اسلایس

اسلایس گوجه فرنگی خشک اعلی

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 125,000 تومان
قیمت : 131,250 تومان
  • منبع سرشاری از ویتامین های E ،A، B و C
  • شامل مواد معدنی مختلفی از جمله کلسیم، فسفر، پتاسیم، فیبر، سدیم، گوگرد، آهن، مس و روی
  • لیکوپین موجود در گوجه فرنگی مهار کننده بیماری های قلبی است
  • اشتها آور
  • برطرف کننده ضعف و خستگی
  • تقویت کننده اعصاب
  • بهبود عملکرد قلب و دستگاه گردش خون
  • کمک به درمان دردهای مفاصل، رماتیسم و نقرس
  • رفع مسمویت های مزمن
  • درمان یبوست
  • دفع رسوبات ادراری
  • کمک به سلامت پوست و مخاط
  • مبارزه با سرطان
  • کمک به حفظ تناسب اندام

گوجه فرنگی دشمن سرطان پستان سرطان پروستات و سرطان معده است
اسلایس گوجه فرنگی خشک باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد آن نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گوجه فرنگی، نوعی صیفی است که به دلیل خوش طعم کردن انواع غذاها و داشتن ویتامین های مختلف، در آشپزی ایرانی کاربرد فراوانی دارد. از گوجه فرنگی برای تهیه انواع غذاها، خوراک ها، سوپ ها، خورشت ها، سالادها و حتی همراه با انواع کباب استفاده می شود. چرا که علاوه بر چاشنی و طعم دهندگی، خاصیت درمانی و دارویی بسیاری نیز دارد. اما گوجه فرنگی های طبیعی و اصیل، در تمام فصول سال، در دسترس نیستند. به همین دلیل، افراد از دیرباز تاکنون به خشک کردن گوجه فرنگی می پرداخته اند، تا امکان استفاده از آن در دیگر فصول سال را نیز داشته باشند. از آن زمان تاکنون، مصرف گوجه خشک به عنوان نوعی چاشنی و ادویه، مرسوم شده و هم اکنون نیز در میان آشپزها رایج است. با خرید گوجه خشک دیگر نیازی به خشک کردن گوجه ها به روش های سنتی ندارید.

خواص اسلایس گوجه فرنگی خشک

اسلایس گوجه فرنگی خشک شده سرشار از خواص و فواید درمانی است. این ادویه حاوی بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است که مصرف آن به افراد مبتلا به دیابت، زنان باردار و افراد کهن‌سال توصیه می‌شود. اسلایس گوجه فرنگی سرشار از ویتامین های C و A ، اسیدفولیک یا بتاکاروتن و مقدار کم ویتامین های گروه B شامل B5، B3، B2، B1 و همچنین دارای مواد معدنی مختلف شامل کلسیم، فسفر، پتاسیم، فیبر، سدیم، گوگرد، کمی آهن، مس و روی نیز هست.

گوجه فرنگی ذاتا اشتها آور است. ضعف و خستگی جسمانی را رفع می کند. قلب، دستگاه گردش خون و پروستات را نیز تقویت می نماید. برای سلامت پوست و سیستم ایمنی بدن نیز مفید است. همچنین، برای رفع مسمومیت های مزمن نیز قابل استفاده است.

گوجه فرنگی میزان اوره و چربی خون را کاهش می دهد. در درمان یبوست، دفع رسوبات ادراری و صفرا نیز نقش موثری دارد. به دلیل داشتن ویتامین A، در تقویت بینایی نیز بسیار موثر است.

اسلایس گوجه فرنگی میزان کالری بسیار پایینی دارد.
گوجه فرنگی پس از خشک شدن، ارزش غذایی خود را همچنان حفظ می کند.
گوجه فرنگی سرشار از ویتامین C، لیکوپن، آنتی اکسیدان و حدود 2-6٪ نمک هستند که این میزان، سهم قابل توجهی از نمک روزانه مورد نیاز بدن را تامین می کند.
علاوه بر آن مواد قندی، شیرینی و مواد مغذی خود را نیز حفظ می کند و تنها گوشت خشک شده گوجه فرنگی با طعم کاملا باورنکردنی باقی می ماند. از این محصول در پخت غذاهایی که می خواهید طعم گوجه فرنگی به شکل فوق العاده ای در آن حس شود یا انواع سالاد استفاده کنید.

جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی:

مصرف روزانه پودر گوجه فرنگی خشک شده و جایگزین کردن آن با رب‌های صنعتی از ایجاد کلسترول بد جلوگیری کرده و مانع از تشکیل پلاک‌های چربی در سرخ‌رگ‌ها می‌شود؛ در نتیجه از بروز بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کرده و خطر سکته قلبی را از شما دور می‌کند.

مزایای استفاده از اسلایس گوجه فرنگی خشک

لاغری و تناسب اندام:

از آنجایی که پودر گوجه فرنگی خشک شده دارای مقادیر زیادی از فیبر است و در عین حال مواد قندی کم و کالری پایینی دارد، مصرف آن در کنترل وزن و لاغری بسیار مؤثر است. مقدار بالای فیبر این ادویه باعث می‌شود تا برای مدت زیادی احساس سیری کنید. این ادویه دارای ماده‌ای به نام لیکوپن است که باعث می‌شود هورمون اشتها کاهش یابد و با این خاصیت مصرف آن در افرادی که رژیم لاغری دارند بسیار توصیه می‌شود.

حفاظت از پوست:

مصرف پودر و اسلایس گوجه فرنگی خشک توانایی پوست بدن در برابر پرتوهای ماورای بنفش آفتاب را افزایش می دهد و مانند یک ضد آفتاب از پوست شما مراقبت می‌کند. همچنین افرادی که دچار سوختگی‌های پوستی هستند می‌توانند با مصرف پودر گوجه فرنگی خشک ، توانایی پوست بدن را در ترمیم این سوختگی‌ها و آسیب‌ها افزایش دهند.

موارد مصرف اسلایس گوجه خشک

اسلایس گوجه خشک کاربرد های بسیار زیادی دارد. می توانیم گوجه خشک را در منزل نگهداری کنیم بدون اینکه نگران فاسد شدن آن باشیم و یا فضای زیادی از یخچال ما را بگیرد.
جالب است بدانید اولین بار ایتالیایی ها اسلایس گوجه خشک را در غذاهای خود مورد مصرف قرار دادند و از آن پس بین ملل دیگر هم استفاده از گوجه خشک در انواع غذاها محبوبیت پیدا کرد.

در زیر چند نمونه از موارد مصرف اسلایس گوجه خشک را برایتان می آورم.

 استفاده در انواع خورشت ها، انواع سالاد ها، انواع پیتزا و پاستا و انواع سوپ ها

 به کار بردن اسلایس گوجه خشک برای تزئین انواع غذاها
 و حتی پودر کردن آن و استفاده در هر غذایی که قبلا برای طبخش از گوجه و یا رب استفاده می کردید

برای خرید اسلایس گوجه خشک  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده گوجه خشک  # خرید اسلایس گوجه خشک  # خواص اسلایس گوجه خشک  # خرید پودر گوجه خشک  # خرید گوجه خشک 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای اسلایس گوجه فرنگی خشک اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط