طعم

طعم دهنده ی طبیعی سرکه نمکی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 53,970 تومان
قیمت : 56,595 تومان
  • طبع طعم دهنده ی طبیعی سرکه نمکی گرم و خشک است.

  • یکی از طعم دهنده های بسیار پرکاربرد، طعم دهنده سرکه نمکی می باشد.

  • طعم دهنده ی طبیعی سرکه نمکی، ترکیب پودری است از سرکه ی طبیعی و نمک طبیعی، که طعمی ترش و دلچسپی دارد.

  • این محصول کاملا طبیعی می باشد و هیچگونه مواد مضری در آن وجود ندارد.

  • مقدار کمی از آن کافیست تا طعم مورد انتظارتان را بدست آورید.

  • طعم دهنده سرکه نمکی بیشترین کاربرد را در تولید انواع چیپس و پفک و پاپ کرن و انواع آجیل و تخمه و ععم دار کردن مرغ و ماهی و در تولید انواع پنیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.


❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

طعم دهنده ی طبیعی سرکه نمکی، ترکیب پودری است از سرکه ی طبیعی و نمک طبیعی، که طعمی ترش و دلچسپ متناسب با ذائقه ی اصیل ایرانی را داراست. در تهیه ی این طعم دهنده از عصاره ی بهترین نوع سرکه حاصل از تخمیر انگور قرمز و سفید استفاده شده که طعمی ترش در قالب سرکه بالزامیک و سرکه سفید را در حس چشایی ایجاد می کند.

یکی از طعم دهنده‌های پر طرفدار و محبوب در صنعت اسنک (چیپس، پاپ کورن و…) طعم دهنده طبیعی سرکه نمکی است.از این طعم دهنده طبیعی می‌توانید برای تهیه انواع غذا و تنقلات بعد از طبخ، سرخ کردن، بو دادن و... به صورت پاششی روی ماده ی غذایی استفاده کرد.همچنین متداول‌ترین کاربردهای آن عبارت است از: طعم دار کردن چیپس سیب زمینی پاپ کورن ، سیب زمینی سرخ کرده  پیتزا ، در تهیه انواع سس ، پودر سوخاری و آجیل (بادام زمینی سرکه نمکی و...)

طعم دهنده سرکه نمکی تشکیل شده از پودر سرکه طبیعی و نمک طبیعی می باشد و فاقد هرگونه اسانس و مواد افزودنی دیگری است. با پودر طبیعی سرکه نمکی می توانید چیپس سرکه نمکی، بادام سرکه نمکی، پفک هندی سرکه نمکی برای خود و اطرافیان درست کنید و خیالتان از بابت طبیعی بودن محصولات راحت و آسوده باشد.

خوب است که عادت های غلط نظیر مصرف چیپس های آماده و... را جایگزین عادت های درست بکنیم. وقتی می توانیم چیپسی سالم درست کنیم، چرا به بدن خود ضرر وارد کنیم و سلامتی بدنمان را به خطر بی اندازیم و چیپس های صنعتی را خریداری نماییم؟ سلامتی نعمت بسیار بزرگی است که با رعایت نکردن مسائل جزئی به راحتی در خطر می افتد و پشیمانی و ندامت را تا آخر عمر به همراه می آورد.

 همگی ما تجربه خوردن چیپس سرکه نمکی یا بادام سرکه ای یا پفک هندی سرکه نمکی را داشته ایم به طوری که در بعضی جزء علایق غذاییمان شده است.

اما مضرات چیپس های صنعتی در این است که استفاده از روغن های بی کیفیت و نامطلوب وسوخته در این چیپس ها سبب شده است تا مصرف کننده با مصرف یک بسته چیپس در روز چیزی معادل نوشیدن 5 لیتر روغن در سال را وارد بدن خود کند. مصرف بیش از حد این مواد عامل افزایش خطر چاقی، فشار خون بالا، دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی است. در کودکان مصرف بیش از حد چیپس موجب می شود که آنها در مسیر زندگی با زندگی غیر سالم قدم بگذارند.

همچنین استفاده از سیب زمینی کِرم خورده و طعم دهنده های غیر مجاز سبب شده است که عامل مضرات و خطرناک بودن آن ها افزایش پیدا کند. استفاده از جوهرنمک به جای پودر سرکه در چیپس های سرکه ای عامل سرطان و مریضی ها را بیش از قبل بالا می برد.

پس اگر به فکر سلامتی خود و اطرافیانتان هستید، به جای استفاده از چیپس های صنعتی می توانید به راحتی در منزل، چیپس خانگی سرکه نمکی درست کنید. در این صورت خیالتان راحت است که مواد استفاده شده، طبیعی می باشد و ضرری برای بدن ندارد.

مزایای استفاده از طعم دهنده طبیعی سرکه نمکی

افزودنی‌های مجاز خوراکی که طعم دهنده‌ها نیز جزء آن‌ها به حساب می‌آید را می‌توان به دو دسته مصنوعی و طبیعی تقسیم کرد.

در نتیجه برای مصون ماندن مصرف کننده از این عوارض باید میزان مصرف افزودنی‌ها در خوراکی ها کاهش پیدا می‌کرد. از طرف دیگر هیچ‌یک از ما نمی‌تواند از طعم‌های خوشمزه صرف نظر کند. بنابراین طعم دهنده‌های طبیعی که از گیاهان و حیوانات تهیه می‌شوند به سرعت در حال جایگزین شدن انواع مصنوعی هستند.

طعم دهنده‌های طبیعی از جمله طعم دهنده طبیعی سرکه نمکی نه تنها طعم خوراکی‌ها را تقویت می‌کنند، بلکه احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک و دیگر عوارض مخرب طعم دهنده‌های مصنوعی را کاهش می‌دهد.

طعم دهنده سرکه نمکی مخلوطی از چاشنی‌ها، ادویه‌ها و سایر مواد طبیعی است. بنابراین عاری از هر گونه مواد مصنوعی بوده و می‌توانید طعم و بوی طبیعی سرکه را در آن به وضوح حس کنید.

کاربردهای چاشنی سرکه نمکی

طعم دهنده سرکه نمکی مزه‌ای دلپذیر و متناسب با سلیقه ما ایرانیان به غذاها می‌دهد. از این‌رو در تنقلات از طعم دهنده طبیعی سرکه نمکی استفاده‌های بسیاری می‌شود. برخی از کاربردهای طعم دهنده سرکه نمکی عبارتند از:

چیپس
ترتیلا
پاپ کورن
آجیل
پیتزا
پودر سوخاری
انواع سس
البته مصارف این طعم دهنده به همین موارد محدود نمی‌شود و بسته به ذائقه خود می‌توانید برای هر خوراکی دیگری نیز از طعم دهنده سرکه نمکی استفاده کنید.

میزان استفاده ازطعم دهنده طبیعی سرکه نمکی

میزان مصرف پیشنهادی برای این محصول یک قاشق چایخوری برای یک پیمانه (یک لیوان) از محصول می باشد. چاشنی سرکه نمکی یکی از محبوبت ترین و رایج ترین طعم دهنده ها می باشد.

برای خرید پودر طعم‌دهنده سرکه نمکی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طعم دهنده سرکه نمکی # مزه دار کردن سرکه نمکی # طعم دار کردن سیب زمینی # چاشنی سرکه نمکی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای طعم دهنده ی طبیعی سرکه نمکی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط