طعم

طعم دهنده ی طبیعی پنیری اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 52,500 تومان
قیمت : 55,125 تومان
  • طعم دهنده ی پنیری 100% طبیعی و بدون مواد مضر شیمیایی

  •  طعمی کاملا خاص و انحصاری

  • خاصیت طعم دهی بالا درمدت زمان کوتاه

  • نگهداری آسان و مدت زمان ماندگاری بالا 

  • از بین بردن طعم‌ نامطلوب غذاهای گوشتی

  • قابل استفاده برای انواع چیپس، پاپ‌کرن، اسنک، کرانچی، سیب‌زمینی سرخ شده، سس‌ها، سالادها و هر غذایی که دوست دارید عطر و طعم پنیر داشته باشد.

  • فقط کافیه بعد از اماده شدن پفیلا مقداری از طعم دهنده بهش اضافه کنین و خوب مخلوط کنین و حالا یه پفیلای پنیری دارید.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

طعم دهنده ی طبیعی پنیری، به عنوان محصول خوش عطر و طعمی شناخته می شود که در تهیه طیف وسیعی از غذاها و خوراک ها از جمله خوراک های سیب زمینی و غیره استفاده می شود. اما به طور کلی، مصرف این چاشنی به سلیقه غذایی و ذائقه شخصی افراد بستگی دارد.

لازم به ذکر است که چاشنی پنیر، انواع گوناگونی داشته و هر یک از آن ها نیز باب طبعی برخی افراد بوده و برای استفاده در غذاهای خاصی به کار می رود. به دلیل پرمصرف بودن و محبوبیت این چاشنی در سراسر دنیا، چاشنی پنیر را با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه و امکان خرید آن را نیز برای شما مصرف کنندگان و خریداران محترم فراهم آورده است. با خرید چاشنی طعم پنیر بهسا بهترین لحظات را با خانواده بسازید.

انواع طعم دهنده های پنیری

یکی از محبوب ترین طعم دهنده های موجود در بازار که در صنایع مختلف به کار می رود طعم دهنده های پنیری است. علاوه بر طعم خاصی که ایجاد می کند باعث ایجاد پوششی بر روی محصول می گردد که یکی از شاخصه های مهم این نوع طعم دهنده می باشد. با این وجود ما تنها معروف ترین و پر مخاطب ترین های انواع طعم دهنده پنیری را به شما معرفی می کنیم.

طعم دهنده پنیر چدار : که طعم محبوب چدار را با خود به همراه دارد. طعمی که یکی از محبوب ترین پنیرهای دنیا به ویژه در انگلیس شناخته می شود.
طعم دهنده پنیر فرانسوی : با طعمی خاص از سرزمین پنیرهای متنوع
سایر طعم دهنده های پنیری (نظیر طعم دهنده پنیر محلی و …)

چرا از طعم دهنده ی طبیعی پنیری استفاده کنیم؟

 چاشنی ها نوعی ماده طعم دهنده  می باشد که از آن برای خوش عطر و طعم نمودن استفاده می کنند. چاشنی پنیر نیز یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع چاشنی در سراسر جهان است که با استفاده از مواد اولیه سالم و طبیعی تهیه شده و در امور مختلفی کاربرد دارد.

شما می توانید از این چاشنی برای تهیه انواع غذاها و خوراک هایی که با طعم و یا حضور پنیر کامل می شوند استفاده کرده و از عطر و طعم بی نظیری که به غذای شما می بخشند لذت ببرید. پس از پخت غذا و در هنگام سرو آن می توانید مقداری از این چاشنی را بر روی غذای دلخواه خود بپاشید و سپس اجازه دهید تا عطر و طعم خود را آزاد نماید. میزان مصرف این چاشنی به سلیقه شما بستگی دارد. بنابراین می توانید به میزان دلخواه خود از آن استفاده کنید.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به طعم انواع پنیر علاقمند هستند و در غذاهای مختلف از آن ها استفاده می کنند، کافی است یک بار از چاشنی پنیر فروشگاه بهسا مارکت استفاده کنید تا شیفته عطر و طعم آن شوید. چاشنی پنیر  در ابعاد و بسته بندی های گوناگون و همچنین با گریدهای وزنی متنوع در فروشگاه اینترنتی این مجموعه ارائه می شوند و شما می توانید چاشنی مورد نظر خود را متناسب با میزان مصرف و مقدار مورد نیازتان انتخاب و خرید کنید.

 برای خرید طعم دهنده پنیری اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده طعم دهنده پنیری # خرید طعم دهنده پنیری # خواص طعم دهنده پنیری # Natural cheese flavoring

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای طعم دهنده ی طبیعی پنیری اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط