پودر

پودر طعم دهنده سیر و کره مخصوص جوجه کباب و سیب زمینی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 53,900 تومان
قیمت : 56,595 تومان
  • طبع پودر طعم دهنده سیر و کره گرم و خشک است.
  • ترکیب این ادویه از سیر و پودر کره می باشد.
  • دادان طعم و بوی خوشایندی به غذاها
  • مناسب برای مرینت کردن انواع گوشت
  • از این ادویه برای طعم دار کردن غذاها استفاده می شود.
  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و بویی منحصر به فرد است.
  • این محصول کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.
  • این ادویه دارای عطر و طعم مناسبی بوده و می‌تواند غذای شما را دلچسب‌تر کند.
  • ادویه‌هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصربه ‌فردی دارند که می‌توانند غذاهای شما را خوشمزه تر و معطر تر کنند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

پودر طعم دهنده سیر و کره ترکیبی کاملاً متعادل و معطر از کره و سیر است که در اکثر غذاها کاربرد دارد و می تواند عطر و طعم جدیدی به آنها ببخشد. ساده ترین راه برای طعم دادن به هر نوع سبزیجات، سوخاری، استیک یا تکه مرغ است. این ادویه که مخلوطی از پودر کره و سیر و سبزیجات معطر است با توجه به ذائقه و طعم نهایی و مطلوب در ایران تهیه و تولید شده است. اگر به دنبال یک تجربه جدید هستید بدون شک استفاده از این ادویه شما را شگفت زده می کند.

ترکیبات ادویه پودر طعم دهنده سیر و کره:

ادویه سیر و کره عرضه شده در فروشگاه  بهسا مارکت از با کیفیت ترین و تازه ترین مواد اولیه و دقیق ترین نسبت بدون طعم مصنوعی، رنگ و مواد نگهدارنده ترکیب شده است. ادویه سیر و کره شامل کره، پودر سیر، فلفل سیاه و سبزیجات معطر است.

کاربرد پودر طعم دهنده سیر و کره:

به طور کلی از پودر طعم سیر و کره در اکثر غذاها می توان استفاده کرد اما طعمی که به سیب زمینی و سبزیجات چه بخارپز چه سرخ کرده میدهد، باورنکردنی است. همچنین از این ادویه برای تهیه غذاهای ایتالیایی مانند پاستا یا پیتزا استفاده کنید. کمی از آن طعم نیمرو را نیز دگرگون خواهد کرد. ذرت نیز نیازمند طعم قوی این ادویه خواهد بود.

روش مصرف پودر طعم دهنده سیر و کره:

ادویه سیر و کره را می توانید در هنگام پخت به انواع غذا اضافه کنید. اگر در اخر مراحل پخت اضافه کنید عطر و طعم بیشتری خواهید داشت. در هنگام تهیه پیتزا می توانید این ادویه را بر روی خمیر و مواد پیتزا بپاشید فقط به یاد داشته باشید که پودر سیر به کار رفته در این ادویه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است در نتیجه عطر و طعم آن دقیقا با سیر تازه مطابقت دارد از این رو در صورتی که می خواهید از این ادویه استفاده کنید در مراحل دیگر آشپزی از سیر استفاده نکنید.

چاشنی سیر و کره طعمی منحصر به فرد دارد. از این طعم‌دهنده می‌توان به عنوان ترکیب طلایی نام برد چون واقعا طعم بی‌نظیری دارد. که در این ترکیب طعم سیر و کره غالب است و طعمی خاص و جدید را به ارمغان آورده است.

این طعم‌دهنده ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد و فاقد هرگونه اسانس و افزودنی شیمیایی می‌باشد.

طریقه مصرف پودر طعم دهنده سیر و کره

موارد مصرف آن درانواع چیپس، پاپ‌کرن، اسنک، طعم‌دهندگی به انواع گوشت و مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد و هر خوراکی که دوست دارید عطر و طعم سیر و کره داشته باشد.

از طعم‌دهنده سیر و کره به هر خوراکی که دوست دارید بعد از پخت بپاشید و یا در حین پخت به آن اضافه نمایید. اگر بعد از پخت اضافه کنید طعم‌دهندگی بیشتری دارد.

طعم غذاتون باورنکردنی میشود، حتما آن را امتحان کنید.

برای خرید پودر طعم‌دهنده سیر و کره اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طعم دهنده جوجه کباب # مزه دار کردن جوجه کباب # طعم ئار کردن سیب زمینی # چاشنی سیر و کره

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر طعم دهنده سیر و کره مخصوص جوجه کباب و سیب زمینی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط