خلال

خلال لبو اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 42,500 تومان
قیمت : 44,625 تومان
  • دارای طبع گرم و تر
  • کاهش فشار خون
  • بهبود گوارش
  • تقویت سلامت مغز
  • جلوگیری از سرطان
  • جلوگیری از کم خونی
  •  تقویت سلامت قلب

پودر لبو باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

لبو در واقع ریشه اصلی گیاه چغندر است.لبو به عنوان یک داروی گیاهی و رنگ خوراکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. لبو سرشار از فولات و منگنز، تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، پانوتنیک اسید، کولین، بتایین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، مس و سلنیوم است.

پپتین موجود در لبو برای درمان افسردگی مفید بوده و تریپتوفان موجود در آن ذهن را آرام می کند.

خواص خلال لبو

لبو برای چی خوبه ؟چغندر حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است. کالری بسیار کم و مقادیر ناچیزی کلسترول دارد.

مراقبت از پوست:

لبو یک منبع عالی از آنتی اکسیدان هاست که باعث جوانسازی پوست صورت می شود و منبع غنی از ویتامین و مواد معدنی است و می‌تواند پوست را نرم‌تر و سفید‌تر بکند. خواص لبو قرمز و چغندر برای پوست نا محدود است.

استحکام استخوان و دندان:

چغندر غنی از کلسیم است. کلسیم یکی از مواد معدنی است که وجود آن برای داشتن استخوان‌ها و دندان‌های سالم و محکم ضروری است.

جلوگیری از پوکی استخوان:

نیترات موجود در چغندر در بدن به نیتریک اسید تبدیل می شود. یکی از بیماری‌هایی که نیتریک اسید از آن جلوگیری می‌کند، پوکی استخوان است.

تقویت قوای جنسی:

چغندر دارای مقدار چشم‌گیری از یک ماده معدنی به نام بروم است که بروم به تولید هورمون‌های جنسی کمک می‌کند. خواص چغندر می‌تواند باعث افزایش میل جنسی، افزایش باروری و تحریک اسپرم شود.

کمک به هضم:

چغندر به علت داشتن فیبر بسیار بالا می‌تواند به هضم کمک کند.

کنترل میزان کلسترول:

از دیگر خواص لبو قرمز کنترل میزان کلسترول است. اگر به‌طور منظم چغندر مصرف کنید، فیبر محلول در آن‌ می‌تواند به کاهش و کنترل کلسترول بد که دلیل اصلی بیماری‌های قلبی شناخته شده اند، کمک کند.

درمان کم خونی:

آب چغندر حاوی مقدار زیادی فسفر، منیزیم، پتاسیم، روی، کلسیم، ید، گوگرد، مس می باشد که به درمان کم خونی و آنمی کمک می کند

جلوگیری از ریزش مو:

پتاسیم موجود در آب چغندر از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث تقویت و افزایش رشد مو می شود

پیشگیری از سرطان:

لبو حاوی آنتی اکسیدانی به نام گلوتاتیون است که از آسیب های کبدی پیشگیری کرده و برای درمان کبد چرب مفید می باشد.
بتینین موجود در آب چغندر برای پیشگیری و درمان انواع سرطان ها مفید می باشد.

سایر خواص خلال لبو:

لبو از بیماری های آلزایمر و پارکینسون پیشگیری می کند و غنی از نیترات است که به عنوان یک وازودیلاتور عمل می کند و باعث کاهش فشار خون بالا می شود.

آب لبو بسیار قلیایی بوده و رسوبات اطراف مفاصل و بافت ها را حل کرده و به درمان آرتروز کمک می کند.

آب چغندر دارای اسید آلفا لیپوئیک است که سطح گلوکز خون را کاهش داده و حساسیت به انسولین را در افراد دیابتی بهبود می بخشد.

اکسید نیتریک موجود در لبو به بهبود جریان خون کمک کرده و از بیماری های شریانی مانند آرترو اسکلروز جلوگیری می کند و حاوی بتالین یا فیتونوتایدر هاست که به سم زدایی بدن و مبارزه با التهاب کمک می کند.

موارد مصرف و کاربرد خلال لبو

از پودر لبو می توان در تزئین انواع غذا، سس، دسر، ژله ، ماست و پوره استفاده کرد. همچنین به اندازه یک چهارم قاشق چای خوری از پودر لبو در چای می تواند رنگ و لعاب بی نظیری به آن بخشد. از پودر لبو در رنگ آمیزی پارچه و لباس، ساخت لوازم آرایشی و حتی برای رنگ آمیزی کودکان می توان استفاده کرد.

پودر لبو پس از ترکیب شدن با آب، رنگ فوق‌العاده زیبا و خاصی به خود می‌گیرد. به همین دلیل شما می‌توانید از این خاصیت به خوبی استفاده کنید و به جای زعفران یک قاشق چایخوری از آن را داخل مقدار کمی آب جوش بریزید و بگذارید تا مانند زعفران دم بکشد.و رنگ خود را آزاد کند سپس آن را از یک صافی رد کرده و مصرف کنید. سپس در زمان سرو غذا، مقداری برنج را داخل یک کاسه ریخته و رنگ لبو را در آن بریزید و در نهایت شاهد یک رنگ زیبا برای تزئین پلو خود باشید. دقت کنید که در این روش دیگر برنج هیچ اثری از طعم و مزه‌ی لبو نخواهد داشت و شما صرفا از مزایا و فواید و رنگ زیبای لبو استفاده خواهید کرد.

اگر از پودر لبو همانند رب گوجه فرنگی میخواهید استفاده کنید باید آن را در اواخر پخت به غذا اضافه کنید تا رنگ سرخ خود را به درستی در غذا آزاد کند.

علاوه بر این شما می‌توانید پودر لبو، یک شربت بسیار خوشمزه و خوشرنگ برای خود آماده کنید. برای این کار کافیست تا یک قاشق چایخوری از لبو را در داخل یک لیوان بریزید و با مقداری شکر و آب و چند تکه یخ یک شربت خوش طعم و رنگ را برای خود تهیه کنید. دقت داشته باشید که در این روش نیز هیچ اثری از بو و طعم لبو مشاهده نخواهد شد

برای خرید خلال لبو  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده خلال لبو # خرید اسلایس خلال لبو # خواص خلال لبو # خرید پودر خلال لبو # خرید لبو خشک 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای خلال لبو اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط