پودر

پودر عصاره مرغ اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 53,900 تومان
قیمت : 56,595 تومان
  • طبع عصاره مرغ گرم و خشک است.

  • سرشار از کلاژن

  • تقویت سیستم ایمنی

  • تقویت پوست، مو، دندان و ناخن 

  • عصاره مرغ یک ماده غذایی راحت و همه کاره برای غذاهاست.

  • این ترکیب به طعم دادن به انواع غذاها، از جمله سوپ، خورش، پاستا، و کاسرول کمک می کند.

  • بعلاوه، بسیار متمرکز بوده و به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز دارد. همین امر آن را گزینه خوبی برای کسانی که آشپزخانه های کوچکتری دارند تبدیل کرده است.

  • علاوه براین عصاره های مرغ و گوشت ماندگاری بیشتری نسبت به آب مرغ یا آبگوشت معمولی دارند .

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 

 

 

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

از پودر عصاره مرغ می‌توان به عنوان طعم دهنده و یا جایگزین مرغ در انواع خورشت، سوپ و سایر غذاها استفاده کرد. عصاره مرغ ساخته شده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌تواند یک انتخاب عالی برای داشتن یک غذای خوش طعم و حرفه‌ای در کمترین زمان باشد.عصاره مرغ عرضه شده در فروشگاه بهسا مارکت یک عنصر سازنده فوق العاده برای سس ها و سوپ ها است. عطر و طعم مرغ طبیعی، بدون استفاده از مواد مصنوعی که برای انواع غذا مناسب است. عصاره مرغ تعادل کاملی بین ادویه، روغن و مواد ترش موجود در ماریناد ایجاد می کند.استفاده از عصاره مرغ فروشگاه بهسا مارکت باعث تشدید و افزایش طعم مرغ و سایر گوشت ها می شود.

عصاره مرغ چیست؟

به عصاره مرغ که آب استخوان می گویند، مایع آشپزی مطبوعی است که اساس بسیاری از غذاها، به ویژه سوپ ها، خورشت ها و سس ها را تشکیل می دهد. تهیه عصاره شامل جوش آمدن استخوان حیوانات، گوشت، مرغ، غذاهای دریایی یا سبزیجات در آب، اغلب برای مدت زمان طولانی است.

و یک ماده بسیار مفید است که قابلیت انعطاف پذیری آن باعث می شود که در ترکیبات بی شماری به یک ماده اصلی تبدیل شود. عصاره مرغ حاوی عصاره طبیعی مرغ، ادویه‌های معطر و مواد لعاب‌دهنده است تا به غذا عطر و طعمی به یادماندنی بدهد.

پودرعصاره مرغ، عصاره ای است که به عنوان مواد طعم دهنده عمل می کنند. آن ها از سال ها پس از صرفه جویی در زمان پخت و مقدار موادی که برای تهیه یک مزه با طعم مفید است، اهمیت پیدا کرده اند.

کاربرد پودر عصاره مرغ :

عصاره مرغ یک ماده بسیار مفید، قابلیت انعطاف پذیری آن باعث می شود که در ترکیبات بی شماری به یک ماده اصلی تبدیل شود. این ماده غذایی بسیار مغذی معمولاً در سوپ ها، سس ها و گندم ها استفاده می شود. همچنین اخیراً به عنوان یک نوشیدنی سلامتی محبوبیت پیدا کرده است. با استفاده عصاره گوشت عطر و طعم سوپ ها، خورشت ها، سس ها، برنج، سبزیجات، پاستا و هر نوع غذای مرغ را تقویت کنید. هنگام پخت ماکارونی، برنج یا سبزیجات، عصاره مرغ را به آب اضافه کنید.

خواص پودر عصاره مرغ:

علاوه بر این که منبع عالی مواد معدنی است، ایمنی بدن را افزایش می دهد و هضم را بهبود می بخشد. عصاره گوشت حاوی کلسیم، منیزیم، فسفر است، از مفاصل پشتیبانی می کند و سلامت استخوان و دندان را بهبود می بخشد. حاوی پروتئین کلاژن هستند که با پخته شدن به ژلاتین تبدیل می شود و چندین اسید آمینه مهم تولید می کند اسیدهای آمینه موجود در آبگوشت استخوان می تواند به مبارزه با التهاب کمک کند. به همین دلیل، خوردن آن ممکن است به محافظت در برابر بیماری کمک کند. اسیدهای آمینه موجود در آبگوشت استخوان به سلامت مفاصل کمک می کند و مصرف آن ممکن است به کاهش علائم آرتروز کمک کند.

روش مصرف:

از عصاره مرغ در هر غذایی میتوان استفاده زیرا طعم مرغ را تقویت میکند. برای استفاده از عصاره مرغ باید 1 قاشق از آن را در یک لیوان آب جوش به خوبی حل کرده سپس به انواع غذا اضافه کنید.

برای خرید پودر عصاره مرغ اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه پودر عصاره مرغ # خرید پودر عصاره مرغ # خواص عصاره مرغ # Chicken extract powder

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر عصاره مرغ اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط