نمک

نمک کرفس اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 42,900 تومان
قیمت : 45,045 تومان
  • طبع نمک کرفس گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • این نمک از ترکیب دانه های کرفس با نمک طبیعی هستش.

  • ترکیب نمک و دانه های کرفس 3 به 1 است.

  • جایگزین نمک در آشپزی

  • مناسب مبتلایان به فشارخون

  • نمک کرفس طعمی خوش و عطری ماندگار به غذاها می دهد.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

نمک کرفس یک طعم دهنده قوی و بسیار خوشمزه است. این چاشنی فوق العاده به علت داشتن کرفس حاوی ماده ضد انعقادی مانند دی اکسید سیلیسیم یا سیلیکات کلسیم است. همچنین پتاسیم موجود در این نمک به عنوان یون غالب بر سدیم (حدود 9 برابر) است.
نمک کرفس از جمله چاشنی های خوش طعم می باشد که جایگزین خوبی برای نمک معمولی است و به خاطر خواصی که دارد ارزش بالایی دارد.
این نمک به خاطر وجود دانه های کرفس حاوی دی اکسید سیلیسیم یا سیلیکات کلسیم است و پتاسیم آن غالب بر یون های سدیم می باشد.

شما می توانید مرغوبترین و بهترین نمک کرفس را از فروشگاه بهسا مارکت در بسته بندی های کاملا بهداشتی تهیه نمایید. در این فروشگاه با رعایت تمامی استاندارد ها محصولات را تهیه و به دست مشتریان می رسانند.

نمک کرفس چیست؟

نمک کرفس مخلوط ادویه ای است که حاوی دانه های کرفس آسیاب شده و نمک است. معمولاً ترکیب ادویه را در غذاهای خوش طعم پیدا می کنید، جایی که طعم کرفس را به آن اضافه می کند. همچنین یکی از اجزای اصلی طعم در یک کوکتل بلادی مری خونی است.

خواص نمک کرفس

نمک های ترکیبی نسبت به نمک های دیگر خواص بیشتری دارند چون یک افزودنی دیگر به آن اضافه می شود و هم در خواص و هم در طعم تاثیر زیادی دارند.

این چاشنی پتاسیم آن بیشتر از سدیم است و برای مبتلایان به فشار خون مناسب است و نمک کمتری به بدن می رساند.

همچنین کرفس ماده ضد انعقادی مانند سیلیکات کلسیم یا دی اکسید سیلیسیم دارد که به سلامت بدن کمک می کند.

موارد  استفاده از نمک کرفس

نمک کرفس یک نمک اصلی همه کاره است که می‌توانید برای طعم بیشتر به غذاها اضافه کنید بدون اینکه طعم غذا را تحت تأثیر قرار دهید. شما همچنین می توانید آن را با مخلوط چاشنی های دیگر استفاده کنید. اگر با چند مخلوط ادویه آشپزی می کنید، در استفاده از مخلوط های متعدد حاوی نمک احتیاط کنید یا ظرف تمام شده شما ممکن است خیلی شور شود.

1. به بلادی مری خونی طعم بدهید. هنگام تهیه این کوکتل کلاسیک که از آب گوجه فرنگی، ودکا و سس تند تشکیل شده است، نمک کرفس را در امتداد لبه لیوان بپاشید. کوکتل را با تزئین ساقه کرفس تمام کنید.

2. تقویت سالاد سرد از نمک کرفس به جای نمک ساده در سالادهای سرد مانند سالاد سیب زمینی، سالاد تخم مرغ، سالاد ماهی تن یا سالاد کلم استفاده کنید. چاشنی طعمی بی نظیر فراتر از نمک معمولی و فلفل سیاه می دهد.و طعم متفاوتی را تجربه کنید.

3.با استفاده از نمک کرفس یک هات داگ به سبک شیکاگو را درست  کنید. این چاشنی یک طعم کلیدی در این سبک معروف هات داگ است. به طور سنتی،هات داگ شیکاگو دارای یک نان بخارپز با هات داگ روی آن خردل، طعم شیرین، پیاز خرد شده، گوجه فرنگی ،  ترشی و نمک کرفس است.

4-کاربرد نمک کرفس در هز غذایی و به جای نمک معمولی می توان استفاده کرد. این چاشنی را با طعمی منحصر به فرد به جای نمک معمولی در وعده های شام، سالاد و ساندویچ های مورد علاقه خود سرو کنید.

5- همچنین این نمک را روی سیب زمینی آب پز یا سرخ شده یا در پوره آن بریزید و تفاوت را احساس کنید. نمک کرفس عرضه شده در فروشگاه بهسا مارکت می تواند سوپ های شما را نیز دگرگون کند و کاری کند تا شما در فصل های گرم سال هم هوس خوردن یک کاسه سوپ را داشته باشید. و در پخت یک برنج ساده مانند کته هم کارآمد است و در مرینیت کردن گوشت و مرغ نیز تحولی چشمگیر در دستپخت شما ایجاد می کند.

 این چاشنی با طعم خاکی طراوت خود که دوست داریم روی همه چیز بپاشیم، طعم فوق العاده خوبی دارد.

روش مصرف نمک کرفس:

می توانید نمک کرفس را به جای نمک معمولی تقریباً در هر نوع غذای خوش طعم جایگزین کنید تا یک لایه طعم اضافی و چاشنی ظریف به آن اضافه کنید. طعم قابل تشخیص کرفس مکمل غذاهایی است که پیاز یا هویج زیادی دارند. این نمک را روی میز یا بر سر سفره قرار داد و مانند نمک معمولی مصرف کرد.آن را روی ذرت پخته با کره، حبوبات، لوبیای سبز، سوپ، ماست یا تخم مرغ آب پز بپاشید و نوش جان کنید. فقط به یاد داشه باشید که در صورت استفاده از این نمک، دیگر نیازی به مصرف نمک معمولی نیست.

برای خرید نمک کرفس اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید نمک کرفس # خواص نمک کرفس # خرید نمک طبیعی  # Baking powder # خرید نمک طعم دار # نمک ترکیبی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای نمک کرفس اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط