسا مارکت، محصولی جالب و ویژه تهیه شده از عصاره دود طبیعی چوب است که جهت طعم دادن به انواع خوراکی ها و به صورت محلول در آب و روغن می باشد. پودر دود که مقاوم به حرارت نیز می باشد مناسب برای انواع فراورده های گوشتی، سوسیس و کالباس، محصولات و غذاهای آماده و نیمه آماده و … است.

 برای خرید ادویه دود خالص اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده ادویه دود # خرید ادویه دود # خواص ادویه دود # ترکیبات ادویه دود

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه دود خالص اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط