دارفلفل

دارفلفل اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 68,750 تومان
قیمت : 72,188 تومان
  • طبع آن گرم و خشک است.
  • تقویت معده و از بین بردن نفخ شکم
  • درمان بیماری‌های طحال و سیاتیک، نقرس و تشنج
  • رفع بوی بد دهان، آروغ‌های ترش و بدبوی دستگاه گوارش
  • درمان فلج عضلات و تسکین درد استخوان و مفاصل
  • برای رفع شب کوری این فلفل را در جگر بز پخته میل کنند.
  •  مصرف زیاد آن باعث حساسیت پوستی می‌گردد و برای اعصاب مفید نمی‌باشد.
  •  کرم کش است.
  •  خانم‌های عقیم از این گیاه در برنامه‌های غذایی خود می‌توانند استفاده کنند.
  •  برای تسکین سرفه از این گیاه می‌توان استفاده کرد.
  •  بازکننده گرفتگی‌های کبد و طحال است.
  •  مصرف زیاد آن باعث سقط جنین می‌شود.
  •  قاعده‌آور است.
  • جهت عقرب‌زدگی آن را کوبیده با روغن مخلوط کرده به محل عقرب‌زدگی بمالند البته شخص عقرب زده حتماً باید نزد پزشک‌برود.

دارفلفل باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد آن نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

دارفلفل یا درازفلفل با نام علمی (longum piper) گیاهی است بوته ای، شبیه به درخت توت و میوه آن درازتر و باریک تر از میوه توت است. رنگ میوه خام آن زرد کم رنگ و متمایل به سبز است که پس از رشد تیره تر شده و در نهایت به رنگ قهوه ای متمایل سیاه می شود. علاوه بر میوه، ریشه آن نیز قابل استفاده است. دارفلفل برای معده، کبد و قلب بسیار مفید است. همچنین، دارای خاصیت تسکین درد می باشد.

نسخه هاى شفابخش دارفلفل

 درمان شب کورى و تقویت قواى بینایى با دارفلفل

کسانی که شـب کـورى دارنـد یـا چـشـمـانـشـان ضـعـیـف شـده اسـت چـنـانـچـه کـمـى مـیـوه دارفـلفـل را نـرم سـایـیـده و آنرا به ترکیبات سرمه کندر، سرمه میخک و یا هر سرمه طبى دیـگـر اضـافـه نـمایند و در چشم کشند و این عمل را مدتى ادامه دهند شب کورى و تاریکى چـشـمـانـشـان بـرطـرف خـواهـد شـد . هـمـچـنـیـن خوردن جگر کباب شده بز که چند دانه دارفلفل در آن گذاشته یا پودر فلفل روى آن پاشیده باشند مفید و موثر است .

 رفع سردى و رطوبت معده با دارفلفل

طبیعت دارفلفل گرم و خشک است . از این رو مصرف آن چه بصورت پودر و چه بصورت دم کرده آب آن به افرادى که دچار ضعف و رطوبت معده ، بخاطر خوردن غذاهاى سرد و سنگین ، شده اند توصیه مى شود.

درمان بى اشتهایى با دارفلفل

اسـتـفـاده از دم کـرده دار فـلفـل بـه تـنـهـایـى یـا هـمـراه بـا گـل بـابـونـه داروى مـفیدى جهت درمان بى اشتهایى به شمار مى رود . همچنین مصرف ۲۰ گـرم پـودر دارفـلفـل کـه بـا پـودر بـابـونـه و کـمـى عسل مخلوط شده باشد در روز در رفع بى اشتهایى نافع است .

 تقویت قواى جنسى با دارفلفل

مالیدن روغن دارفلفل به آلت و اطراف آن موجب تحرک بیشتر و رفع ضعف و سستى آن مى گردد و در تـقـویـت شـهـوت بـى نـظـیـر اسـت . مصرف ایـن روغـن بـا عـسـل نـیـز مـفید است . همچنین اگر ۲۰ گرم دارفلفل را با ۱۰ گرم خولنجان ، ۱۰ گرم زنـجـفیل ، ۱۰ گرم میوه زبان گنجشک ، و ۱۰ گرم کندر مخلوط کنید ،آسیاب کنید ، ۲۰۰ گـرم عـسـل را نـیـز بـه آن اضـافـه کنید و خـوب مخلوط کنید و خـمـیـر حـاصـل را بـه شـکـل حـب هـایـى در آورید و روزى دو حـب میل کنید موجب تقویت قواى جنسى مى شود.

 تهیه پادزهر با دارفلفل

اسـتـفـاده از کـمـپـرس و ضـمـاد گـیـاه له شـده دار فـلفـل یـا جـوشـانـده آن بـر مـحـل گـزیـدگـى حـشـرات و جـانـوران گـزنـده بـویـژه عـقـرب مـوجـب تـحـلیـل ورم و تـسـکـیـن درد و سـوزش آن مـى گـردد. هـمـچـنـیـن مـالیـدن روغـن دارفلفل به محل گزیدگى در درمان زخم و تسکین درد آن موثر است .

 رفع بدبویى دهان با دارفلفل

دارفـلفـل گـیـاهـى گـرم و بـسـیـار مـعـطـر اسـت . بـه هـمـیـن دلیـل  پودر آن در دهان موجب رفع بدبویى دهان و رفع آروغ هاى ترش و بدبوى دسـتـگـاه گـوارشـى بـویـژه مـعـده مـى گـردد . جـهـت اثر بخشى بیشتر بهتر است پودر دارفلفل را با کمى پودر میخک مخلوط نموده و بکار ببرید.

 تسکین درد مفاصل با دارفلفل

۳۰ گـرم دار فـلفـل را در یـک لیـتـر آب بـجـوشـانـیـد، ابـتـدا مـحـل درد را بـا آب صـاف شـده آن شـسـتـشـو و خـوب مـاساژ دهید، سپس تفاله آنرا بر محل درد گذاشته و بمدت چندین ساعت آنرا با پارچه نخى نازک ببندید.

رفع نفخ شکم با دارفلفل

جـهـت رفـع نـفـخ شـکـم و ورم آن ، ۲۰ گـرم دار فلفل را در یک لیتر آب بجوشانید و آب صـاف شـده آنـرا دو سـاعـت بـعد از نهار یا شام میل کنید. همچنین مصرف یک استکان عرق یا پودر دارفلفل همراه با پودر زنیان در رفع نفخ شکم مفید است .

 رفع بى حسى و فلج عضلات با دارفلفل

مـالیـدن روغن دار فلفل به عضلات فلج و بى حس موجب بالا رفتن سرعت تحرک خون در ایـن عضلات گردیده و در صورت مصرف مداوم موجب رفع بى حسى و درمان فلج عضلات مـى گـردد. هـمـچـنین ضماد و کمپرس جوشانده این گیاه بر روى عضلات بى حس در درمان آنها موثر است .

برای خرید دارفلفل اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده دارفلفل # خرید دارفلفل # خواص دارفلفل # خرید پودر دارفلفل #  longum piper # تقویت جنسی آقایان # درمان بی اشتهایی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای دارفلفل اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط