ادویه

ادویه کچاپ اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 53,900 تومان
قیمت : 56,595 تومان
  • طبع پاپریکا گرم وخشک است.

  • یک آنتی اکسیدان قوی

  • به عنوان رنگ دهنده طبیعی که فاقد مواد شیمیایی است،

  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

  • از چاشنی کچاپ امروزه در محصولات غذایی همانند سالاد ها، اسنک ها، خوراک های گریل شده، سیب زمینی سرخ شده و … استفاده می شود.

  • از این چاشنی خوش طعم برای انواع جوجه کباب نیز می توان استفاده نمود زیرا طعم متفاوت و مطبوعی به غذا می دهد.

  • کمک به درمان یبوست با توجه به محتوای فیبر بالا

  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه کچاپ، یک ادویه ترکیبی جدید و بسیار خوشمزه است، عمده ترین ترکیبات آن می توان به گوجه فرنگی اشاره کرد ولی ادویه کچاپ چیلی حاوی درصد زیادی پودر گوجه فرنگی و مابقی پودرتخم گشنیز، فلفل سیاه و فلفل قرمز، نمک و زیره سبز می باشد که بیشتر برای تهیه سس کچاپ در منزل و یا رستوران ها کاربرد دارد.

کچاپ سرشار از لیکوپن است،لیکوپن یک نوع آنتی اکسیدان بسیار قوی که مانع بروز انواع سرطان ها می شود. ادویه کچاپ برای افزودن رنگ، طعم و مزه در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد، با افزودن کچاپ به غذاها بخاطر داشتن مقادیر بالایی از گوجه فرنگی پخته شده، میزان زیادی لیکوپن به غذا اضافه می گردد.

به همین دلیل با مصرف این چاشنی هر وعده غذا مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان ها وارد بدن می شود. با این کار هم سیستم ایمنی بدنتان را قوی تر کردید و هم طعم غذای شما لذیذتر از پیش می شود.

خواص پودر کچاپ

پودر کچاپ معدن لیکوپن است. یک نوع آنتی اکسیدان که مانع بروز برخی از انواع سرطان ها می شود. پودر کچاپ مانند دیگر غذاهای دارای گوجه فرنگی ، مقدار زیادی لیکوپن برای هر پرس غذا تولید می کند، به این خاطر که طبخ لیکوپن را فعال تر می کند.

موارد مصرف:

قابل مصرف در انواع محصولات غذایی همانند سالادها، اسنک ها، سیب زمینی سرخ شده، ذرت بو داده، پفک هندی، غذاهای آماده و … به عنوان طعم دهنده طبیعی که طعم خاصی به خوراک شما می دهد، و چاشنی بسیار خوش طعمی برای آماده سازی جوجه کباب می باشد.

بسیاری از افزودنی ها به فرایند تولید غذا اضافه می شوند تا طعم، عطر، کیفیت و ماندگاری مواد غذایی را بهبود بخثشند. ادویه ها یکی از مهمترین افزودنی های صنعت تولید غذا هستند. چاشنی هایی که باعث بهبود طعم خوراکی ها و تقویت طعم مواد خوراکی می شوند. ادویه کچاپ نیز یک ادویه ی است که تقریبا همه ما طعم خاص آن را, به خصوص در چیپس و ترتیلا می دانیم.

حتی ساده ترین وعده های غذایی را می توان با اضافه کردن سس یا چاشنی به یک غذای خوشمزه تبدیل کرد. با اضافه کردن این ادویه به یک سس گوجه فرنگی ساده، می توان تحولی خوش طعم در دنیای مزه ها ایجاد کرد. از این ادویه می توانید در تهیه سس کچاپ معمولی استفاده کرد.

سس کچاپ  می تواند طعم غذاهای سرخ شده را تشدید کند و به شدت بر مزه و بوی غذا تاثیر بگذارد. ترکیات این ادویه به گونه ای است که می توان در تهیه دیگر غذاها نیز از آن استفاده کرد. استانبولی پلو و املت نیز با این ادویه طعم متفاوت اما دلچسبی خواهند داشت. از این ادویه می توانید در تهیه سیب زمینی سرخ کرده، اسنک، سالاد، پیتزا، لازانیا، پفک هندی و … استفاده کنید.

برای خرید ادویه کچاپ اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده از ادویه کچاپ # خرید ادویه کچاپ # خواص ادویه کچاپ # خرید چاشنی کچاپ # ترکیبات ادویه کچاپ # ketchup spice

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه کچاپ اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط